Burström
« Föregående · 244037 Till forumet
Sv: Burström
Magnus: Jag känner mig också lite orolig. Det är ju taskigt av Stalle att i alla fall inte ens höra av sig och lugna en, det är främsta anledningen till oron! Hedin tycker jag inte om, speciellt inte efter DHV 2001.
Jag hoppas/väntar på ett pressmeddelande/presskonferens från MIFs sida där man presenterar nyförvärven: Kim Staal, Anders Burström och Magnus Österby. Sen är det klart typ!
Jag hoppas/väntar på ett pressmeddelande/presskonferens från MIFs sida där man presenterar nyförvärven: Kim Staal, Anders Burström och Magnus Österby. Sen är det klart typ!
« Föregående · 244037
e d ida han tar beslutet om att vart han ska spela?? lr??