Hela gästboken: Märkligt att ingen här vet något! Nej, Stefan i Eskilstuna; Gavlerinken har inte varit upptagen av annat evenemang 031009 och kommer inte att vara upptagen 031120.
Stefan: Håller helt med, skitsamma hur målet för Rydmark gick till. Nu har han iallafall spräckt målnollan. Hoppas även Sundblad får spräcka sin imorgon?
mål som mål oavsett öppet mål eller inte det kan vara det som behövdes för att det skall lossna vilket vi lär märka i de kommande matcherna.
Nu när han gjort ett mål kan den mentala spärren släppa vilket gör att han sätter sina chanser, så jag skulle inte ha nått emot att Sundlbad skulle få hänga 1-2 puckar i kommande match gärna i öppet mål om så vore fallet bara han får nätkänning.
Stefan: Skulle just skriva det där! :) Lika bra om de fimpar programmet så killarna får koncentrera sig på att försöka göra 30 matcher till som i kväll. Gnet, gent, gent och gnet.
Stefan: Jag är glad för att Mif tog tre poäng, det kunde gärna varit någon annan som avgjort men Rydmark ska väl kanske få en chans att betala av sin feta "göra-0-mål-lön"...
Magnus: Han har varit en mycket bra hockeyspelare, idag skulle det krävas 2 enormt skickliga spelare i samma kedja för att han ska lyckas.
Han är fortfarande en ok spelare, men inte en som ska ha så hör lön och så mycket istid. Jag skulle hellre sett en satsning på en "ny Hannula". En lovande från de undre divisionerna.
Men men, kommer Nicke igång med ett två mål, då kan det rulla på.
Nubben: Ja, det varkar ju vara så att när man sjunkigt nog långt ner inder man att det bara är att köra. Det brukar gå bra, liksom Brynäs i fjol som kom otroligt starkt på slutet även om det nu inte räckte för att undvika kvalet innebar det att de körde över allt i KS.