Teus: Vilken färg då da de behöver inte byta färger de e snygga som de e
Å förresten här e spelarsiffrorna på de 8 nya spelarna: #5 Johan Björk #16 Franz Nielsen #23 Henrik Blomqvist #27 Toivo Suursoo #29 Janos Vas #33 Robert Borgqvist #37 Petri Liimatainen #48 Andreas Valdix
det händer lika lite av värde här som i MIF Redhawks, det som pågår i MIF nu är budget och bokslut och förberedelser inför nästa säsong... inget större nyhetsvärde varken för hemsidor eller media.
Läste en artikel på AB:s hemsida där det stod att Linköping var intresserade av Andreas Johansson från NY Rangers. Se länktips. Man kan ju undra hur de ska ha råd med alla nya spelare. Man såg ju hur det gick med vårat kära MIF, skatteskulder och minus i kassan. Men förhoppningsvis så reder det väl ut sig snart. MIF mot SM-Guld
Förresten så vill MIF fortfarande ha Macijevski, och han har fått ett kontraktförslag. Gunnar Johansson var och såg Lettland under VM, och var mycket nöjd. Dessutom fick han rekommendationer av Curt Lindström (Lettlands coach).
Ja det är rätt men Jensen vill tydligen inte ha ett jobb vid sidan av hockeyn så Rögle lär skita i honom.Rögle lär inte betala Jensen mer om de har ett val till som målvakt (Ola Nilsson)
// Kul att höra Wikegårds röst i tv igen. Jag talar alltså på Canal + // Jag menar faktiskt > Jag talar alltså OM på Canal + ... Gick lite för fort där på tangenterna. Men ni förstod säkert ändå vad jag menade ;-) . MIF mot SM-Guld 2003
Kul att höra Wikegårds röst i tv igen. Jag talar alltså på Canal + där han i natt var expertkommentator i matchen mellan Carolina - Toronto. En tränare som gjorde mycket gott för MIF. Synd bara att han och Lillis inte fick förtroendet som tränare längre. Men det ska bli kul när MIF möter DIF igen nästa säsong. MIF mot SM-Guld 2003.
Knät har inte läkt tillräckligt för att han skall kunna spela ishockey, för att vara tränare behövs inte hela knän. Niklas Wikegård tex fick lägga av pga knäskada om jag inte minns fel.
Och det har varit klar lääänge nu att Tornberg ska upp till Västerås och träna deras B-juniorer, bara Redhawkssupport som inte vetat om det förräns nu eller rättare sagt Jojo har vetat om det... men har precis som jag inte sett nått större nyhetsvärde av det.