Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Silly Season 2008

1052550 · » Till forumet


Sv: Silly Season 2008
Jonas Höglund klar för Malmö för dom som inte vet det.

www.malmoredhawks.com/engines/page___3665.aspx
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
mattias - 74: Om det skulle vara humor så förstod inte jag. Kan någon förklara??
Kommentera


Sv: Silly Season 2008
Stefan: Inte då! Kör över dalmasarna en gång för alla nu!
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Fet-Ecke:

jo tyvärr så fällde vi oss själva för andra året irad, men nu är det nya tag och flera av lagen i ES ser sämre ut på pappret (idag) än på många år, men får vi möta Leksand i KS i sista omgången så är det väl kört även nästa år igen ;p
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Stefan: Jo, så är det. Personligen skulle jag gärna se er i ES. Tyvärr blev det inte så i år! :P
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Fet-Ecke:

hehe oavsett vad så kommer Malmö alltid vara Percys pågar :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Stefan: Dags att ändra loggan ovanför till: Grattis Allsvenskan! Percy´s Advokats Pågar är tillbaka! ?? ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
mattias - 74:

för att han lämnar som ordförande?
Varför skulle det sjunka pga det? Är ju inte första gången han lämnar som ordförande och då gick vi ändå upp i Elitserien :)

Och då Percy ändå är hedersorförande i klubben och har pga diverseskulder full makt att göra AB av klubben så är det ändå han som styr och ställer i slutänden.
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
mattias - 74:

Det blir nog kanske tyngre å få sponsorer nu åxå

Ska komma på nå roligt till er gästbok om du har saknat mig ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
SIVASN:

Jag menade mer om vem som skall orka fullfölja Percys satsning om det nu blir nån satsning efter denna säsongen? Advokaten kan nog inte göra det bättre om nu inte herr nilssom lyckades.

Sedan kan du spara dina roliga kommentarer om tåget till våra forum tack
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
mattias - 74:
Dom har skepp,ni har tåg å vi har ett Hockeylag eller...?
Kommentera


Sv: Silly Season 2008
wenne90:

bara enligt rykten, MIF ville sänka hans lön alt skeppa iväg honom till en annan klubb för att spara lite pengar men allt tyder på att han blir kvar vilket nog är bra med tanke på hur målvaktsmarknaden ser ut i och med Färjestads värvning idagarna :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
skulle inte jari hurme till nån finskklubb eller :P
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Mathias Johansson klar för Malmö. Treårskontrakt.
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
är det nått nytt på väg in eller :P hörde att miko och ville e kvar
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
wenne90:
Här är en tränare som är på väg... bort.
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
har du hört några ny spelare som e på väg eller
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Stefan:
Jag tror bara 66B hade en dålig förmiddag.
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
66Berglund:

nu är jag inte alls med på noterna, vart skulle Peter Andersson sitta kvar? Som sportchef? Han är ju redan petad som sportchef till förmån för Peo Larsson.
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Stefan: Hasse Borg sitter kvar i MFF,varför kan inte Peter Andersson sitta kvar.(Sug på den!).
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
mattias - 74:

inget klart än, men tydligen finns det en chans att han blir kvar igen men skulle tro att dem vill ha över han till träningslägret i höst innan det blir klart vart han hamnar.
Kommentera

Sv: Silly Season 2008
Stefan:

Hur blir det med Söderberg ?
Kommentera

Silly Season 2008
Lugnt och fint på ryktesmarknaden såhär långt, men nu har 30milles budgeten så börjar säkert budgivningen på alla spelare till höger och vänster igen.

Får hoppas att Peo hittar spelare med hjärta och kunnande och inte bara plånbok :/
Kommentera

1052550 · »