Härligt!
« Föregående · 237417 Till forumet
Sv: Härligt!
ingela:
Ehh, så du vill ha tre målvakter på kontrakt? En fördel när man kontrakterar spelare är ju att där finns plats för denne. hadelöv skrev på två nya år och Robban (förstemålvakten) har ett år kvar...
Ehh, så du vill ha tre målvakter på kontrakt? En fördel när man kontrakterar spelare är ju att där finns plats för denne. hadelöv skrev på två nya år och Robban (förstemålvakten) har ett år kvar...
Länkar:
http://mifredhawks.cjb.net
http://mifredhawks.cjb.net
« Föregående · 237417
Varför! kan vi inte försöka få hit Hirch så Hadelöv får lite motstånd angående första målvakt? Där måste vi bli betydligt mycke starkare, på målvaktssidan, dom lagen som är med i ett slutspel har en hyfsat jämn målvakt.
Nästa säsong hoppas jag att Mif är med i toppen och krigar, guldet skall hem till skåne.
Kram på er!