Paddan

27910 inlägg · 71031 besäkare

Historik

· 389 ·
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Men då kan du väl måla båda två istället för en enda jättestor logga.
Hade själv en fundering på en fin takmålning, men det har stannat vid en tanke än så länge.

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Få se...då gissar jag på att det blir den gamla loggan så du slipper måla så himla länge...

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Hmm, är det då den gamla loggan, den nya loggan eller kommunloggan som du tänkt måla dit? Eller kanske alla tre på en gång.

Timrå IK > Sv: Värvningsrykten
mike66: Tja, de kan väl hitta någon stubbe ute i skogen där han kan sitta och räkna kottar.

Timrå IK > Sv: Värvningsrykten
mike66: Hmm, jag som trodde att det redan var klart att han ska stå på söndag...

Timrå IK > Sv: Värvningsrykten
mike66: Ajdå, så det var såna tuffa kriterier. Nä, då tror jag det får vara.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Tja, de flesta datorer är väl mer eller mindre bärbara, men naket internet har jag inte hört talas om, tror jag

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Så till och med uteliggare har internetaccess nuförtiden? Jäklar vad avancerat allting har blivit.

Timrå IK > Sv: Värvningsrykten
mike66: Tja, duger det med vilken länk som helst?

Timrå IK > Sv: Värvningsrykten
mike66: Det senaste ryktet jag hörde var att Nubben tänkte snöra på sig skridskorna igen, något om att "de där snorvalparna ska allt få se hur man egentligen lirar hockey"

MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Frisco: Tja, jag såg att de hade laddat upp med ordentligt med bildäck för konditionsträningen, så Resan Hockey League blir nog en ordentlig publiksuccé i vinter.

MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Frisco: Har de hunnit fixa någon is för att kunna spela Nolby Hockey League då?

MoDo Hockey > Sv: Något måste göras, men vad?
Icing-Ove: Speciellt eftersom drygt hälften av de där åskådarna knappt vet om att Djurgården har ett ishockeylag ;)

MoDo Hockey > Sv: Sådär lagom stort
Poffa: I Umeå bör den i varje fall gå att hitta i "tidningsaffären" i Victoriagallerian.

MoDo Hockey > Sv: Något måste göras, men vad?
knaskamilla: Hmm, den där Enströmsjukan verkar vara smittsam...

Luleå HF > Sv: Jadu . .
Dysso: Det man kan undra är vad de egentligen trodde att de hade fått genom att lyckats värva Peters?
Finns väl bara ett sätt att tolka "slagskämpe" vad jag vet.

DreamTeam > Sv: Paddan är en TIK:are
Kalle K: Hmm, det var då till att ta ut min seger ordentligt i förskott. ;)Men att få se sitt namn överst i någon dag är ganska trevligt, måste jag säga.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Poffa: Inte för att skryta på något sätt, men det känns just nu väldigt trevligt att kolla in DreamTeams förstasida, skulle kunna sitta och titta på den i timtal...

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Kickan: Äh, jag vägrar att tro på den statestiken, måste vara en luling som satt samman den, någon annan förklaring kan jag inte hitta.
För övrigt så känner vi oss fruktansvärt missförstådda i hockeysverige, inte minst av domarna...

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Frisco:
Detta är tydligen den tidigaste bilden på den ursprunglige John Blund som man kunnat hitta i arkiven. Som man kan se så har han ännu inte upptäckt fördelen med att kasta grus i ansiktet istället för att släpa omkring på en sten som han dunkar i huvudet på folk.

[bild]www.dodgefamily.org/dodgefamilyorg_images/LewDodge_Maine/zzz.jpg[/bild]

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
audiblegiraffe: Nähäpp, då var det väl min förvirrade hjärna som fabulerade ihop något.

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Äh, det var ju såklart Wikegård...
Måste ju se till att klara föreningens ekonomi på något sätt.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Frisco: Visst är det ihopslag mellan Grus och Foppa innan 2-3 målet?

HV71 > Sv: FBK - HV
Dysso: Tog tydligen en jäkla tid innan gud hörde bön...
Bara synd att han som leker burväktare räknat på att vara snabbare än blixten och glömt att räkna på att vara snabbare än pucken...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Det är populärt med återvinning...
Behövs det någon mer motivering?

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Salle: Säger jag inte ;)

Äh, på 4+ såklart, någon minut innan jag skrev inlägget om blodet.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Salle: Ujuj, jäklar vad Adam Andersson blödde.
Sen verkar det vara två riktiga flytmål från vår sida också, men det är inte dumt med tur ibland.

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Chief: Hmm, blir jag då den tredje att gratulera till de tre poängen, om jag nu skulle gratulera till poängen?

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Salle: Återigen verkar Zakke ha gjort en riktigt fin insats.
Kan vi sälja Salo till Timrå?

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
scim: Tack ska du ha, det gjorde du..sådär
Grustag, grustag, grustag

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Frisco: 1 poäng avprickad, nu är det bara att satsa på nästa poäng i matchen.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Faktiskt inte förvånad att det är Salle som tar en sån där onödig. Han har varit oerhört grinig de senaste matcherna på hemmaplan.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Chief: Tja, eftersom du tror dig kunna se mig då med en TIK-tröja så måste du onekligen hallucinera...

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Chief: Klart du ska, framförallt den 30/12, då ska du profetera minst ett TIK-mål mindre än antalet motståndarmål...

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Är det bara jag som inbillar mig, eller blir det lägre och lägre ljudvolym på huvudkommentatorns mikrofon?

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
scim: JAAAAAAAAAAA!
2-2, härligt jobbat!

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Chief: Du ser, du hade ju inte riktigt så fel i din profetia som du trodde. Ja, förutom att det var ett TIK-mål för lite...

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Hawerchuk: Kan säga som så att om jag hade haft C+ så är chansen stor att jag inte missat reportaget, men eftersom jag nu inte har C+ så får jag vara lyckligt ovetande om vilken kille Sture Andersson är...

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Metal Guru: Tja, det verkar onekligen som att Zakke står upp bra mot anstormningen från främst Hossa-kedjan. Men att bli sågad jäms med fotknölarna får man nästan med automatik räkna med som nykomlingar. Hade dock inte räknat med att vi skulle vara så tandlösa som vi verkar vara i anfallet.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Salle: De kanske fick ta över Radiosportens skivsamling när även det programmet fick tillgång till fler än fyra skivor. ;)

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Metal Guru: Äh, all is fair in love and war, som de säger i engelskspråkiga områden och nog fan behöver VI kriga för att inte ni ska sno med er alla tre poängen.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Salle: Lät som att Svartens mål var ganska snyggt.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
scim: Åfan, det var alltså därför jag fick sån fruktansvärd huvudvärk ikväll. Tack så mycket HS-doktorn ;)

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Chief: Tja, nog för att jag räknar med att det blir en lååååång match eftersom vi kommer att vinna, men att den skulle ta 200 år är väl ändå lite väl magstarkt...

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
Chief: Hahaha, vad snäll du är. Men jag har ju redan en typ av rödvit tröja...

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
gud: Tja, jag måste väl faktiskt erkänna att Dragan passade bra i röd-vitt

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
audiblegiraffe: "Kent Forsberg var inte nöjd med matchen senast och har aviserat förändringar"
Hmm, har de fått byta vilken fot de kliver in på isen först med, eller?

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
knaskamilla: De har nog råkat få in bakgrundsljud från någon gammal match i Kempehallen.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
knaskamilla: Låter som att Zakke fått en bra början på matchen, önskar man kunde säga detsamma om resten av laget.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 14 okt 2004
Salle: Låter som att bisittaren sitter oerhört nära mikrofonen medan det verkar vara så att han som är huvudkommentator sitter långt ifrån mikrofonen. Eller så har han bara sliten röst...

· 389 ·
Om Paddan
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Bjästa