Paddan

27910 inlägg · 71031 besäkare

Historik

· 388 ·
Timrå IK > Sv: Jag skäms ibland
willysson: Hehe, om du kollar på www.styf.nu/ så får du förklaringen till det där med Junsele. Inte alla som lyckas guida folk i Junsele trots att man själv aldrig varit där tidigare, men det lyckades jag tydligen med efter Pärs brors bröllop.

Timrå IK > Sv: Jag skäms ibland
Ambroo: Ska man döma av informationen på styf.nu så har väl Pär fått sin hockeyskolning på någon månskensrink i Junsele ;)

Luleå HF > Sv: Jadu . .
Portello: Äh, han blev ju uttagen i Veckans Lag, eller vad det heter, i SVT:s Hockeykväll. Hur stort som helst, ju...

Timrå IK > Sv: Jag skäms ibland
Förresten, i en artikel i höstnumret av Aktum Extra står det att Micke Leijnegard är från Istermyrliden...var fan det nu ligger...

Timrå IK > Sv: Jag skäms ibland
ernie eagle: Mycket märkligt, i ett matchprogram från förra säsongen (nr 15 03/04) anges Antos moderklubb vara Örnsköldsviks SK, Hans Jonssons moderklubb skulle vara Järved och på Wernblom står det...hör och häpna Kramforsalliansen.
Hmm, måste vara tryckfel just då ;)

Frölunda HC > Sv: Nya tag mot FBK
Sannes: Hahaha, får tydligen ta tillbaka mitt tvärsäkra påstående.

Frölunda HC > Sv: Nya tag mot FBK
slashpuppie: Hahaha, jo det är klart, men sen så har ni ju tydligen heller ingen som vill ta på sig att sammanställa vem som tippat vilket resultat.

Frölunda HC > Sv: Nya tag mot FBK
Sannes: I Bjästa har vi tydligen något fel på dricksvattnet, men det antar jag att ni redan utgått ifrån ;)

Själv tycker jag det är diskriminerande att det bara är frölundaiter som får vara experter respektive oexperter...


Frölunda HC > Sv: Biljettläget
Dragan 2k: Åfan, så det var för att lättare få tag i biljetter till SA som du uppenbarade dig i det där rödvita tygstycket... ;)

MoDo Hockey > Sv: Muir
Poffa: För egen del har jag misstankar om att motståndarna köpt domaren och dessutom lagt blyvikter i mina spelares skor.

Utd Kings, bah, taskspelare skulle jag kalla laget...

MoDo Hockey > Sv: Muir
Poffa: Min åsikt är att Enström i sådana fall bör vara den som kliver av, fast det finns i och för sig många som inte rosat marknaden på backsidan. Hedin har exempelvis allt för ofta varit rent bedrövlig. Men han försöker i varje fall att få iväg pucken på mål, mer än vad man kan säga om Enström i dagsläget.

Brynäs IF > Sv: Sponsring/Marknadsföring
65selander: Äh, du ska se att de tagit intryck av Metall-affären och gjort ett stort inköp av rabbitar med Brynäsloggan på...

MoDo Hockey > Sv: Muir
Paddan: Äh, vem faan snodde två kommatecken från mitt senaste inlägg? ;)

MoDo Hockey > Sv: Muir
Portello: Äh, det krävs nog att Skägget blir lite mer lik Bill Parcells tränare i bland annat Dallas Cowboys och börjar skälla å det grövsta på sina egna spelare och domarna (fast han brukade ju aldrig skälla på domarna hävdade han till en av linjedomarna) och kräva övermänskliga saker på träningarna.

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Portello: Hmm, var det då du skulle jobba? ;)

Frölunda HC > Sv: Frölunda - Timrå
Dream Team: Själv tycker jag att man måste visa riktig uppskattning för en man som inte tvekar att skylta med en MoDoit som varandes bäst i "din egen" tävling.
;)

MoDo Hockey > Sv: Falcon Rinksite
Sannes: Äh, upptäckte att jag tydligen missat att tippa nästa omgång. Märkligt, har för mig att man brukade få påminnelse när det var dags att tippa nästa omgång, eller så kanske jag minns fel för något sånt mail har jag inte sett till.

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
Frisco: Tja, det brukar ju vara så med eftertraktad reklam. De får sällan sitta uppe speciellt länge innan de blir nedplockade av någon klåfingrig person...

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
NuMo: Jo, egentligen borde man nog ha det, men de där liv-/ordningsvakterna är så fasligt dyra att en enda kö är bäst ur kostnadshänseende för den här gästboken.

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
Frisco: Tackar, tackar, det var verkligen en otippad seger, måste jag säga. Många toppbidrag bland alla inläggen.

Hmm, få se...jag skulle vilja tacka min agent, min manager och alla mina fans... äh, förresten om ni vill ha min autograf så kan ni börja bilda kö här till höger, men kom ihåg att det är ett maximum på tre autografer per person!

Timrå IK > Sv: Ser väl trevligt ut?
gud: Äh, blandade ihop de där L-killarna. Men det är knepigt vad en "snabbis" från en ryss kan resultera i.

Timrå IK > Sv: Ser väl trevligt ut?
gud: Vad jag har förstått så har Andrew Peters i princip redan "vunnit" utvisningsligan i Norra Allsvenskan.

Trodde det var omöjligt för Lärking att drilla ännu mer under matcherna, men tydligen var det fullt möjligt.

Timrå IK > Sv: Ser väl trevligt ut?
gud: Hmm, kan det vara så illa att både Sanny och Boden"spelaren" Andrew Peters är förföljda av domaren? ;)

Timrå IK > Sv: Ser väl trevligt ut?
Chief: Hmm, hur är färgseendet hos ett albinolejon?

Timrå IK > Sv: Ser väl trevligt ut?
Chief: Tja, då får du ju verkligen uppmärksamhet hos Linköpingskillarna ;)

Timrå IK > Sv: Ser väl trevligt ut?
Chief: Akta dig så du inte förkyler dig när du går runt i bara den rödvita halsduken... ;)

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
NuMo: Hehehe, otroligt fyndig ordlek måste jag säga.

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
Lumber Jack: Bara ett sista litet ynka bidrag från min sida.
"Poffa, du kommer f-n inte upp förrän du insett Janssons storhet!"

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
Ett sista bidrag: "Jäkla, Olle, här står man och filosoferar och vips har man en båt på tafsen..."

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
Frisco: Jepp, den stackars Kaj hade det verkligen inte lätt den sommardagen. Iofs tror jag att hon senare fick jobb som kameraman på PPV-sändningarna, tycker mig känna igen de ologiska inzoomningarna.

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
mike66: Jag försöker mig på en till.

"Nu simmar du ur bild, Olle!"

MoDo Hockey > Sv: Årets plantsäsong är här
Frisco: Tja, varför inte, allt för att förbättra PP-spelet :)

MoDo Hockey > Sv: Årets plantsäsong är här
Icing-Ove: Äh, A-laget diskuterar? ju powerplay-spel. Vore det inte bättre om man övade på det rent praktiskt också (ja alltså inte diskuterandet) ? Eller det kanske är att fuska, vad vet jag...

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Jag tycker det är fuskigt med urlulingar som kan sitta och manipulera oddsen i Luleåfavör. Fast det är klart, någon förmån måste man väl ha

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Kickan: Tja, han gör väl ändå ingenting på dagarna förutom att kolla på videofilmer och dricka öl, så det är lika bra att han får jobba lite grann. Frågan är dock om han inte blir less på loggan efter att ha stirrat på den i en evighet...

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Portello: Då är det väl bara att skicka hem honom till Kickan på något sånt där neverending målarjobb, då kommer ni ju att bli livsfarliga...

MoDo Hockey > Sv: Muir
Salle: Äh, det där hopklippet i någon form av MTV-klippning bevisar bara att han skjuter hårt, men inte hur pass träffsäker han är. Får hoppas att han är lite mer träffsäker än Kennholt i varje fall.

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Sannes: Hehe, jepp, hur kunde du gissa det?

Ska besöka skolan och träffa min handledare på måndag så får vi se vilka planer hon har för mig. Om jag kommer att kastas rätt ut i häftstifts- och suddgummihelvetet på en gång...

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Kickan: Hahaha, liiiite längre än så blir det allt att jobba, även om det bara är på mellanstadiet som jag kommer att vara.

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Kickan: Äh, om två veckor börjar jag ju jobba, fast då kallas det ju för praktik och innebär att jag får göra ungefär samma jobb som de andra fast helt utan betalning.

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Kickan: Jomenvisst, längre än så orkar man ju inte arbeta.

Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
lizzard: Tror de bara läser mail på kontorstid...

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
Salle: Tja, på den andra tänkte jag faktiskt efter före...

Snart inslag med Bill Parcells på CBS 60 Minutes om att det är viktigt med konfrontationer mellan spelare och ledare i ett lag, det kan till och med vara nödvändigt för att vända en trend.

-Has a player ever taken a swipe at you?
-Hell yeah!

MoDo Hockey > Sv: Bannertävling
knaskamilla:
"Bara 30 luckor kvar till en hel kalendermånad"

"Snacka om kylig dragning, vilka otroligt känsliga handleder!"

Frölunda HC > Sv: Sami Salo
Kickan: Äh, den var ju gammal.
Jag tror själv att han fick nackspärr när han stod och funderade vilken av lägenheterna det var han egentligen hade köpt i hamnområdet i Övik.

Frölunda HC > Sv: Sami Salo
BROS4EVER: Tja, eftersom ni verkar ha såna problem att bestämma vad ni ska göra av honom och vi just har påbörjat en Salo-samling så kan vi givetvis tänka oss att förbarma oss över den stackaren.

Då var han avprickad, då är det Vesa och Mika att få tag i härnäst...

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Hehehe, tja sådär kan man ju också försöka bortförklara en dubbelpostning

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Tja, för min del är en lagom stor LHF-logga ungefär 1x1 cm så med andra ord kommer den att bli groteskt stor ;)

Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Jahapp, men då har vi alltså då bestämt att du målar en groteskt stor version av ert nya klubbmärke på fondväggen efter att ni vunnit mot HV.

· 388 ·
Om Paddan
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Bjästa