Historik
Föregående · 131 · Nästa
Timrå IK > Sv: Avstängningar jämförelse
Hälge: Och som sagt, nu är det bevisat att man får andvända klubban lite som man vill, men gunåde om du slänger handskarna, då är det kört.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Dragan 2k: Nu är det bevisat. Det är farligare att slåss lite än att göra fula saker med klubban!
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Vet inte varför men jag känner mig inte allt för deppad efter förlusten.
Men om vi nu mot all förmodan förlorar mot SSK imorgon vet jag en som kommer att tjura ihop...
Men om vi nu mot all förmodan förlorar mot SSK imorgon vet jag en som kommer att tjura ihop...
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Skit, 2-3 förlust.
Nu krossar vi SSK på lördag.
Nu krossar vi SSK på lördag.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Just varit lite gruff.Almän förvirring pågår.
Men allt kvittas.
Men allt kvittas.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Missade alla det? Var i telefon så jag hade sänkt ljudet .
Albert, har du koll på vad som hände?
Albert, har du koll på vad som hände?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Ännu kvar två perioder att göra mål på.Bara hoppas dom gör lika bra andraperiod som i tisdags. Då ordnar det sig nog.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Ovanligt med en tjej som bisittare.
Men nog är det som du säger. Inte dom bästa.
Men nog är det som du säger. Inte dom bästa.
Tre Kronor > Sv: Ersättningsaspiranter
danoj: Tror det är svårt att vinna med alla fem bakom egen blå.Ska nog krävas en riktig sil i motståndarnas mål! ;)
Piteå HC > Sv: Ny spelare i Piteå
JOY: 3-2 till SAIK nu.
Bra debut, helt klart.
Och det är inte över ännu.
Bra debut, helt klart.
Och det är inte över ännu.
Piteå HC > Sv: Ny spelare i Piteå
JOY: Väldigt bra att han får göra mål i debuten.Kan betyda hemskt mycket för hans självförtroende.
Hoppas att PHC kan få in en kvitteringspuck också.
Hoppas att PHC kan få in en kvitteringspuck också.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Inte allt för vanligt att vi vinner när vi släpper in fyra puckar.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Oj, så skönt att dom vände det här. Kan säga att jag var grymt negativ efter den första perioden.
Men i andra perioden var det som ett helt nytt Luleå hade fötts.
Farten var där,viljan var där, allt var där. Oj så underbart!
Riksman har nu på två bortamatcher mot Luleå varit kvar i målet ca två perider totalt! Det är ju inte allt för lyckat.
Tror Vesa startar från start nästa gång Modo gästar oss.
När det gäller Fransson så är det bara att imponeras. Vara 18 år och så bra.
Dessutom får han stort förtroende av Jesse & Micke.
PP,BP samt spela de sista minuterna när Modo förväntas att jaga ett kvitteringsmål.
Tycker att Fabbe gör en fullt godkänd återkomst.Hans kedja med Mange och Rönnqvist kommer göra rätt bra med mål tror jag.
Men i andra perioden var det som ett helt nytt Luleå hade fötts.
Farten var där,viljan var där, allt var där. Oj så underbart!
Riksman har nu på två bortamatcher mot Luleå varit kvar i målet ca två perider totalt! Det är ju inte allt för lyckat.
Tror Vesa startar från start nästa gång Modo gästar oss.
När det gäller Fransson så är det bara att imponeras. Vara 18 år och så bra.
Dessutom får han stort förtroende av Jesse & Micke.
PP,BP samt spela de sista minuterna när Modo förväntas att jaga ett kvitteringsmål.
Tycker att Fabbe gör en fullt godkänd återkomst.Hans kedja med Mange och Rönnqvist kommer göra rätt bra med mål tror jag.
Malmö Redhawks > Robert Burakovsky
Ser att "Burra" har brutit sitt kontrakt med sin danska klubb.
På g till MIF igen?
På g till MIF igen?
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Paddan: Nu tror jag bestämt att febern har stigit dig åt huvudet.
Efter max 20 minuter har ni redan använt två målvakter.
Wait & see.
Efter max 20 minuter har ni redan använt två målvakter.
Wait & see.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Paddan: Hoppas att du laddat upp med stora buntar av näsdukar ikväll.
Luleå kommer att krossa Modo så att du gråter floder ikväll ;P
Luleå kommer att krossa Modo så att du gråter floder ikväll ;P
Övrig hockey > Sv: "Hockeymusik"
bobbe: TNT är en klassiker. Likaså Simply the best och Life is life.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Tydligen är det fyra spelare som missar morgodagens drabbning.
Skrbek,Petter,Åkerström och Gusten.
Skrbek,Petter,Åkerström och Gusten.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Kanske bäst att man lägger in resultatet redan nu. Man vill ju inte gå mist om en fullpoängare. :P
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Så är det äntligen snart match i ES igen.
Ska bli intressant om killarna har mått bra av uppehållet samt att se Fabbe in action igen.
Modo imorrn lär bli en tuff match, tror inte på 6-1 vinst igen men naturligtvis hoppas jag på ett liknande resultat.
Någon som har koll hur det är med spelare som var skadade före uppehållet?
Ska bli intressant om killarna har mått bra av uppehållet samt att se Fabbe in action igen.
Modo imorrn lär bli en tuff match, tror inte på 6-1 vinst igen men naturligtvis hoppas jag på ett liknande resultat.
Någon som har koll hur det är med spelare som var skadade före uppehållet?
Tre Kronor > Sv: Finland - Sverige
Lumber Jack: Det lilla jag såg av Karjala Cup spelade Modospelarna 1-1 med sig själva.
Hasse Jonssons utvisning i 4-5 var inte den smartaste om man säger så men då gjorde ju en Modospelare mål senare.
Men nu såg jag ytterst lite från KC så du vet nog vad du pratar om.
Hasse Jonssons utvisning i 4-5 var inte den smartaste om man säger så men då gjorde ju en Modospelare mål senare.
Men nu såg jag ytterst lite från KC så du vet nog vad du pratar om.
Luleå HF > Sv: Ingen Hento i 3:-
scim: Nu är det väl inte säkert att Hento sagt just så.
Kvällsblaskorna har ju en förmåga att vinkla saker och ting som dom vill ha det.
Kvällsblaskorna har ju en förmåga att vinkla saker och ting som dom vill ha det.
Luleå HF > Sv: Ingen Hento i 3:-
Kickan: Så Tuuka blev inkallade till de finska lejonen iallafall?
Han var ju inte med i ursprungsuttagningen.
Han var ju inte med i ursprungsuttagningen.
Tre Kronor > Sv: Finland - Sverige
70 Rodrigues: Man kan säga att man blir mållös av att läsa det faktumet.
NHL > Sv: Hurricanes vs Lightnings
Bagman: Ska bli intressant och se om Tampa får en reaktion efter deras senaste match mot Pittsburgh då dom gjorde nio mål.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Nu är det inte säkert att alla vinner. Kan ju hända att du har med en skräll i något löp som ingen annan har.
Och jag skulle då bli glad om jag "bara" vann några tusen.Men givetvis vill man ju vinna så mycket som möjligt.
Och jag skulle då bli glad om jag "bara" vann några tusen.Men givetvis vill man ju vinna så mycket som möjligt.
Föregående · 131 · Nästa
Kan inte fatta att dom anser att det är farligare att slåss än att tex speara någon i veka livet.
Mig veteligen har ingen blivit skadad i ett man mot man slaggis.