Historik
Föregående · 130 · Nästa
Luleå HF > Sv: Wikegård
Paddan: Så här säger Wikegård angående Lintner: - Dåligt av Lintner, han gick över gränsen.
Gick över gränsen? Det är det snällaste man säga om det.
Tycker det är i klass med Toporowskys överfall på en FBK:are för några säsonger sedan.
Där gjorde faktiskt diciplinnämden rätt och gav honom en längre avstängning.
Gick över gränsen? Det är det snällaste man säga om det.
Tycker det är i klass med Toporowskys överfall på en FBK:are för några säsonger sedan.
Där gjorde faktiskt diciplinnämden rätt och gav honom en längre avstängning.
Luleå HF > Sv: Wikegård
Hälge: Saxat från dagens Nsd:
Jag tycker att Luleå själva borde agera och markera att man inte kan bära sig åt hur som helst. Han gör saker som inte hör hemma på en hockeyplan. Jag menar, Ledin fortsätter att spela medan Mika har hjärnskakning - det är ett tecken på att något är galet.
Dags för Wikegård visa att han är handlingfgskraftig.
Hela artikeln i första inlägget i länktipset.
Jag tycker att Luleå själva borde agera och markera att man inte kan bära sig åt hur som helst. Han gör saker som inte hör hemma på en hockeyplan. Jag menar, Ledin fortsätter att spela medan Mika har hjärnskakning - det är ett tecken på att något är galet.
Dags för Wikegård visa att han är handlingfgskraftig.
Hela artikeln i första inlägget i länktipset.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso: Dags för Wikegård att agera.
Bifogar en länk där Wikegård tycker att Luleå ska ta itu med Ledin.
Få se vad han gör själv när det gäller Lintner.
Bifogar en länk där Wikegård tycker att Luleå ska ta itu med Ledin.
Få se vad han gör själv när det gäller Lintner.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
OskarB: Har inte sett situationen ännu, men jag hade tänkt se hockeykväll.
När det gäller diciplinnämden, ha inte för höga förväntningar.
När det gäller diciplinnämden, ha inte för höga förväntningar.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso:
Då är det bara att fimpa oddsetlappen.
TIK vinner hemma mot SSK med 5-0 och LHC besegrar LIF borta med 4-0.
LIF:s två senaste hemmamatcher: 0 mål gjorda 9 insläppta.
Då är det bara att fimpa oddsetlappen.
TIK vinner hemma mot SSK med 5-0 och LHC besegrar LIF borta med 4-0.
LIF:s två senaste hemmamatcher: 0 mål gjorda 9 insläppta.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso:
Senaste matcherna jag varit där har vi gjort sex mål/match.
Undra om Kickan var närvarande då eller om hon var på annan ort.
Senaste matcherna jag varit där har vi gjort sex mål/match.
Undra om Kickan var närvarande då eller om hon var på annan ort.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso:
Ska ta och visa detta inlägget för Kickan, så akta dig :)
Ge mig ett D, ge mig ett I, ge mig ett F. Vad blir det? DIF!
Ska ta och visa detta inlägget för Kickan, så akta dig :)
Ge mig ett D, ge mig ett I, ge mig ett F. Vad blir det? DIF!
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
JOY: Icke sa Nicke, det gjorde jag inte.
Dysso: Forza DIF,in med pucken, hej,hej! ;)
Dysso: Forza DIF,in med pucken, hej,hej! ;)
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso:
Som jag sade före matchen.Jag spelade på DIF=Vinst för Hv, eller åtminstone poäng.
DIF förlorar nästan jämt då jag spelar på dom.
Som jag sade före matchen.Jag spelade på DIF=Vinst för Hv, eller åtminstone poäng.
DIF förlorar nästan jämt då jag spelar på dom.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso: Visst ja, det är ju ikväll. Ska bli kul å se hur 4:an gör bort sig ikväll ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje
Fanzin: Tycker att han borde få chansen i nästa landslagsturnering.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso: Ska bli intressant och se vad som händer, men det är ju klart, slänger man inte handskarna så blir man inte avstängd.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso: Såg att Hv hade 6 minuter på botbänken och DIF 26.
Har DIF fått någon 10:a eller?
Har DIF fått någon 10:a eller?
Malmö Redhawks > Sv: MIF Redhawks—BIF Tigers
Ser att Degn lämnar MIF. Någon som vet om han medverkar i kvällens match?
Luleå HF > Sv: Wikegård
Kickan: Kan tänka mig att Ledin inte är en favoritmotståndare för många motståndare. Ska inte vara kul att ha en sådan spelare imot sig.
När vi likaså pratar om Ledin så tycker jag han ska spela enklare. Dvs spela spelet han behärskar. Vara en stor plåga för motståndarna och riva och slita. Inte försöka leka Lemieux som han ibland försöker.
När vi likaså pratar om Ledin så tycker jag han ska spela enklare. Dvs spela spelet han behärskar. Vara en stor plåga för motståndarna och riva och slita. Inte försöka leka Lemieux som han ibland försöker.
Färjestads BK > Sv: tråkhockey=framgångsrikt
Svanru: Det kan inte vara så att ni förlorade mot ett för dagen bättre offensivt lag?
MoDo Hockey > Sv: Foppa
knaskamilla: Är rätt , vad ska man kalla det? underhållande/tragisk läsning på modohockey.se
Tror ferästen att någon därifrån har irrat in på vårat forum, se länk.
Tror ferästen att någon därifrån har irrat in på vårat forum, se länk.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Naturligtvis menade jag poängligan och inget annat.
Tar för givet att ni är aktiva här ikväll, själv måste man göra annat till 21.30
Tar för givet att ni är aktiva här ikväll, själv måste man göra annat till 21.30
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Kickan: Inte hade man direkt väntat sig att Bulan skulle ligga i topp av interna skytteligan då serien startade.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
JOY: Imorrn blir det en väldigt tuff match. Bara hoppas att vi kan bjuda upp till en bra match och förhoppningsvis lura av FBK något poäng.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Albert Hall: Hade också spelat 5-2 till Luleå men då förstörde Wanhainen och Ledin allt.
Dysso håller inte hela säsongen, nu när HV börjar förlora kommer han att tappa fattningen totalt ;)
Dysso håller inte hela säsongen, nu när HV börjar förlora kommer han att tappa fattningen totalt ;)
Linköpings HC > Sv: LHC-MIF Redhawks
bobbe: Många snygga mål i eran match. Tims mål var inte allt för fult om man säger så.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Albert Hall: Tydligen har Patrik Bäärnhielm nätat två ggr ikväll för BIK.
Kul att det går bra för honom.
Kul att det går bra för honom.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Albert Hall: Skulle ju inte vara helt fel om vi får vinna med en tre-fyra mål.
Roffe får gärna slänga in puckarna i det egna målet.
Roffe får gärna slänga in puckarna i det egna målet.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Albert Hall: Vet inte om jag vågar skaffa mig en sån.Jag har nämligen hört att när dom väl kört klorna i en så ska det visst vara kört.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Albert Hall: Hon ville säkert ha in lite pengar att inhandla diverse "nyttigheter" för. Tur att man inte har någon flickvän. Tänk om man skulle förbjudas att hänga här? Hemska tanke.....
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Imorgon är det bara en sak som gäller, nämligen tre poäng. 5-2 till de våra.Fabbe,Mange, Fransson,Ledin och Bulan gör våra mål.
Föregående · 130 · Nästa
Och han är norrlänning (Pitebo) från början. Var han bor nu har jag ingen koll på.