Historik
Föregående · 129 · Nästa
Luleå HF > Sv: Vinst ikväll!
Kickan: Vad är det som hänt med Brabenec? Vet du om han blir borta länge?
Tre Kronor > Sv: Var är Daniel Henriksson och resten av Luleå?
Predatore: Vad jag vet så har NHL-målvakterna fullt upp med NHL-spel kring jul. :)
Sportspel > Sv: Release datum ?
Marcus: Hahaha,The Doss har man spelat åtskilliga timmar.Var ett riktigt höjdarspel :)
Sportspel > Sv: Release datum ?
Har precis varit och inhandlat CM 03/04.
Så nu lär man väl sitta klistrad framför de spelet ett X antal månader...
Så nu lär man väl sitta klistrad framför de spelet ett X antal månader...
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Dysso: Det är otroligt vad olika människor ser,ofta beroende på klubbtillhörighet.
HV71 > Sv: HV 71 vs. DIF
Saxat fråb intervjuen med Lintner i dagens Aftonblad: " Vad tycker du om Martin Thörnberg idag?
- Jag är fortfarande förbannad på honom. Speciellt som han spelade i bytet efteråt. Det är han som borde vara avstängd. Inte jag."
Hela artikeln i länktipset.
- Jag är fortfarande förbannad på honom. Speciellt som han spelade i bytet efteråt. Det är han som borde vara avstängd. Inte jag."
Hela artikeln i länktipset.
Luleå HF > Sv: Vinst ikväll!
Broder Daniel:
Nordqvist är en av de spelare som överraskat mest på mig den här säsongen.Han ligger på delad förstaplats i Luleås målliga(7 mål)
Hur går det för vår export till er då? Sköter Tano sig?
Nordqvist är en av de spelare som överraskat mest på mig den här säsongen.Han ligger på delad förstaplats i Luleås målliga(7 mål)
Hur går det för vår export till er då? Sköter Tano sig?
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Albert Hall: Håller med.Ikväll är det dags för våran andra trea på bortaplan den här säsongen.
Och jag tror också att vi lyckas.
Gissar att det blir en tajt match men en eller två måls övervikt för vårat gäng.
Och jag tror också att vi lyckas.
Gissar att det blir en tajt match men en eller två måls övervikt för vårat gäng.
Malmö Redhawks > Sv: Mif-Luleå
Måste väl säga ett olycka till inför matchen imorgon. ;)
Seriöst nu från min sida, hoppas att ni får se en bra hockeymatch.
Själv får man sitta framför datorn och lyssna på hockeylive.
Men det är ju inte så dåligt det heller.
Må bästa laget vinna.
Seriöst nu från min sida, hoppas att ni får se en bra hockeymatch.
Själv får man sitta framför datorn och lyssna på hockeylive.
Men det är ju inte så dåligt det heller.
Må bästa laget vinna.
Brynäs IF > Sv: Förändring?!
Hong Kong: Dom finns fortfarande. Men numera visas bara dina vänner som är online.
Luleå HF > Sv: Morgondagens match
Match i morgon mot MIF. Bara hoppas att det är slut med de hedersamma förlusterna.
Tycker att vi ska ha bra chans till åtminstone poängchans mot Malmöpågarna, förhoppningsvis blir det tre stycken.
Tycker att vi ska ha bra chans till åtminstone poängchans mot Malmöpågarna, förhoppningsvis blir det tre stycken.
Tre Kronor > Sv: Var är Daniel Henriksson och resten av Luleå?
Häger*: Kan garantera att Hento är en av två målvakter som får åka till Ryssland.
Vågar du satsa emot? :)
Vågar du satsa emot? :)
Tre Kronor > Sv: Var är Daniel Henriksson och resten av Luleå?
Häger*: Lugna ner dig nu.Hägerbäck i landslaget? Skulle inte tro det. Han platsar ju knapp i Luleå. Tycker inte heller att Ledin har varit nog bra iår. Försöker spela allt för svårt.
Janne Sandström kan jag därimot köpa, han är en väldigt bra back, gör sällan misstag.
Nordqvist tror jag kan bli väldigt bra med tiden. Tycker det är lite tidigt att ta ut honom i Tre Kronor ännu. Det är ju trots allt hans första ordenarie säsong i ES.
Janne Sandström kan jag därimot köpa, han är en väldigt bra back, gör sällan misstag.
Nordqvist tror jag kan bli väldigt bra med tiden. Tycker det är lite tidigt att ta ut honom i Tre Kronor ännu. Det är ju trots allt hans första ordenarie säsong i ES.
Luleå HF > Sv: Sjögren till elitserien????
Är det någon som vet när det tas beslut om Petters öden?
Ska han undersökas något mera eller avvaktar dom och ser hur det går?
Ska han undersökas något mera eller avvaktar dom och ser hur det går?
Luleå HF > Sv: Sjögren till elitserien????
Kickan: Förhoppningsvis så kommer väl Skrbek och Åkerström tillbaka, när det gäller petter så är det väl mer tveksamt.
Jag skulle inte klaga om dom värvar en back, men jag ser lika gärna en forward.
Jag skulle inte klaga om dom värvar en back, men jag ser lika gärna en forward.
Luleå HF > Sv: Sjögren till elitserien????
Kickan: Skulle nog hellre se att vi värvar en forward än en back. Visst har vi haft skadeproblem på backplats men det har ju gått rätt bra ändå.
Tycker att Tellström kan spela back, det gör han rätt ba enligt mig.
Tycker att Tellström kan spela back, det gör han rätt ba enligt mig.
Luleå HF > Sv: Sjögren till elitserien????
Kickan:
1.Kanske det, han har ju tydligen gjort det förr.
2.Mycket möjligt.
3.Ganska uppenbart. 1+2 på 20 matcher är inte överdrivet bra.
1.Kanske det, han har ju tydligen gjort det förr.
2.Mycket möjligt.
3.Ganska uppenbart. 1+2 på 20 matcher är inte överdrivet bra.
Luleå HF > Sv: Sjögren till elitserien????
NallePhu: Vad har Sjögren lyckats med nu då?
Luleå måste väl vara den senaste klubben han spelade en hel säsomng i?
Luleå måste väl vara den senaste klubben han spelade en hel säsomng i?
MoDo Hockey > Sv: Lintners påhopp!
Vallin: Spearing är väl när man slår någon med klubbspetsen, samt buttending bakdelen av klubban?
Föregående · 129 · Nästa