Historik
Föregående · 137 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Då kör vi igen då.
Frisco: Ok då. Men han släppte hur som helst in en puck mindre än Riksman.
MoDo Hockey > Sv: Då kör vi igen då.
Frisco: Släppte in två puckar.
Riksman tre.
Räcker gott för mig :)
Riksman tre.
Räcker gott för mig :)
MoDo Hockey > Sv: Då kör vi igen då.
knaskamilla: Så du har inga planer att överge SpS för modohockey.se?
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Kickan: Och utan Hento ikväll hade vi nog fått noll poäng. Han får min röst, trots att jja inte har sett matchen.
När det gäller Modomatchen lägger jag min röst på Bulan.Grym i BP.
När det gäller Modomatchen lägger jag min röst på Bulan.Grym i BP.
MoDo Hockey > Sv: Då kör vi igen då.
Nikki: Och Polen ogillar sverige ännu starkare skulle jag tro.
Var någon polack som skulle bojkotta alla svenska prudukter utom en.
Nämligen Absolut Vodka.
En annan skulle visst bränna grannens Volvo.
Var någon polack som skulle bojkotta alla svenska prudukter utom en.
Nämligen Absolut Vodka.
En annan skulle visst bränna grannens Volvo.
Luleå HF > Sv: Mycket agg mot MODO här... rädsla för vad som komma skall?
shinzawai: Nu blev det inte direkt så :)
NHL > Sv: Inatt smäller det!
Poffa: Ska bli intressant hur dom komponerar kedjorna. Eller, du kanske har koll ?
MoDo Hockey > Sv: Hasse J klar!!!
Poffa: Man får väl säga grattis.
Hur blir det nu? Måste någon back lämna Modo?
Hur blir det nu? Måste någon back lämna Modo?
Djurgården Hockey > Sv: Timrå-Djurgården
Selina: Behöver ju ändå inte betyda att man jämt ska snacka med domaren.
Sportspel > Sv: Eastside Hockeymanager.
Andersson79: Har inte fått något realese-datum ännu. Står tidigare i tråden.
Djurgården Hockey > Sv: Timrå-Djurgården
epa: Då behöver du ju å andra sidan inte heller gnälla på andra lags spelare. Eller hur?
Djurgården Hockey > Sv: Timrå-Djurgården
epa: Då kan du ju gnälla på Robert Carlsson. Han är ju jämt och snackar med domaren. Vet att han är kapten, men ändå.
Luleå HF > Sv: Resultattävling
zigge: Kan meddela att jag inte fanns i Coop ikväll.Var tvungen att räkna pengar hela kvällen.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Förhoppningsvis kan vi det. Ser inte bra ut nu. Bäste backen borta+ väldigt svårt att göra mål.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Det kkan vi inte. Våtr bäste back(Mäntylä) är ledbands skadad och borta mellan 2-6 veckor. I värsta fall mer.
Ser att ni också läser Jantes sanningar.
Plockat från ett känt tv-program: The truth is out there.
Ser att ni också läser Jantes sanningar.
Plockat från ett känt tv-program: The truth is out there.
Luleå HF > Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Mmmmm, aldrig kul när en spelare blir skadad, men varför måste det vara en av våra bästa spelare? Är så sanslöst så man vet inte vad man ska ta sig till.
Luleå HF > Sv: Luleå - Kaffesumpen
lizzard: Saxat från officiella:
2003-10-07 | Tuukka skadad i förlustmatch
Tuukka Mäntylä drabbades i kvällens förlustmatch mot FBK tyvärr av en ledbandsskada och tvingades kliva av matchen. De första prognoserna säger tråkigt nog att Mäntylä blir borta två till sex veckor - men det kan också vara allvarligare än så. Vidare läkarundersökningar ska ge fler svar på det hela.
Typiskt säger jag. Bläääääää!
2003-10-07 | Tuukka skadad i förlustmatch
Tuukka Mäntylä drabbades i kvällens förlustmatch mot FBK tyvärr av en ledbandsskada och tvingades kliva av matchen. De första prognoserna säger tråkigt nog att Mäntylä blir borta två till sex veckor - men det kan också vara allvarligare än så. Vidare läkarundersökningar ska ge fler svar på det hela.
Typiskt säger jag. Bläääääää!
Luleå HF > Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Skulle tänka mig väldigt noga för att skriva på för Luleå om jag var Tjeck eller hade Rögle-anknytning.
Burda,Kucera och Hostak har tvingats lägga av i förtid pga skador. dessutom även Michael J och Finnström.
Och nu har även Skrbek skadeproblem, men förhoppningsvis blir han bra snart.
Burda,Kucera och Hostak har tvingats lägga av i förtid pga skador. dessutom även Michael J och Finnström.
Och nu har även Skrbek skadeproblem, men förhoppningsvis blir han bra snart.
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Dysso: Tydligen hade min bror samma problem som jag och tippade samma resultat två ggr. Nästa gång får man nog göra det 100 ggr ;)
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Paddan: Var inte säker om det första kom iväg så jag kollade mailen och jag hade inte fått någon bekräftelse. Så då mäjlade jag en gång till. Då gick det bättre.
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Albert Hall: På totala har jag bara fått tio poäng.Men om du kollar på omgång 6-10 så ska du se att du hittar mitt nick två ggr. Men det är ju klart, det kanske är någon som tycker att jag har så vackert namn att dom vill härmas :)
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Tydligen lirade jag hem 20 poäng i tvävlingen :)
Inte illa gjort av mig ;)
Inte illa gjort av mig ;)
Luleå HF > Sv: Luleå - Kaffesumpen
LL: Då hade man rätt i att det skulle bli en målsnål match. Tusan också att det ska vara så svårt att få in puckuslingen i motståndarnas kasse.
Luleå HF > Sv: Luleå - Kaffesumpen
Albert Hall: Jag tror på än jämn match ikväll. Skulle inte förvåna mig om det blir målsnålt. 2-2 efter full tid?
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Kickan: Tror att Hento får min. Han kunde inte rå för något av målet av vad jag kunde förstå.
Allsvenskan > Sv: Skräll på gång?
Boden lyckades knipa två av poängen efter ha besegrat AIK på straffar.
Har Boden kommit igång nu efter deras dåliga start.
Nu väntar derby mellan PHC-Boden på tisdag.
Har Boden kommit igång nu efter deras dåliga start.
Nu väntar derby mellan PHC-Boden på tisdag.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Albert Hall: Missade matchen men jag såg själva Knocken i efterhand.
Var rejäla smällar sydamrikanen fick in.
Och idag har tydligen fått en VM-medaljör. Martin Lidberg vann 96 kilos klassen i brottning.
Grattis till honom.
Var rejäla smällar sydamrikanen fick in.
Och idag har tydligen fått en VM-medaljör. Martin Lidberg vann 96 kilos klassen i brottning.
Grattis till honom.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Albert Hall: Hur kunde Paolo få boxas mot den där killen? Visste dom inte hur bra han är?
Var ju kattens lek med råttan minst sagt.
Var ju kattens lek med råttan minst sagt.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Paddan: Den sviten ska brytas. Blir 10-0 till Luleå på torsdag.
Ketchupflaggan i topp som det så vackert heter!
Ketchupflaggan i topp som det så vackert heter!
Allsvenskan > Skräll på gång?
Matchen Boden-AIK står efter första perioden 2-1 till hemmalaget. Målskyttar för Boden är Anders Nordberg och Patrik Bäärnhielm.
F ö andra matchen i rad som backen Bäärnhielm gör mål.
F ö andra matchen i rad som backen Bäärnhielm gör mål.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Så har man äntligen lyckats komma över dagens förlust och man börjar så sakta tro på nya vinster.
Kände mig otrolig nere efter dagens förlust, varför vet jag inte men antagligen för att jag verkligen trodde och hoppades på tre poäng idag.
På tisdag är det FBK som väntar. Dom verkade ha vissa problem med Leksand och kunde tillslut vända 1-2 till 3-2.
Hoppas verkligen att vi kan börja producera lite mål snart, spelare som Rönnqvist,Husse,Petter måste börja hitta nätet.
Dessutom verkar det som att vi har en förmåga att bjuda på mål då och då. Tänker främst på Jannes och Mäntyläs slarv mot Hv respektive SSK.
Kände mig otrolig nere efter dagens förlust, varför vet jag inte men antagligen för att jag verkligen trodde och hoppades på tre poäng idag.
På tisdag är det FBK som väntar. Dom verkade ha vissa problem med Leksand och kunde tillslut vända 1-2 till 3-2.
Hoppas verkligen att vi kan börja producera lite mål snart, spelare som Rönnqvist,Husse,Petter måste börja hitta nätet.
Dessutom verkar det som att vi har en förmåga att bjuda på mål då och då. Tänker främst på Jannes och Mäntyläs slarv mot Hv respektive SSK.
Piteå HC > Sv: Hammarby - Piteå
JOY: Man tycker det borde bli nio poäng men dom måste ju spelas först. Får hoppas att dom klarar sig från fler skador samt att Lavander blir "fit for fight".
Är mycket möjligt att man åker till Kvarnvallen och kollar på någon av matcherna.
Är mycket möjligt att man åker till Kvarnvallen och kollar på någon av matcherna.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Lövva: Det blev ju åtminstone drygt 600 :-.Vad hade du satsat och vad hade du på matchen som gick åt pipan?
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dysso: Du hade då tippat bättre än mig ivarjefall. Hade 4-2 vinst till Luleå.
Föregående · 137 · Nästa