Historik
Föregående · 144 · Nästa
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Kickan:Var tror du om J.Nordqvist? Kan det vara M.Johanssons ersättare?
MoDo Hockey > Sv: Jäger till Timrå
Kärran: Han gjorde ju en väldigt bra säsong i Löven. Men det är ju skillnad på ES och AS...
Tre Kronor > Sv: Fusk
bajenmattias: Varför ska vi sparka Hardy? Tycker han har gjort en fullt godkänd insats.Knappast hans fel att Carters puck passerade mållinjen med nöd och näppe.
Föregående · 144 · Nästa