Historik
Föregående · 143 · Nästa
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Chief: Usch vilken röst rumänskan har. Var inge vidare bra direkt.
MoDo Hockey > Sv: Kamillafestivalen
knaskamilla: Tycker att Turkiet ska vinna. Men Portugal,Lettland hade med snygga flickor. Det ska dom ha ett plus för :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: En kompis till mig lyckades med stoppa in 2 cd-skivor i samma cdspelare. utan att märka det.
Chief: Du kan ju säga till när du ska uppöver så får vi göra en repa på stan. säkert hittar vi något jag passar i :)
Chief: Du kan ju säga till när du ska uppöver så får vi göra en repa på stan. säkert hittar vi något jag passar i :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Chief: Jag funderar också på det. Undra om man skulle passa i den....
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Chief: Äntligen en som uppskattar bra musik.
Mer finsk musik till folket!
Mer finsk musik till folket!
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Zoogin: Här skojjas det aldrig. Är jämt seriös.
Usch, trodde GB skulle vara bättre än så här.Den var inte bra för fem öre.
Usch, trodde GB skulle vara bättre än så här.Den var inte bra för fem öre.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Zoogin: Skandal! Deras bidrag brukar oftast vara bäst. Speciellt när dom sjunger på finska.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Chief: Tycker det också är tråkigt att det inte finns en orkester. Dåligt.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Någon som vet om Finland är med iår? Om dom är det så hoppas jag att dom sjunger på finska. Annars gör jag uppror.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Dysso: Vad tråkiga dom var.Hade väntat mig att dom skulle klä av sig eller sittstrejkat eller nå sådant. Besvikelsen är stor.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Chief: Javissst tänker vi på samma snubbe.
Få se nu vad Tyskland har för bidrag iår.
Få se nu vad Tyskland har för bidrag iår.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Chief: Mmmm, så sant så. Vad hette token som var med för några år sedan?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Zoogin: Tycker Turkiets var hyffsad. Snyggast har hon från Portugal varit.;)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Här har det varit en stillbild av Kelly Osbourn på mtv över ett dygn nu. Har dom verkligen inge bättre att visa?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Hälge: Tror faktiskt österrike kan få några poäng. Pga att den var så orginell.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Hälge: Greklands bidtrag för något år sedan var rätt bra. Dom där robotgubbarna.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Tror bestämt att jag ska härma dig och få lite skönhetssömn. Gonatt på er allihopa.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Va? Ska du redan sova?
Sussa gott och akta dig för Lennart.
Sussa gott och akta dig för Lennart.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Visst var det i oktober du skulle opendla? Måste bli rätt så skönt att slippa flytta var och varannan dag.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: I en annan artikel står det att också BIK har frågat om hans tjänster. Säkert är också Saik intresserade med.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Här kommer ett länktips från Paltbladet.
Tydligen har PHC varit i kontakt med J.Strömvall.
Tydligen har PHC varit i kontakt med J.Strömvall.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Hmmmm, får bara upp "sidan kan inte hittas" när jag försöker skicka med låten.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Måste skicka en låt till dig.
Se nu till att modemcyklisterna trampar på ordentligt så att du höra den :P
Se nu till att modemcyklisterna trampar på ordentligt så att du höra den :P
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Oj vad den här gb:n har vaknat till liv. Undrar vad det kan bero på.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Kände mig tvingad att spela Enter Sandman efter allt surr.Men det är inte Med Eilert.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Skulle vara en upplevelse att få höra honom göra det. Om det skulle vara en vacker sådan låter jag vara osagt.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Sluta svammla. Jag motade honom vid dörren och sa att han skulle återvända till dig. Han borde knacka på din dörr om ett litet tag.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Jajustja. Det stämmer bra det. Paddan lär väl snart länka till den diskusionen.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Ojojoj. Tror att paddans länktipsande har börjat smitta.
Hur gör man för att skydda sig?
Hur gör man för att skydda sig?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Inte direkt. :)
Vi får se när jag åker ner och såklart är jag sugen på att åka och kolla in matchen mot Kärpät.
Paddan: Laziotröjan har ju Kickan stulit så den blir svår att ta med.
Vi får se när jag åker ner och såklart är jag sugen på att åka och kolla in matchen mot Kärpät.
Paddan: Laziotröjan har ju Kickan stulit så den blir svår att ta med.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Nog skulle det vara kul och göra det, men jag är kanske i Uppsala då. En kompis ska gifta sig den 16:e men jag vet inte när jag åker ner.
Timrå IK > Sv: Happy Gilmore
mike66: Synd att Annika missade att gå på par. hur som helst har hon gjort en bra insats.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Hur hittar du alla länktips? Det ena knasigare än det andra...
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Det är slut med att se 0-1 förluster på bortaplan. Dom gjorde jag bort förra säsongen.
Leksands IF > Sv: Jonas Nordquist på väg till lule?
Zcootah: I praktiken men inte på pappret. Men visst blir det Luleå för honom.
Leksands IF > Sv: Jonas Nordquist på väg till lule?
Vekar som J.Nordqvist har kommit överrens muntligt med Luleå om ett två års kontrakt. Skulle vara kul och höra vad ni tycker om honom ? Vad har han tex för styrkor samt svagheter? Tacksam för svar.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Tydligen klart med Nordqvist nu. Bara hoppas att han lyckas bättre hos oss än hos Leksand.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Bara hoppas att matcherna är varannan helg .De helgerna jag är ledig...
Föregående · 143 · Nästa