Historik
Föregående · 142 · Nästa
Skellefteå AIK > Sv: Tomi Hirvonen
Åkerman: Bara att hoppas att vi får möta varandra snart i ES.
Skulle vara kul att inte behöva åka mer än 8 mil för en bortamatch.
Skulle vara kul att inte behöva åka mer än 8 mil för en bortamatch.
Skellefteå AIK > Sv: Tomi Hirvonen
Åkerman: Då var det klart att Tano inte spelar i SAIK nästa år.
Skrev tydligen på ett 2-års kontrakt med Rögle.
Trodde faktiskt att Taavola skulle plocka med sig honom när det var klart att Tano inte fick förlängt.
Skrev tydligen på ett 2-års kontrakt med Rögle.
Trodde faktiskt att Taavola skulle plocka med sig honom när det var klart att Tano inte fick förlängt.
Luleå HF > Sv: Rykte: Tano till Rögle
Och nu är det visst klart att Tano spelar för RBK nästa säsong.
Lycka till i södern Tano!
Lycka till i södern Tano!
Rögle BK > Sv: P.Tano till Rögle?
Thomas17Srsen: Tano har spelat de tre senaste säsongerna i Luleå. Innan det spelade han i Boden. En riktig norrlänning mao.
Tanos bästa egenskap är spelet i BP. Offensiva spelet är inte direkt hans styrka.
Tanos bästa egenskap är spelet i BP. Offensiva spelet är inte direkt hans styrka.
Rögle BK > Sv: P.Tano till Rögle?
Junior: Tano hade mest speltid i BP. Han är en väldigt bra PP-dödare.Inte fullt lika i bra i det offensiva spelet.
Rögle BK > Sv: P.Tano till Rögle?
Junior: Här är Tanos stats för senaste säsongen:
50 matcher-6 mål-6assist-10 utv.min.-2GWG- -3 +/-
50 matcher-6 mål-6assist-10 utv.min.-2GWG- -3 +/-
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: P.Bäärnhielm har fått sommarkontrakt med Luleå. Ska man tippa att får kontrakt och lånas ut till PHC?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Mmmmm,Kickan har förbjudit mig att surra när hon är i Umeå. Men nu gör jag det ändå.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Och här är det dött som i graven? Vad kan det bero på måntro?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Dagarna i Piteå måste ju ha varit underbara .
Det luktar ju så gott. ;)
Det luktar ju så gott. ;)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Måste göra en padda och posta ett länktips.
Gå in under nostalgi och njut.
Gå in under nostalgi och njut.
Länkar:
http://www.gb.se/2003/
http://www.gb.se/2003/
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Zoogin: Så sant så. Kan inte någon ringa och be mig följa med utomlands en veck eller två? Skulle inte vara helt fel.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Portello: Uhhh, tur att min svenskat läraret inte kan se min stavning nu :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Jag har då inget liv, det är en sak som är säker. Jobb,Sova,Äta,Se film och suitta på HS.
Låter det som ett liv?
Låter det som ett liv?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Har ju varit det länge nu. Beroende kan aldrig vara bra. inte ens då det handlar om HS.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
För att anknyta till rubriken lite. Som ni säkert alla vet har nu Jonas Nordqvist skrivit på kontaktet. Kul att det värvats unga spelare.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Så ni har också haft ett skyfall? Trodde att taket skulle ge vika här. Tur att det inte gjorde det.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Tycker du att dom är så bra? Bara för din skull får jag posta den här då.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Tror Paddans länkande har smittat av sig. men jag postar "musik" istället.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan:Jag tycker att Sverige skulle ha ställt upp med den här sången istället. Skulle sopa banan med dom andra bidragen. Sanna min ord.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
knaskamilla: Men aldrig är det så ofta som i schlagerfestivalen.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
knaskamilla: Pekka blev ivarjefall minst sagt glad över den turkiska vinsten. En fråga. Måste det vara med någon person som är gay varje år?
Och snälla missuppfatta inte mig inte. har inget emot bögar.
Och snälla missuppfatta inte mig inte. har inget emot bögar.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Japp, helt klart måste du låna arenan för födelsedagsfesten.
MoDo Hockey > Sv: Kamillafestivalen
knaskamilla: Ska vi gissa på att den svenska tolvan går till Norge?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Sista bidraget spelar nu. borde vara klart om ca två minuter.
Föregående · 142 · Nästa
Hoppas verkligen Hockeyligan tar sitt förnuft till fånga och låter Marcus fortsätta med HS.