Historik
Föregående · 141 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Skott: 17-35 (6-10,6-13,5-14)
knaskamilla: Kollade just på bilderna från eran match. Verkade inte som någon av era målvakter hade någon direkt bra dag.
Inget av skotten som föranledde målen såg direkt otagbara ut.
Dom får gärna ha en lika dålig dag då vi möter er. :)
Inget av skotten som föranledde målen såg direkt otagbara ut.
Dom får gärna ha en lika dålig dag då vi möter er. :)
Luleå HF > REDOGÖRELSEN.
Nu trodde säkert Albert att vi har glömt av REDOGÖRELSEN men ack vad han trodde fel.
Var in och läste på Rögles gb och såg att dom surrade om någon redogörelse. Är det du Abbe som har spridit den ända ner till Skåne?
Så, fram med den nu Albert!
Var in och läste på Rögles gb och såg att dom surrade om någon redogörelse. Är det du Abbe som har spridit den ända ner till Skåne?
Så, fram med den nu Albert!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
ernie eagle: Man kan säga att jag bor i Piteå men ändå inte. Min post kommer till Piteå men när någon från trakten frågarvar jag bor svarar jag inte Piteå.
Hmmmmm, det där lät inte riktigt klokt men det bjuder jag på :)
Hmmmmm, det där lät inte riktigt klokt men det bjuder jag på :)
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
ernie eagle: Oj, det var många frågor. Få se , var ska jag börja?
*Känner ingen Thomas Erixon.
*Bor i en håla ca 5 km söder om Piteå.
*Åkte inte med åttabussen till Luleå. För då började jag att jobba.
*Tror och hoppas att Piteå klarar sig till Superallsvenskan, har då definitivt en av AS bästa Kedjor i Lavander-Olofsson-Berglund.
När det gäller BIK så vet jag inte vad jag ska tro. Har ju inte börjat allt för bra för dom.
*Känner ingen Thomas Erixon.
*Bor i en håla ca 5 km söder om Piteå.
*Åkte inte med åttabussen till Luleå. För då började jag att jobba.
*Tror och hoppas att Piteå klarar sig till Superallsvenskan, har då definitivt en av AS bästa Kedjor i Lavander-Olofsson-Berglund.
När det gäller BIK så vet jag inte vad jag ska tro. Har ju inte börjat allt för bra för dom.
DreamTeam > Sv: sportsnack.nu
Fredrik: Mäntylä är inte direkt billig men han är värd varje öre. Hur bra som helst.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
ernie eagle: Hentos fotbollsräddning i andra perioden var härlig att se.
Tror att TIK:aren var rätt säker på mål där.
Tror att jag missade dig idag, såg knappt någon TIK:are. Kan iofs bero på att jag bara var till Copacabana som snabbast i mellan andra och tredje perioden.
Tror att TIK:aren var rätt säker på mål där.
Tror att jag missade dig idag, såg knappt någon TIK:are. Kan iofs bero på att jag bara var till Copacabana som snabbast i mellan andra och tredje perioden.
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Så, vad hade ni får tips idag? Hade tänkt tippa 3-1 men ändrade till 4-2. Rackarns också.
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Kickan: Håll dig till rätt tråd! ;)
Tycker Mäntylä men jag protesterar inte om ni utser Sandström.
Modo-FBK 0-5.... Paddan sitter nog och lider i kempis just nu....
Tycker Mäntylä men jag protesterar inte om ni utser Sandström.
Modo-FBK 0-5.... Paddan sitter nog och lider i kempis just nu....
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
ernie eagle: Tyckte att Kapanen släppte lite väl mycke returer idag. Tyckte han känndes stabilare i matcherna jag såg honom förra säsongen.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Ojoj, Modo-FBK 0-4. Verkar som att tre lag kommer att stå på noll poäng efter två omgångar.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Albert Hall: Och Mäntylä var överallt och spelade också felfritt.
Någon som vet hur det gick för Åkerström?
Någon som vet hur det gick för Åkerström?
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Tycker någon av Tuuka, Janne eller Nordqvist ska få priset idag. Hento var också bra men jag röstar på någon av de tre första.
Och Kickan:JAG VAR DÄR!
Bara så du vet.... :)
Och Kickan:JAG VAR DÄR!
Bara så du vet.... :)
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Gick bra för Norrbotten i Tv-pucken idag.Först 5-2 mot Ångermanland för att sedan följa upp den med 5-0 mot Hälsingland.
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Dysso: Vilken idioti att dom publicerar bild och namn på honom.
Tänk om det är som du säger att han är oskyldig, vad händer då?
Jag skulle då kräva DN på rätt stora skadeståndskrav.
Tänk om det är som du säger att han är oskyldig, vad händer då?
Jag skulle då kräva DN på rätt stora skadeståndskrav.
MoDo Hockey > Sv: Zakke
knaskamilla: Får göra det en annnan gång istället. Han lär nog stå någon hemmamatch jag är på.
MoDo Hockey > Sv: Zakke
knaskamilla: Skulle va om jag struntade i att jobba och åkte ner till skellefteå istället :)
MoDo Hockey > Zakke
Ikväll gör Zakke debut i Piteå. Och han lär få bekänna färg direkt. Motståndet står Skellefteå för.
MoDo Hockey > Sv: Hasse J klar för MODO?
knaskamilla: Att Poffa SMS:ade och skrev samtidigt eller? ;)
Luleå HF > Sv: Resultattävling
Lövva: Ojoj, vilken underbar seger mot VF. Fredde måste ha varit grym igår.
Vad tusan menade du med att även blinda hönor hittar ett korn? Självklart hade jag rätt angående MIF-matchen förra året.
Imorrn vinner vi mot TIK. Lätt.....
Vad tusan menade du med att även blinda hönor hittar ett korn? Självklart hade jag rätt angående MIF-matchen förra året.
Imorrn vinner vi mot TIK. Lätt.....
Luleå HF > Sv: Ikväll, premiär!
Albert Hall: Äntligen så startar ES på riktigt. Blir en väldigt tuff match ikväll men å andra sidan så tycker jag det är bra att göra bort VF borta direkt. Är väl igentligen ingen som tror Luleå ska kunna rubba VF ikväll förutom spelarna själva och vissa av vi supportrar dårå.
Måste nog känas rätt skönt för killarna att kunna spela utan någon direkt press ikväll. Vi har ju allt och vinna.
Något tipsresultat får ni inte, för jag tänker inte hjälpa er till några gratispoäng i tvävlingen. Därimot får ni ett tips om förste målskytt: Johan Tellström.
Måste nog känas rätt skönt för killarna att kunna spela utan någon direkt press ikväll. Vi har ju allt och vinna.
Något tipsresultat får ni inte, för jag tänker inte hjälpa er till några gratispoäng i tvävlingen. Därimot får ni ett tips om förste målskytt: Johan Tellström.
Övrig hockey > Sv: Långenlir
Poffa: 2,55 på Modo låter som ett klart spelbart odds. Men nu brukar jag inte spela på nätet. Får se om det blir någongång i framtiden. Kanske.
Övrig hockey > Sv: Långenlir
Tycker det var rätt tråkiga odds ikväll. Fanns inget som jag tycker är jättebra. Tror jag skippar att spela ikväll.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Luleå
Man får önska er ett stort olycka till inför kvällens match.:)
Nä, men jag hoppas såklart att Luleå kan vinna ikväll fast givetvis är det ni som är rätt stora favoriter. Vi har ju dessutom några skador. Blandannat på Skrbek och Fagemo.
En spelare som ni ska hålla ett extra öga på ikväll i Luleå är #25 Tukka Mäntylä. Den killen kan bli hur bra som helst. En liten lirare med mycket hockey i sig.
Nä, men jag hoppas såklart att Luleå kan vinna ikväll fast givetvis är det ni som är rätt stora favoriter. Vi har ju dessutom några skador. Blandannat på Skrbek och Fagemo.
En spelare som ni ska hålla ett extra öga på ikväll i Luleå är #25 Tukka Mäntylä. Den killen kan bli hur bra som helst. En liten lirare med mycket hockey i sig.
Café > Sök-funktionen.
Saknar sök-funktionen som fanns på gamla HS. Men jag tror och hoppas att den kommer så småningom.
Övrig hockey > Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Dragan 2k: Sverige brukar har svårt mot "skitlag". Har väldigt svårt att föra matcherna.
Övrig hockey > Sv: SAN MARINO- SVERIGE
Peter72: Man kan ju inte säga att det är högsta fart direkt. Bara hoppas det blir mycke bättre i andra halvlek.
Luleå HF > Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Skulle verkligen vara tråkigt om Löven skulle gå i KK.
Men det ser ju inte direkt bra ut.
Men det ser ju inte direkt bra ut.
Övrig hockey > Sv: Utlösning
Frölunda85: Air Canada Centre i Toronto tar in 18819 och General Motors Place i Vancouver tar in 18422. Så det är långt ifrån 35000.
Övrig hockey > Sv: Utlösning
Frölunda85: I vilken Arena går det in 35000?
Den måste vara nybyggd isåfall.
Den måste vara nybyggd isåfall.
Luleå HF > Sv: Hockeysnacks framtid
Paddan: Han kostar väl för mycket. Säkert flera 100 miljoner. Minst!
Kom igen nu hockeyligan, ansäll Marcus igen!
Kom igen nu hockeyligan, ansäll Marcus igen!
Föregående · 141 · Nästa
Och förmodlingen döms Ledins matchstraff som lindrigt vilket isåfall innebär att han får spela mot HV på tisdag.