Historik
Föregående · 140 · Nästa
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Happ, då fick vi starten som vi absolut inte ville ha....
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Tusan också. Psykologiskt mål för HV.Janne verkar ha gjort en mindre bra insats.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Ojdå, killen som aldrig blir utvisad blev just utvisad.
Ny chans att måla nu.
Ny chans att måla nu.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Tyvärr skapade Luleå allt för lite i PP.
Bara hoppas på bättring nästa gång.
Bara hoppas på bättring nästa gång.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Hahaha,så sant så.
Tycker det känns bra att ha 0-0 efter första. Nu gäller det att få första målet. Tror det blir tufft om HV får det.
Tycker det känns bra att ha 0-0 efter första. Nu gäller det att få första målet. Tror det blir tufft om HV får det.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Låter som att JJ och Emil gjort en bra första period.
Ohhhh, Olausson i ribban.. *pust*
Ohhhh, Olausson i ribban.. *pust*
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Albert Hall: Han kallas Challe men inte Berglund. Kommer inte ihåg vad han heter.
Verkar som att Luleå har skapat några bra chanser.
In med Pucken nu!
Verkar som att Luleå har skapat några bra chanser.
In med Pucken nu!
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Radioprataren hade ju bra uttal, men experten hade lite lustigt uttal.
Kom igen nu Luleå, nu vinner vi.
Kom igen nu Luleå, nu vinner vi.
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Lövva: Tycker att vi har haft og med skador nu. Bara hoppas att vi slipper eländet framöver. Och om det nu skulle bli nya skador att dom är kortare perioder.
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Dysso: Då tycker jag att Junkka ska få kliva av. Men hellre ser jag att Fransson också får spela. Då blir det åtta backar.
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Skönt att Skrbek snart är tillbaka, förmodligen till torsdagens match mot DIF.
Frågan är om Luleå kommer att rulla på sju backar eller om någon av dom som har spelat får börja på bänken.
Frågan är om Luleå kommer att rulla på sju backar eller om någon av dom som har spelat får börja på bänken.
Sportspel > Sv: Eastside Hockeymanager.
Stefan: Skulle vara intressant att veta hur många timmar man suttit med CM. Är nog rätt många skulle jag tro.
Är det någon här som spelar LiveHockey? Har själv ansökt men det verkar som att kön är rätt lång.
Är det värt att vänta på?
Är det någon här som spelar LiveHockey? Har själv ansökt men det verkar som att kön är rätt lång.
Är det värt att vänta på?
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Lövva: Som Sven Savage brukar säga: Vinner Luleå har domaren varit bra, om dom förlorar har han varit dålig. ;)
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO - Malmö
Lumber Jack: Nope, inte ännu ivarjefall. Men det kommer nog ska du se.
Sportspel > Sv: Eastside Hockeymanager.
Stefan: Blir EHM lika bra som Championship manager spelen så blir det grymt roligt.
CM är som en drog, ibland kan man sitta timtal i flera månader och spela.
CM är som en drog, ibland kan man sitta timtal i flera månader och spela.
Sportspel > Sv: Eastside Hockeymanager.
Stefan: Man får tacka för svaret. Det blir grymt kul när man kan spela med ES-lag.
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Kickan: Kommer Forum att behålla sin nuvarande form eller blir det ändringar även där?
Sportspel > Eastside Hockeymanager.
Någon som vet när det nya Hockeymanagerspelet kommer ut?
Där man kan vara ES-lag.
Där man kan vara ES-lag.
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO - Malmö
Poffa: Själv läste jag det på Expressen. Tidningen som aldrig har fel eller hur det nu är :)
Kan inte klockan bli 19 snart så man får lyssna på hockeylive?
Kan inte klockan bli 19 snart så man får lyssna på hockeylive?
MoDo Hockey > Sv: Inför MODO - Malmö
knaskamilla: Tydligen för debutanten Nihlstorp göra debut mot er.
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Lövva: Lyckas du höra matcher när du kollar på text-tv så gör du det väldigt bra! ;)
Piteå HC > Bra start.
Väldigt kul att säsongen börjat så här bra för Piteå.
En andraplats efter Hammarby är inte fy skam, bara hoppas att det fortsätter på den inslagna vägen.
77-Kedjan med Lavander-Berglund och Olofsson har ju inlett säsongen lysande och måste ju vara en av AS bästa kedjor.
Dessutom har ju målvakterna visat hög standard så här inledningsvis.
Och så har vi naturligtvis "gamlingen" Igor. Han håller fortfarande hög AS-klass. Och i senaste matchen dominerade han tydligen och gjorde 2+2. Inte illa!
En andraplats efter Hammarby är inte fy skam, bara hoppas att det fortsätter på den inslagna vägen.
77-Kedjan med Lavander-Berglund och Olofsson har ju inlett säsongen lysande och måste ju vara en av AS bästa kedjor.
Dessutom har ju målvakterna visat hög standard så här inledningsvis.
Och så har vi naturligtvis "gamlingen" Igor. Han håller fortfarande hög AS-klass. Och i senaste matchen dominerade han tydligen och gjorde 2+2. Inte illa!
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka?
Frisco: Vet inte vad man kallar 0-5 i hockey. Men 0-6 kallar man Modo - FBK numera ;)
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Lövva: Visst hoppas man att Luleå vinner imorgon men det lär bli väldigt tufft. Kinnarps Arena har väl aldrig hört till våra favoritborta arenor resultatmässigt. visserligen vann vi en match där förra säsongen, bara att hoppas att det upprepas i morgon.
Glöm inte att gå in på hockeyligan.se imorrn och lyssna på hockeylive.
Ska ju vara helt gratis iår. Helt kanon, då får man ju höra hela matcherna istället för några sekunder som det blir vid sportradion.
Glöm inte att gå in på hockeyligan.se imorrn och lyssna på hockeylive.
Ska ju vara helt gratis iår. Helt kanon, då får man ju höra hela matcherna istället för några sekunder som det blir vid sportradion.
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
gud: Skrev det i Elitserien. Men du kanske inte hade sett det. Sorry, my misstake :)
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Paddan: Om det var den andra så är det ju på torsdag. Samma dag som vi Krossar Skansen i COOP :)
Luleå HF > Sv: HV71 - LHF
Dysso: Ska bli väldigt intressant att se hur den nya hemsidan blir. Visst skulle den vara uppe på torsdag? Eller har jag fattat helt tokigt?
MoDo Hockey > Sv: Inför MoDo - Färjestad
Frisco: Grizzly kom in inför tredje perioden. Det bvar vad dom sa på Hockeylive.
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Och Zakke fortsätter att spela strålande.
Är nog Modos bästa målvakt för tillfället. :)
Är nog Modos bästa målvakt för tillfället. :)
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
Kickan: Och två mål är inte allt. Han har även noterats för två assist.
Och Kors i taket. 77-kedjan gjorde bara ett mål!
Och Kors i taket. 77-kedjan gjorde bara ett mål!
Luleå HF > Sv: Norrbotten vs Medelpad
JOY: Missade det också. Verkar som att de flesta missade vad som hände.
Men jag har hört flera olika saker.
Men jag har hört flera olika saker.
Föregående · 140 · Nästa