Historik
Föregående · 139 · Nästa
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Vi har ju fortfarande inte utsett Matchens älskling. Vem blir det? Hento ? Åkerström? Fagemo? Eller kanske runt utav någon annan?
DreamTeam > Sv: sportsnack.nu
Underbart!Har med Österby i MIF i ett av mina lag. Och vad händer? Jo, han får matchstraff. Ajaj.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Tydligen är det problem att direktlänka till artikeln.
Gå in på bodensik.com så hittar ni artikeln.
Gå in på bodensik.com så hittar ni artikeln.
Piteå HC > Sv: Bra start.
JOY: Tyvärr verkar det som att Piteå får klara sig utan Björn Lavander och Johan Wikberg. Johan fick en puck på käken och beräknas vara borta åtminstone sex veckor.
Hur som helst tycker jag att Piteå bara ska vinna kvällens match mot Vallentuna.
Hur som helst tycker jag att Piteå bara ska vinna kvällens match mot Vallentuna.
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Frasse: Tycker också det är vansiningt att kastade hanskar ger automatiskt matchstraff(gårdagen undanräknat). Mig veteligen så har aldrigs slagsmål gjort att någon har varit tvungen avsluta sin hockeykarriär i förtid.
Man får tacka för grattiset. Måste säga att jag tycker M.Johansson och S.Pettersson såg bra ut i DIF.
Hento gjorde en rätt härlig räddning på Petterssons inbrytning.
Dessutom var jag hur säker som helst på att Eklund skulle göra mål på sin chans i tredje perioden.
Men lyckligtvis gjorde han inte det.
Man får tacka för grattiset. Måste säga att jag tycker M.Johansson och S.Pettersson såg bra ut i DIF.
Hento gjorde en rätt härlig räddning på Petterssons inbrytning.
Dessutom var jag hur säker som helst på att Eklund skulle göra mål på sin chans i tredje perioden.
Men lyckligtvis gjorde han inte det.
Luleå HF > Sv: Tv 4:as Hockeykväll
65Selander: Man får säga grattis till vinsten mot FBK.Det var starkt.
Många fina mål. Passet till Linds mål var inte att leka med.Avslutet var ju inte heller så tokigt.
Många fina mål. Passet till Linds mål var inte att leka med.Avslutet var ju inte heller så tokigt.
MoDo Hockey > Sv: Linköping HC - MoDo Hockey
Poffa: Gävle räknar jag inte till Norrlandslagen. Men det är jag det.
MoDo Hockey > Sv: Linköping HC - MoDo Hockey
Poffa: Väldigt bra för Norrlandslagen. Både vi, ni och Timrå vann.
Forza Norrland!
Forza Norrland!
MoDo Hockey > Sv: Linköping HC - MoDo Hockey
Poffa: Osade katt där ett tag. Men nu verkar det som att ni klarar det.
Luleå HF > Sv: Ny officiell hemsa
Albert Hall: Tycker att den nya hemsidan verkar bra. Kul med Spelarintervjuerna.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Inget mål som Luleå gjorde var dåligt. Enda dåliga var DIF:s mål. Synd att Hento inte fick hålla nollan.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Tycker det var extra roligt att just Fagemo fick sätta dit två puckar.
Jag tror om det var någon annan än Fagemo som skulle fått läget när han gjorde 2-0 skulle ha passat.
Hmmm, den där meningen ser inte klok ut men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.
Jag tror om det var någon annan än Fagemo som skulle fått läget när han gjorde 2-0 skulle ha passat.
Hmmm, den där meningen ser inte klok ut men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.
Luleå HF > Sv: Alf is back!
Albert Hall: Synd att man missar kvällens drabbning mot DIF.Jaja, man får trösta sig med att man åtminstone får se matchen på tv.
MoDo Hockey > Sv: Zakke
Martin S: Som du förstår så tycker jag inte det var roligt alls att han gjorde två mål. Han kunde gott ha sparat dom till en match mot Vallentuna eller Teg.
MoDo Hockey > Sv: Zakke
Zakke landade på 89,7 i räddningsprocent då PHC besegrade Sundsvall efter straffar. Piteå gjorde 3-2 med mindre än två minuter kvar, men Sundsvall kvitterade med 19 sekunder kvar och ingen målvakt.
3-3 målet stod Almtorp för. Han hade även gjort 1-0 målet.
Så man kan lungt säga att släkten är värst för Zakke.
3-3 målet stod Almtorp för. Han hade även gjort 1-0 målet.
Så man kan lungt säga att släkten är värst för Zakke.
Piteå HC > Sv: Bra start.
lizzard: Jodå. mMen dom tar dom först och främst till Vallentuna ;)
JOY:Vinst mot Vallentuna låter ju troligt, men mot Hammarby lär det bli svårt.
Vallentuna förlorade fö med 5-2 borta mot Huddinge.
JOY:Vinst mot Vallentuna låter ju troligt, men mot Hammarby lär det bli svårt.
Vallentuna förlorade fö med 5-2 borta mot Huddinge.
Piteå HC > Sv: Bra start.
lizzard: Men nu ska dom ju inte hem. Piteå har en roadtrip. Nu ska dom ner till Vallentuna och spela, sedan är det Hammarby.
Vallentunapå fredag och Hammarby på lördag.
Vallentunapå fredag och Hammarby på lördag.
Piteå HC > Sv: Bra start.
Yes! PHC knep extrapinnen.Strängdahl ende spelare som förvaltade straffen.
Piteå HC > Sv: Bra start.
lizzard: Hoppas nu att dom fixar det. Skulle tro att "bella" lägger en av straffarna.
Piteå HC > Sv: Bra start.
Och släkten är tydligen värst för Zakke. Ett lån från Modo (Almtorp) gör två av Sundsvalls mål.
Svenska Hockeyligan > Sv: Bästa nyförvärv?
Fredrik: Sen har vi ju Witehall och Westlund i Leksand. Två helt ok spelare.
Svenska Hockeyligan > Sv: Bästa nyförvärv?
Poffa: Tuuka Mäntylä i Luleå är också en annan bra spelare.
MoDo Hockey > Sv: Zakke
Kan ju meddela att Zakke verkar sköta sig lika bra som vanligt. Efter två perioder har han en räddningsprocent på 95. Bara att hoppas han höjer den i sista perioden.
Piteå HC > Sv: Bra start.
JOY: Ser ju bra ut efter två perioder. Ledning med 2-1 efter mål av Urban Lundberg och Petter Forsgren.Dvs bägge målen har gjorts av backar.
Bara att hoppas att dom håller i tredje perioden.Det som är bra när det gäller PHC är att dom brukar bli starkare ju längre av matchen går.
Bara att hoppas att dom håller i tredje perioden.Det som är bra när det gäller PHC är att dom brukar bli starkare ju längre av matchen går.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Myllys kan fortfarande verkar det som. I matchen Saipa-HPK så höll han nollan.
Se länk.
Se länk.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Lövva: Fint inlägg av Henke som Sutton nickar in till 2-0 mot Lyon.
Henke låg även bakom 1-0 målet.
Henke låg även bakom 1-0 målet.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Väldigt bra att du startade en sådan här tråd.
Lövva: Var nära att sätta en trippel. Hade TIK-VF 1, DIF-LIF X samt SSK-BIF X.Den sista matchen var jag ett mål ifrån att sätta. Funderar på att kräva SSK på skadestånd ;)
Lövva: Var nära att sätta en trippel. Hade TIK-VF 1, DIF-LIF X samt SSK-BIF X.Den sista matchen var jag ett mål ifrån att sätta. Funderar på att kräva SSK på skadestånd ;)
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Kickan: Hoppas nog nästan mest på Husse. Fast om vi vinner spelar det ju såklart mindre roll vem som gör dom.
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Lövva: Usch, har huvudvärk nu. Kan det bero på förlusten måntro?
Måtte målskyttet lossna på torsdag. Skulle vara extra kul om Husse och Fagemo skulle få näta.
Måtte målskyttet lossna på torsdag. Skulle vara extra kul om Husse och Fagemo skulle få näta.
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Lövva: Sluta skriva i guld-tråden.
Tycker också JJ.Mäntylä lär ändå få så många :)
Tycker också JJ.Mäntylä lär ändå få så många :)
Luleå HF > Sv: Matchens Älskling
Kickan: Dags att byta tråd nu va så vi inte missbrukar guld-tråden allt för mycket .
Så vem utses till omgångens älskning?
Tycker att Emil var bra i de två första perioderna, men i sista var det tyst om honom.
JJ fick ju bra kritik liksom Mäntylä.
Så vem utses till omgångens älskning?
Tycker att Emil var bra i de två första perioderna, men i sista var det tyst om honom.
JJ fick ju bra kritik liksom Mäntylä.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Dysso: Man får väl säga grattis till segern.
Nu ska DIF få sota för detta på torsdag!
Nu ska DIF få sota för detta på torsdag!
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Fagersta: Läs på sidan 441 på text-tv så ska du se att matchen börjar 22,30 onsdagkväll.
3-0 nu. Skit också.
3-0 nu. Skit också.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
LL: Dahhhh, vad dom missar pucken. Kom igen nu, in med pucken.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Fagersta: Nu är ju inte Sverige -Brasilien föränn om 25,5 timmar. Så nog lär du hinna vila.
Vem var det som åkte på en bentackling? Hörde inte riktigt.
Vem var det som åkte på en bentackling? Hörde inte riktigt.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Fagersta: Låter som du är på plats i alla arenor. Hur bär du dig åt? Vill också lära mig det.
Tung press av HV. Nära 3-1. BP nu.....
Tung press av HV. Nära 3-1. BP nu.....
MoDo Hockey > Sv: Modo - Percys exhibitionister
Fagersta: Nu pratar du ju som att matchen är klar. Vet du inte att det är tre perioder i hockey, minst.
Föregående · 139 · Nästa