Historik
Föregående · 146 · Nästa
Tre Kronor > Sv: Sverige-Vitryssland
Frölunda85: Viasat Sport sänder matchen. Har Tv:n på. Finland gjorde just 4-0.
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Paddan: Nu har jag stått vid pitsundsbron i timtal, men ingen Padda har dykt upp ännu. Är det möjligtvis så att det finns en hemlig paddtunnel?
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Paddan: Självklart kan jag fixa med vätskekontroller. Fixar två stycken. Den ena vid Pitsundsbron och nästa vid min lägenhet. Fram till dess får du klara dig.
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Paddan: Du vann en resa till Piteå. Till fots. Visst är jag snäll?
Albert: Hur skulle det se ut om vi tackade ja till alla spelare? Någon måtta får det ju vara.
Albert: Hur skulle det se ut om vi tackade ja till alla spelare? Någon måtta får det ju vara.
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Albert Hall: Tydligen ska visst Selänne vara sugen att spela för Luleå . allt är "enligt väldigt säkra källor". Tror jag skrattar på mig. Hahahaha.
Du kan nog aldrig gissa var du kan läsa det...
Du kan nog aldrig gissa var du kan läsa det...
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Albert Hall: Det är just därför jag är tveksam till en fortsättning för Garvey. Kostar nog helt enkelt mer än vad han smakar.
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Albert Hall: Ska också bli intressant och se vem som tar den sista backplatsen. Tvivlar starkt på att Garvey stannar.Kanske det slutar med en finne till?
Någon som har koll på Martti Järventie kontraktstid ser ut? han var ju som bekant på väg till oss under förra säsongen.
Någon som har koll på Martti Järventie kontraktstid ser ut? han var ju som bekant på väg till oss under förra säsongen.
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Albert Hall: Det är så sant det. Men låt oss hoppas att han skriver på. Skulle ju inte skada direkt med Ujcik i laget.Han verkar ju veta var målet är är.
Luleå HF > Sv: Ujick på gång??
Zoogin: Nu är det bara att hoppas att han skriver på.Vi skulle verkligen behöva en spelare som Ujcik.
Underbart att det verkar lösa sig med Husse, skulle ha varit verkligen synd om vi hade tappat honom.
Underbart att det verkar lösa sig med Husse, skulle ha varit verkligen synd om vi hade tappat honom.
Piteå HC > Sv: Ointressanta Pite-fans??
Parwie: Jag bor i piteå men håller på Luleå.
Men visst är det skoj när det går bra för Piteå.
Men visst är det skoj när det går bra för Piteå.
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
knaskamilla: Precis, dom hade utförsäljning på lite filmer på Videoteket.
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
knaskamilla: Nej inte alls. skulle aldrig falla mig in att göra det.
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
Lulekickan: Bor ca 5 km utanför Piteå.
Hittade f.ö tre DVD-filmer för 99:-/st
Hittade f.ö tre DVD-filmer för 99:-/st
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
Lulekickan: Det var väl det jag förstod.
Nä, nu ska jag göra ett kort besök till stora staden Piteå och kolla om jag hittar en film eller två.
Nä, nu ska jag göra ett kort besök till stora staden Piteå och kolla om jag hittar en film eller två.
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
Paddan: Det där länktipset har du fått av Kickan eller hur?
ERKÄNN!! :)
ERKÄNN!! :)
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
Albert Hall: Va synd om det bara blir tre lag. Men det är ju iallafall bättre än ingeting.
Luleå HF > Sv: Jämtland Hockey Cup
Albert Hall: Ok, Hoppas det kommer ett lag till. man vill ju se så många matcher som möjligt.
Tre Kronor > Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Renberg och Höglund blir bara akuuell om Sundin tackar ja.
Jag fattar noll. Tillför inte renberg samt Höglund mer än flera av de spelarna som är i truppen just nu?
Jag fattar noll. Tillför inte renberg samt Höglund mer än flera av de spelarna som är i truppen just nu?
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Paddan: Aha, du har kungen att trampa igång modemet. Det var inte illa.
NHL > Sv: Sudden och Foppa kan bli VM klara!
Zoogin: Anaheim-Dallas. Tampa-NJ samt Ottawa-Philapelphia
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Paddan: Hur är det att leva i Bjästa igentligen? Kan tänka mig att det är som att resa 2000 år bakåt i tiden. Har hjulet blivit uppfunnet i Bjästa ännu?
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Paddan: På tal om att inte sända utannonserade matcher... Stämmer det det är match på c+ inatt? Har ju svårt att tänka mig det.
NHL > Sv: Sudden och Foppa kan bli VM klara!
Zoogin: Jag hoppas att Tampa Bay, Ottawa,Anaheim och Vancouver vinner sina matcher.
Leksands IF > Sv: Fredrik Svensson?
gripen66: Tror bestämmt att det var den värsta matchen jag såg förra säsongen. Tala om att Luleå föll ihop som ett korthus.
Jaja, nästa säsong blir det bättring. Då vinner Luleå alla matcherna mot Leksand :P
Jaja, nästa säsong blir det bättring. Då vinner Luleå alla matcherna mot Leksand :P
NHL > Sv: Sudden och Foppa kan bli VM klara!
Patrick Polly: vet inte om jag vill kalla Ottawa för underdogs. Dom tog ju trots allt flest poäng i grundserien...
Linköpings HC > Sv: Traditionsfattigt
Ebbe: Förra året var första gången på över 20 år som det inte fanns en finne i laget. Men till nästa säsong så är ordningen återställd då Tukka mäntylä återfinns i Luleå.
Kan bara upplysa om att jag fattar inte finska för fem öre. Men visst finns det folk här som förstår det.Men det finns ju även folk i Ängelholm,Linköping och Gävle som också kan finska..
Kan bara upplysa om att jag fattar inte finska för fem öre. Men visst finns det folk här som förstår det.Men det finns ju även folk i Ängelholm,Linköping och Gävle som också kan finska..
Leksands IF > Sv: Fredrik Svensson?
Mälarmasen: Iår vann vi ju bägge möterna i Luleå med 3-1. Därimot förlorade vi ju bägge i Leksand. Andra matchen som visades på C+ minns jag med fasa. Usch vilken hemsk match.
Leksands IF > Sv: Fredrik Svensson?
Mälarmasen: SVensson brukar ju även ge sig ut på lite offensiva äventyr då och då . Kommer att sakna honom lite men han är ändå inte oersättlig.
Hoppas att han lyckas bra hos er, förutom mot luleå då, såklart :)
Hoppas att han lyckas bra hos er, förutom mot luleå då, såklart :)
Leksands IF > Sv: Fredrik Svensson?
Mälarmasen: Har en känsla av att Svensson är en aningens bättre än Jardemyr.
NHL > Sv: Sudden och Foppa kan bli VM klara!
Patrick Polly: Hoppas verkligen att framför allt Tampa och Vancouver vinner.
Tråk-Devils för fö slås ut i fyra raka.
Tråk-Devils för fö slås ut i fyra raka.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Punkk: Devils för gärna åka ut fortare än fortare i nästa omgång av SC. Tristare lag är svårt att hitta. och tyvärr så visar C+ dom allt som ofta.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: Bara för det skulle det vara rätt kul med en Coloradoförlust idag. Men jag har en känsla av att ni inte håller med mig :).
Hoppas att Tampa eller Vancouver tar hem cupen.
Skulle vara kul.
Hoppas att Tampa eller Vancouver tar hem cupen.
Skulle vara kul.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: Mest troligt kommer Detroit blandannat att göra sig av med Lucky Luke som inte har varit så lyckosam.andra "gamlingar" lär ju också ryka all världens väg skulle jag tippa.
Föregående · 146 · Nästa
Jag fick nöjja mig att träffa hans pojk. Alltid något.