Historik
Föregående · 148 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
knaskamilla: Inte för att jag vet vad lassie-boken är. Men det är upp till dig. Och du, är inte Lassie ett namn? Borde isåfall skrivas med stor bokstav.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
knaskamilla: Hurtig, han har spelat i Luleå. F.ö är hans fru min chef. Så nu vet ni det.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa & Aben: Man får det iallafall bekräftat att ingen av er ljuger. Känns tryggt.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: Ser ju bra ut det här. Har 2:a på Ottawa samt Avs. Bara Vancouver gör sitt och vinner i subben mot St. Louis blir jag nöjd .
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
NuMountain: Jag lär somna lagomt till nedsläpp. Har hänt förr om man säger så.....
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Inatt var det dags för mötet St Louis-Vancouver klockan 02,30 på canal +. Hoppas Vancouver för igång första kedjan med Näslund-Morrison-Bertuzzi.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Jag var väldigt positivt överraskad av Tellström förra säsongen. Var betydligt bättre än jag förväntade mig.
Hoppas nu att det presenteras något vasst nyförvärv samt att Sandström och Huczkovski skriver på.
Väldigt synd att Miche Johansson tvingas lägga av.
Var Luleås bästa målskytt när han blev skadad.
Hoppas nu att det presenteras något vasst nyförvärv samt att Sandström och Huczkovski skriver på.
Väldigt synd att Miche Johansson tvingas lägga av.
Var Luleås bästa målskytt när han blev skadad.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: I dagens Kuriren står det att Tellström mest troligt gör klart med Luleå snart.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Kollade i dagens NSD och där hittade jag inget om Tellström. Står inget om det på luleås officiella heller.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Nu måste jag ha missat något.Fortsätter Tellström i Luleå eller?
MoDo Hockey > Sv: Spelarvärvningar
knaskamilla: För att ge pengarna till spelare som redan har $ i överflöd?
Övrig hockey > Sv: Sänk spelarnas löner
Här kommer också en länk om vad sportcheferna i de olika klubbarna tycker att man ska göra åt saken.
Övrig hockey > Sänk spelarnas löner
Är en rubrik i dagens Aftonbladet. Dock är inte alla överens om att en sänkning av lönerna är melodin. Mats ahdrian, Frölundas ordförande tycker att biljetterna ska höjjas istället.
Leksands IF > Sv: Backar!
Mälarmasen: Tror inte något lag skulle tacka nej till Tarvainen.Var nog rätt många svenska klubbar som var intresserad av honom.
Och det verkar ju som att LHC vinner dragkampen.
Och det verkar ju som att LHC vinner dragkampen.
NHL > Sv: Detroit- The big red machine
Zoogin: Vad ska man säga om att Anaheim leder med 3-0 mot Detroit? Tydligen har Anaheims Målvakt storspelat.
Ska bli intressant och se hur sugna Zetterberg,Holmström och Lidström är på VM-spel om nu Detroit får respass.
Ska bli intressant och se hur sugna Zetterberg,Holmström och Lidström är på VM-spel om nu Detroit får respass.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Själv så hoppas man såklart att han väljer ES-spel och Luleå. Men jag ser gärna att han går till SAIK säsongen efter för att hjälpa dom i ES.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Då är den givna frågan: Tror du Jonte vill spela i Allsvenskan?
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Hoppas att Tellström går till SAIK. Vill inte att han ska få förlängt med Luleå, men inte pga att han varit dålig utan snarare för att jag tycker att vi ska satsa på yngre förmågor.
Visst ja, svensson har ju spelat för SAIK det hade jag nästan glömt bort.Om man ska tro vissa TIK:are så är visst han rätt intresserad av att spela där nästa säsong.
Själv tror jag att han drar till utlandet om han inte för kontrakt med DIF.
Visst ja, svensson har ju spelat för SAIK det hade jag nästan glömt bort.Om man ska tro vissa TIK:are så är visst han rätt intresserad av att spela där nästa säsong.
Själv tror jag att han drar till utlandet om han inte för kontrakt med DIF.
MoDo Hockey > Sv: Örebro - Hammarby
Frisco: Ni Bajen-fans kan då inte klaga på eran inledning. Ni lär ju ha full pott efter två matcher. Och mycket mål gör ni också.
Ojdå, Nu gjorde Änglarna 1-0 H. Blomqvist.
Ojdå, Nu gjorde Änglarna 1-0 H. Blomqvist.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Undrar om Tano följer efter Taavola till SAIK.Skulle inte förvåna mig.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Så är Taavola klar för SAIK. Han har skrivit ett 2-års kontrakt med Västerbottensklubben.
Malmö Redhawks > Sv: NHL 2004
Magnus: Håller med om att det blir grymt roligt med ett riktigt Hockeymanagerspel. Till det kommer ut får man fortsätta och spela CM .
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: Varför skulle jag se det som personangrepp? Klart ni får tycka det om ni vill.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
knaskamilla: Vad säger du människa? Du har inte smakat många läskeblasker du ...
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
sorken: Japp. Måste ju göra det när ingen annan har förståndet till det ;)
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
knaskamilla: Usch vad elak du var nu . Säga att jag är dålig på saker och ting. Personangrepp kallar jag det!
Matchtips > Sv: Blåvitt-"iff-iff"
Tips på kvällens matcher :
ÖSK-HIF X (1-1)
IFK-MFF 2 (0-2)
DIF-HBK 1 (3-1)
ÖSK-HIF X (1-1)
IFK-MFF 2 (0-2)
DIF-HBK 1 (3-1)
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: En spelare som får mest stryk i NHL måste nästan vara Holmström. Otroligt att han inte är mer skadad än vad han är.
Leksands IF > Sv: Eneqvist
Zcootah: Finns ingen Pontus Pettersson i SAIK. Därimot en Pontus Petterström ;)
Timrå IK > Sv: Nästa säsong?
Mälarmasen: Det är väl svårt att svara på nu när dom inte vet vilka som kommer till Timrå.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: Har inte mycket över för NJ men en jag gillar i laget är deras målvakt Brodeur . Vilken plock han gjorde igår på PJ skott.
Brynäs IF > Sv: TOMMY SJÖDIN
svedas: Rafalski då? eller han kanske inte var lika bra i Brynäs som han är nu i NJ?
Föregående · 148 · Nästa