Historik
Föregående · 149 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
MartinSedin: Nog tror jag att Anaheim kan vinna någon fler match , men i längden tror jag att Detriot är för starka för dom.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Så har Påhlsson gjort poäng för Anaheim. Även Nylander har fixat ett assist .
Timrå IK > Sv: Timrå IK anno 2003/2004?
Lulekickan: Det lär ju tiden utvisa. Men jag skulle hellre se att han går till TIK. Då får ju LHF lite pengar :)
MoDo Hockey > Sv: Damgaard scorer
Hälge: Märkte det, du. Men det gör inget. Jag lär nog ge igen när tillfälle ges.
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
Sahlander: Tack,tack. Blir intressant och se om lagen som förlorade i match ett kan kvittera idag.
Hoppas att det görs många svenskpoäng.Själv så hoppas jag såklart mest på Holmström.
Hoppas att det görs många svenskpoäng.Själv så hoppas jag såklart mest på Holmström.
MoDo Hockey > Sv: Damgaard scorer
Hälge: Det stämmer bra det. Synd att man inte har zap så skulle man ha något att göra.
Skellefteå AIK > Sv: Taavola klar för SAIK.
Åkerman: Ok. Hur ställer sig supportrarna till honom då?
Skellefteå AIK > Taavola klar för SAIK.
Enligt Svt-text är Taavola klar för er men jag hittar ingeting om det på er officiella hemsida. Någon som vet hur det är?
MoDo Hockey > Sv: Nattens NHL
poffa: Blev ju inte så många svenskpoäng öht. Sundin gjorde två ass, Renberg ett mål, Nylander ett mål, Hävelid ett ass samt Holmström ett ass. Totalt 6 pts på fördelat på fem svenskar. Bättre kan di svenske.
NHL > Sv: Skräll vinnare
Otroligt många favoriter som förlorade i första matchen. Detroit och Colorado tror jag kommer att vända rätt enkelt på sina matchserier, men jag tror att Dallas kommer att få tufft motstånd mot Edmonton. Ottawa tror jag vänder mot NYI.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Nike89: Oj,vad underbart det skulle vara om Husse stannar. Vi har inte råd att förlora en spelare som honom.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Så är det klart att "Burra" lämnar Luleå får ett lag i Finland.
Lycka till och hoppas att du kommer tillbak till Luleå om några år.
Lycka till och hoppas att du kommer tillbak till Luleå om några år.
Timrå IK > Sv: Martin Lindman
hockeyfans: Nog tror jag att dom har försökt. Men det är svårt att behålla en spelare som vill flytta.
Övrig hockey > Sv: Tobias Enström - årets rookie
gripen66: Visst får han fler chanser, dock inte som årets rookie.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Zoogin: Jag är nog inte rätt person att fråga. Har inte den blekaste aningen.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Suzanne: Tycker det var helt rätt av honom att godkänna det. Pucken sökte skridskon, inte tvärtom.
Joel Lunqvist eller Marko Jantunen avgör .
Joel Lunqvist eller Marko Jantunen avgör .
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Nu spränger Dysso 1000-vallen med sitt nästa inlägg. Förväntar mig något extraordinärt :)
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Usch vad det blir PP för LHC nu. Det är ju SAIK som ska ha dom.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Och målet kom inte helt oväntat i PP. Hoppas det blir många PP:n för SAIK.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Zoogin: Kanske det. Dom får nog köpa lite Tena ;) .
Kickan: Det är väl bara att testa.Alla sätt är bra utom de dåliga.
Kickan: Det är väl bara att testa.Alla sätt är bra utom de dåliga.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Viktigt att SAIK håller tätt i början av perioderna också. Dom har haft en hemsk ovana att släppa in ett eller flera mål de första 2-3 minuterna.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Skojj att första nyförvärvet på spelarsidan är klar.
Och så har vi ju en finne i laget igen. Frågan nu är om det kommer fler?
Och så har vi ju en finne i laget igen. Frågan nu är om det kommer fler?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Och så ör det färdigspelat för Jonte i AHL för denna säsongen. Han avslutade med att göra 1+1.Totalt gjorde han 14+19 på 48 matcher.
Skulle inte vara helt fel om Jonte spelade i Es nästa säsong.
Gärna då i SAIK :).
Men om inte SAIK går upp ser jag honom gärna i Luleå.
Skulle inte vara helt fel om Jonte spelade i Es nästa säsong.
Gärna då i SAIK :).
Men om inte SAIK går upp ser jag honom gärna i Luleå.
Luleå HF > Sv: Kvalserien
Paddan: Varför låter du inte alla få höra dina snuskiga Lennartgåtor? Vill ju också höra ;)
Luleå HF > Sv: Kvalserien
Lulekickan: Gissar att Mäntylä snart är klar då. Om man ska tro på vad man hör alltså.
Föregående · 149 · Nästa