Historik
Föregående · 155 · Nästa
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: En gång när jag var liten norpade jag en vindruva från en affär utan att betala för den. Klar!
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Ska jag berättta om Redogörelsen?
Skicka den till mig så jag kan publicera den :)
Skicka den till mig så jag kan publicera den :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Jag visste att Hurtig har spelat i VIK. Men inte när....
MoDo Hockey > Sv: Det gick väl ganska bra ändå..
Frisco: Silly season är alltid kul. Bara hoppas att vi får bättre nyförvärv än er :P
MoDo Hockey > Sv: Det gick väl ganska bra ändå..
Frisco: Det är bara att välkomna er till Silly season säsongen.
Tycker det var start av er att skaka om VF.
Tycker det var start av er att skaka om VF.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
LL: Vänta så ska jag höra med hans fru , hon är nämligen min chef. :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
LL: Hm, jag kommer kanske ihåg fel. Kanske det var rögle jag fortfarande var inne på?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Får asvara opå den senare ikväll . Måste iväg och jobba.
Två namn kan du få nu. Javeblad och Ljusteräng.
Två namn kan du få nu. Javeblad och Ljusteräng.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Har kollat lite på gamla trådar. Rätt intressant att läsa rapporterna från försäsongen.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Du har missat en som faktiskt fortfarande är aktiv i RBK. Som tränare. Fuska inte och sök på nätet nu. :)
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Jaja, du menar så.
Som jag fattade LL var det väl nuvarande ES lag som gällde.
Men jag kan ju ha fattat fel.
Som jag fattade LL var det väl nuvarande ES lag som gällde.
Men jag kan ju ha fattat fel.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Albert Hall: Här är Väsbys trupp elitseriesäsongen.
18 Peter Wallén F
22 Erik Ahlström F
20 Mats Lindberg F
25 Tord Engdahl F
19 Arto Heinola F
27 Mats Edholm B
12Per Bergman F
3 Torbjörn Mattson B
16 Jonas Palmäng F
5 Håkan Persson B
4 Stefan Sandin F
11 Claes Gustavsson F
29 Mikael Winneroth F
7 Kenneth Lindqvist B
2 Anders Lindberg B
21 Hans-Rickard Andersson F
8 Johan Lundqvist B
10 Jens-Ivar Mackegård B
24 Urban Jakobsson F
9 Mats Poppler F
10 Jens-Ivar Mackegård B
15 Lars-Göran Wiklander F
4 Anders Hultin B
Tränare: Anders Jacobsén och Niklas Wikegård
1 Jörgen Larsson
23 Stefan Sohlin
28 Kenneth Johansson
30 Thomas Nilsson
18 Peter Wallén F
22 Erik Ahlström F
20 Mats Lindberg F
25 Tord Engdahl F
19 Arto Heinola F
27 Mats Edholm B
12Per Bergman F
3 Torbjörn Mattson B
16 Jonas Palmäng F
5 Håkan Persson B
4 Stefan Sandin F
11 Claes Gustavsson F
29 Mikael Winneroth F
7 Kenneth Lindqvist B
2 Anders Lindberg B
21 Hans-Rickard Andersson F
8 Johan Lundqvist B
10 Jens-Ivar Mackegård B
24 Urban Jakobsson F
9 Mats Poppler F
10 Jens-Ivar Mackegård B
15 Lars-Göran Wiklander F
4 Anders Hultin B
Tränare: Anders Jacobsén och Niklas Wikegård
1 Jörgen Larsson
23 Stefan Sohlin
28 Kenneth Johansson
30 Thomas Nilsson
Timrå IK > Sv: Z ångar på
Red Rocker: Det är visst natten mot Torsdag som C+ visar Detroit.
För motståndet står Phoenix.
För motståndet står Phoenix.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Paddan: Nähä? Menar du det?
Hlinka ute i kylan läste jag. Fnurra på tråden mellan honom och Pirro?
Hlinka ute i kylan läste jag. Fnurra på tråden mellan honom och Pirro?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Och det blir det ju.
Hellgrens filosofi borde ju passa Jari bättre än Tavves.
Hur långt var kontraktet Jari skrev på?
Hellgrens filosofi borde ju passa Jari bättre än Tavves.
Hur långt var kontraktet Jari skrev på?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Lulekickan: Tror du Jari skulle vilja spela i Luleå igen?
Jamenar, han lyckades ju inte fullt ut hos oss.
Jamenar, han lyckades ju inte fullt ut hos oss.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Är det någon av er som har koll på vilka spelare kan tänkas att scoutas under Nobbes besök i finland?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
LL: Inte kommer jag heller tycka illa om Burra fast han lämnar Luleå för DIF eller en annan klubb.Kan mycket väl förstå om han behöver en ny utmaning i karriären.
Kan klubben vara FBK?
Kan klubben vara FBK?
Övrig hockey > Sv: Expressen
Dragan 2k:
Expressen är väl knappast ensammen om att skriva sådär. Även Aftonbladet och lokal ortstidningar gör så.
Expressen är väl knappast ensammen om att skriva sådär. Även Aftonbladet och lokal ortstidningar gör så.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Enligt Nsd Så är tydligen Burra aktuell för Djurgården.
Själv har jag det svårt att tänka mig honom i DIF dressen men om han lämnar oss så är det bara önska honom lycka till.
Själv har jag det svårt att tänka mig honom i DIF dressen men om han lämnar oss så är det bara önska honom lycka till.
Frölunda HC > Sv: Silly Season Part 2
knaskamilla: Och jag vinner 150 milijoner på spel och dobbel .
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Hälge: Har ni riktigt flyt kan det bli emot Bjästa. Enligt vissa rykten ska dom visst ha ett (O)djur i mål.En Padda.
Frölunda HC > Sv: Silly Season Part 2
Mr Y: Skulle tro det beror på att han avgjorde senaste matchen på ett friläge.
MoDo Hockey > Sv: Matchtråd VF-Modo
ingen vidare match att kolla på .Men Greens 1-1 mål var väldigt snyggt.
Bäst på plan hittills enligt mig:Peter Hirsch
Bäst på plan hittills enligt mig:Peter Hirsch
Brynäs IF > Sv: Det rör på sig...
Huge: Hur kul skulle det vara om det inte florerade en massa rykten?
För att ni ska få honom lär det krävas att ni klarar er kvar.
För att ni ska få honom lär det krävas att ni klarar er kvar.
Föregående · 155 · Nästa
Men att gå och sova i denna tidiga timme, vad är det för stil?