Historik
Föregående · 156 · Nästa
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
NallePhu: Tarvainen har väl ryktats till Luleå för någon säsong va?
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
Zoogin: Kan inte påstå att jag vet vilka målskyttar som är tillgängliga. Men det vet säkert de värvningsansvariga.
Luleå HF > Sv: Silly season i Luleå
björn power: Tycker först prio bör vara en riktig målskytt. Men vem tycker inte det?
Frölunda HC > Sv: -HEJA VF-
saly: Det är inte så enkelt att förstå vad du menar. Vad förlorade danoj?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Här var det tyst värre. Är ni fortfarande svävande på rosa små moln? ;)
Timrå IK > Sv: Stort beröm till de bemötande vi fick
Tycho: Det får man tacka för. Kommer mycket gärna tillbaka nästa säsong.
Blir man trevligt bemött så är det bara skojj att sätta sig i en buss för att färdas drygt 100 mil t.or
Blir man trevligt bemött så är det bara skojj att sätta sig i en buss för att färdas drygt 100 mil t.or
Timrå IK > Sv: Stort beröm till de bemötande vi fick
Lövva: Måste hålla med om allt Lövva säga.
Är det något man kan klaga på är det hamburgarna ni sålde .
Dom var vidriga :)
Är det något man kan klaga på är det hamburgarna ni sålde .
Dom var vidriga :)
Timrå IK > Sv: Martin Lindman till FBK
matsby: Det var ett uttalande från Omark, inte Luleå Hockey .
Timrå IK > Sv: Martin Lindman till FBK
Det där blev lite galet. testar igen
Länkar:
http://www.kuriren.nu/
http://www.kuriren.nu/
Timrå IK > Sv: Martin Lindman till FBK
The great one: Är ju också rätt stora möjligheter att han går till Luleå.
Timrå IK > Sv: Martin Lindman till FBK
IceMaster: Klart det är sant. Dom hade ju rätt att Melin skrivit på för LHC. En gång rätt,alltid rätt. Typ.
Luleå HF > Sv: Kvällen dummare...
Sven Savage: Grattis till ditt 400:e inlägg. Känns väl bra? ;)
Hoppas nu verkligen att vi vinner ikväll .Om vi inte gör det är jag rädd att vi spelar våran sista match nu på fredag och att Sven blir medlem hoss lallarna.
Tydligen har både Skrbek och Hägerbäck problem med ljumskarna, bara hoppas att dom kan medverka ikväll.
Hoppas nu verkligen att vi vinner ikväll .Om vi inte gör det är jag rädd att vi spelar våran sista match nu på fredag och att Sven blir medlem hoss lallarna.
Tydligen har både Skrbek och Hägerbäck problem med ljumskarna, bara hoppas att dom kan medverka ikväll.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
matsby: Jag förstod det.
Hur många är det som åker upp från Timrå idag?
Hur många är det som åker upp från Timrå idag?
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
matsby: Underligt att ett skitlag kan spela jämna matcher med Timrå :)
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
COLD MAN: Var inte Fagemo rätt bra under kvalspelet förra säsongen? eller var det träningsmatcher?
Och om han nu var så dålig under "riktiga" matcher , varför så upprörda över att tappat honom till oss?
Och om han nu var så dålig under "riktiga" matcher , varför så upprörda över att tappat honom till oss?
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 3
matsby: Tycker det är synd att inte samma domare för dömma hela matchserien.
Då skulle ju splarna veta vilken nivå som gäller.
Då skulle ju splarna veta vilken nivå som gäller.
Föregående · 156 · Nästa
Hur ser kontraktsläget ut för honom?