Historik
Föregående · 157 · Nästa
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
250kg kärlek: Om det ska bli sju matcher så måste vi vinna nästa , annars blir det väldigt,väldigt jobbigt.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Sandström var grym, helt klart en man för landslaget.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Usch vad synd jag tycker om spelarna, speciellt Hento då. Han gör en grym match men tyvärr hjälper inte det.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
arnetiberg: Den här matchern är rätt körd, ja. Men inte hela matchserien.
Grattis till vinsten TIKare.
Grattis till vinsten TIKare.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
250kg kärlek: Vad ska man säga om Kapanen och Hento? Vilka matcher dom gör.
Men för en av dom så kommer inte det vara skitsamma. Tycker synd om den målvakten.
Men för en av dom så kommer inte det vara skitsamma. Tycker synd om den målvakten.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
vivix20: Jag har såååååå ont i magen.
Varför utsätter man sig för sånt här?
Varför utsätter man sig för sånt här?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Undra om man måste sjukskriva sig i morgon?
Det här är inte nyttigt.
Det här är inte nyttigt.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Usch vad jag blev illamående. Klart mycket värre att sitta framför radion än att vara plats.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Verkar som att det hela kommer att gå till sudden.
Vem avgör? Hurtig? ;)
Vem avgör? Hurtig? ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
Chief: Låter bra det. Hoppas att han inte släpper in något mera mål.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Äsch. När Timrå pressar som mest kontrar vi in den fattarduväl?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Salcin: Fick just en uppenbarelse. Petter kommer att avgöra denna tillställning och kvittera till 1-1 i matcher. Vad slutresultatet blir förkunnar inte uppenbarelsen.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Sven Savage: Och nu klantar vi till det med byterna. Usch så onödigt.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Ojj,vad underbart. Bara vi inte försöker spela på resultatet. Brukar inte fungera.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Albert Hall: Bara hoppas att han blir bläcksvart i ögonen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF
Chief: Man ska vara snäll med småungar. Har inte din mamma lärt dig det?
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Albert Hall: Fagemo och Hägerbäck vilda? ha det vill jag se.
Hur verkar det vara med Bulan då? svart i ögonen eller?
Hur verkar det vara med Bulan då? svart i ögonen eller?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF
Chief: 7-5 iskott. Verkar det vara lika tätt och tufft som man kan tro?
Övrig hockey > Sv: ANmälningar
gripen66: Tycker att det är idioti att börja änmäla långt efter det har inträffat. Varför inte göra det direkt om man nu ska anmäla?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Salcin: Tror att kvällens match också blir rätt tuff och tät.
TIK kommer vara fyllda av självförtroende, bara hoppas att Luleås revanchlusta är stor.
Tippar med hjärtat 3-2 till Björnarna från norrbotten.
TIK kommer vara fyllda av självförtroende, bara hoppas att Luleås revanchlusta är stor.
Tippar med hjärtat 3-2 till Björnarna från norrbotten.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Bara en timme kvar till nedsläpp. Man börjar bli lite smått nervös nu...
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Paddan: Glömde totalt bort att pressa Albert på detaljerna om redogörelsen. Jaja, det får väl bli en annan gång.
Ikväll vinner vi. Sådetså!
Ikväll vinner vi. Sådetså!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
klm: Tack ska du ha. Trodde det var om gårdagens match.
Vad tycker ni om hans insats igår?
Vad tycker ni om hans insats igår?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
klm: Det lät jobbigt ;)
Du kan inte berätta vad hon skrev?
Du kan inte berätta vad hon skrev?
Luleå HF > Sv: Luleå - Timrå IK
Lulekickan: Oh så fruktansvärt omoget. ånna personer har inget att göra på hockeymatcher.
Luleå HF > Sv: Luleå - Timrå IK
Lulekickan: Någon av dom var det deffentivt inte , det kan jag garanera.
Stolpskott finns det ju ialla städer, även Luleå
Stolpskott finns det ju ialla städer, även Luleå
Luleå HF > Sv: Luleå - Timrå IK
Lulekickan: Jag har en röd bil, men den är inte vinröd. dessutom är den så skitig så det är svårt att se att den är röd :)
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Albert Hall: Näää nu ska jag sätta mig i bilen och påbörja de 6-7 milen upp till Luleå.
Se nu till att du väntar med priscermonin till jag är på plats.
dessutom måste ju kickan hålla ett tacktal på minst fem minuter.
Se nu till att du väntar med priscermonin till jag är på plats.
dessutom måste ju kickan hålla ett tacktal på minst fem minuter.
Föregående · 157 · Nästa