Historik
Föregående · 158 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Albert Hall: Och det värsta är ju att man ska dit på torsdag igen. Lär väl kosta minst lika mycket den gången. Mest troligt mer...
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Albert Hall: Tandläkaren är då betydligt dyrare att hälsa på.
Mitt senaste besök där kostade 385:- men då kollade hon mest bara.
Mitt senaste besök där kostade 385:- men då kollade hon mest bara.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Ujujuj, bara 4,5 timmar kvar till nedsläpp, fy tusan vad han längtar.
Vad ska man tro om dagens match? Första målet tror jag kommer vara väldigt viktigt, bara hoppas att Luleå gör det.
Tror vi tillslut matchen slutar 4-2 till oss. Målskyttar: Bulan, Husse,Petter samt Ledin.
Vad ska man tro om dagens match? Första målet tror jag kommer vara väldigt viktigt, bara hoppas att Luleå gör det.
Tror vi tillslut matchen slutar 4-2 till oss. Målskyttar: Bulan, Husse,Petter samt Ledin.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Paddan: Är det inte någon som heter Normal i Gustaf? katten Gustaf alltså.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Portello: Ett t har hoppat från ett ställe till ett annat. Fyyyyyyyyyy
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Var ingeting riktakt mot dig. det hoppas jag att du förstår.
Vad jag menade är: Vem är igentligen normal? Vad är normalt?
Vad jag menade är: Vem är igentligen normal? Vad är normalt?
MoDo Hockey > Sv: Skitblajtråd.
knaskamilla: Verkar som du gillar att lägga ut bilder på dig själv på nätet.
Lycka till mot VF .
Lycka till mot VF .
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Men du verkar ju ha tagit förgivet att vi förlorar...
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Ojj vad Negativ du är. Du borde gå en kurs hos Kickan ;)
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Vad tror du händer om luleå vinner både imorgon och på Måndag?
Timrå IK > Sv: I kväll laddar vi inför kvarten
starn: Väldigt bra av "bottenskrapet av Medelpad" att sluta trea i serien.
hur kommer det sig att vi inte kom före dom om vi nu är så mycket bättre?
hur kommer det sig att vi inte kom före dom om vi nu är så mycket bättre?
Luleå HF > Sv: Kvartsfinaldax!
Lulekickan: Inte ska du behöva vara dina kollegor. Du kommer ju skina som solen hela slutspelet.
Frölunda HC > Sv: MoDo måste vara en drömlottning !
Dragan 2k: Jag också, av någon lustig anledning.
Hmm, tycker det är en hel del barnsjukdomar på HS4.
Men det kanske fixas såsmåningom.
Hmm, tycker det är en hel del barnsjukdomar på HS4.
Men det kanske fixas såsmåningom.
Frölunda HC > Sv: MoDo måste vara en drömlottning !
Dragan 2k: Bulan är from som ett lamm, inget snack om den saken.
Frölunda HC > Sv: MoDo måste vara en drömlottning !
Dragan 2k: Bulan är from som ett lamm,helt klart. Inget snack om den saken.
Frölunda HC > Sv: MoDo måste vara en drömlottning !
Dragan 2k: Men hur kan Bulan ligga så högt upp? Han är elitseriens snällaste spelare. Och ännu snällare lär han ju bli i slutspelet :)
Frölunda HC > Sv: ???
Dragan 2k: Det jag gillar minst av allt är ju dessa reklamavbrott. knappt några intervjuer eller repotage alls i pauserna.
Annat är det på C+. Dessutom har dom klart bäst kommentatorer.
Annat är det på C+. Dessutom har dom klart bäst kommentatorer.
Frölunda HC > Sv: ???
Frölunda85: Nej, usch och fy. Om inte C+ skulle göra det så vill jag då inte att 4:an ska göra det. Hellre då Svt men det lär ju inte hända.
Luleå HF > Sv: Tvävlingen - slutrsultat!
Albert Hall: Nästa år så vet jag precis hur jag ska lägga upp min taktik,men på vilket sätt får ni inte veta.
Detta var bara se-och-lära år för mig, nästa säsong får ni allt se upp!
Detta var bara se-och-lära år för mig, nästa säsong får ni allt se upp!
Luleå HF > Sv: vad kostar?
Albert Hall: Skulle tro att ståplats kommer att höjas med en tjuga. Om det stämmer kommer alltså en ståplats kosta 110:-
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 1!!
matsby: Har faktiskt ingen aning. är inte involverad i LuleåFans , så jag vet inte när dom planerat att åka.
Timrå IK > Sv: Slaget om Norrland del 1!!
Man får hälsa er hjärtligt välkomna upp till Luleå och Coop Arena nu på lördag. Väldigt roligt att det blev just Timrå eftersom vi då får en rejäl bortaklack på besök, inte varje dag vi får det...
Väl mött och må bästa laget vinna.
Väl mött och må bästa laget vinna.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Zoogin: Som jag trodde alltså. Jaja,det spelar ingen roll. Vi vinner :)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Chief: Jag är nog inte så pålitlig när det gäller att tippa matcher och så .
Det är bara en känsla jag har att vi får möta er. Så just därför kommer vi att lottas mot DIF :)
Det är bara en känsla jag har att vi får möta er. Så just därför kommer vi att lottas mot DIF :)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Sven Savage: Har en känsla av att vi kommer få möta TIK i kvarten. Om bara ett tag får vi se om det blir så.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Yes då var femte placeringen och vadet med Paddan i hamn :)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: UNDERBAAAAAAART!!!! Nu ska väl det ändå vara klart får man hoppas.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Zoogin: Jaa vad underbart!
Enligt C+ var det Husse. Jaja, det kvittar :)
Enligt C+ var det Husse. Jaja, det kvittar :)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Sven Savage: Nu är det bara att trycka in 3-4 också.
Komigen!
Komigen!
Föregående · 158 · Nästa