Historik
Föregående · 160 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Mot dom 100!!
Det lär nog inte sändas så mycket från matchen idag är jag rädd för.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Det börjar vara dax för nedsläpp i götet så jag plockar fram guldtråden.
Idag väntar en tuff match för våra björnar. Bara hoppas att vi tar minst två poäng ikväll och därmed slipper VF eller FBK i kvarten.
Idag väntar en tuff match för våra björnar. Bara hoppas att vi tar minst två poäng ikväll och därmed slipper VF eller FBK i kvarten.
MoDo Hockey > Sv: Juniorrapport
MartinSedin: Kan inte vara så kul att lämna isen med 0 i räddningsprocent...
Frölunda HC > Sv: Mot dom 100!!
gud: "1, nej den kommer jag inte riktigt ihåg, därimot XL cola. Usch vad äcklig.
Frölunda HC > Sv: Mot dom 100!!
Portello: Vad är detta?? Hs har sitt egna liv, lägger till och tar bort bokstäver när det behagar... Kom ska det stå, inte komm.
Frölunda HC > Sv: Mot dom 100!!
gud: Japp, den blandannat. :)
Komm ni ihåg Banan soda eller vad den hette? Den var riktigt god.
Komm ni ihåg Banan soda eller vad den hette? Den var riktigt god.
Frölunda HC > Sv: Mot dom 100!!
frölundaindian: Den blir ju riktigt äcklig efter ca två klunkar.
Nog finns det betydligt godare drickor än den.
Nog finns det betydligt godare drickor än den.
Frölunda HC > Sv: Framtiden är fortsatt ljus
Jonsson8: Låter som en god läsk.
Men man får nog nöjja sig med en cola så här på söndagsmorgonen eller vad man det nu ska kalla det.
Men man får nog nöjja sig med en cola så här på söndagsmorgonen eller vad man det nu ska kalla det.
Frölunda HC > Sv: Framtiden är fortsatt ljus
frölundaindian: Finns här uppe i norra Sverige. Smakar godis.
Frölunda HC > Sv: Com Hems all star femma
Dragan 2k: Motivasionen borde ju vara större hos Luleå. Tror knappast att dom vill möta er eller FBK kvarten.
Vad ska man säga om Hannes i FBK ? Mer mål än matcher, otroligt imponerande.
Vad ska man säga om Hannes i FBK ? Mer mål än matcher, otroligt imponerande.
Frölunda HC > Sv: Com Hems all star femma
liepins: Visst kan ni vara snälla att ge oss minst två poäng imorrn? Ni är ju ändå klara serievinnare :)
MoDo Hockey > Sv: TIK-MoDo
Jenza: Tycker nui kan sluta sexa eller sjua. Ni har ju gjort rätt bra resultat mot FBK och VF.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Nu får du väl lugna ner dig lite. Inte är vi bäst.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall:
Två poäng på dom två sista matcherna innebär att vi slutar femma eller sexa. Det ska vi väl klara? eller?
Två poäng på dom två sista matcherna innebär att vi slutar femma eller sexa. Det ska vi väl klara? eller?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Ser att vivix hittat hem från Coop.hur var matchen ? Något att hänga i granen?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso: Man får önska detsamma.
Snart börjar det riktigt roliga :)
Snart börjar det riktigt roliga :)
MoDo Hockey > Sv: Eilert vs. Cronér
scim: Man får gratulera till en imponerande seger.
Men 3792 på plats är rättt ynkligt när serieledarna är på plats.....
Men 3792 på plats är rättt ynkligt när serieledarna är på plats.....
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso: Å nu gjorde J.sandström 5-2.
Väldigt roligt att just han fick näta.
Väldigt roligt att just han fick näta.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: den där finnen FBK värvade skulle jag gärna sett i Luleå... Han har gjort 3 mål ikväll nu .
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Jo,det är verkligen skojjsigt.
Undrar om någon trodde att Tellström skulle lyckas så här bra.
Jag trodde det då inte, men det gör ingeting att jag trodde fel.
Undrar om någon trodde att Tellström skulle lyckas så här bra.
Jag trodde det då inte, men det gör ingeting att jag trodde fel.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso: Jodå . Hoppas nu Luleå kan sätta ett par puckar till innan paus.
Vill gärna ha några måls ledning inför sista perioden.
Vill gärna ha några måls ledning inför sista perioden.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Yes! Hägerbäck gör sítt tredje poäng ikväll.
Han verkar trivas bra med Rönnqvist.
Han verkar trivas bra med Rönnqvist.
Föregående · 160 · Nästa