Historik
Föregående · 161 · Nästa
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Wunderfult att vi leder med 2-0. Det är ju inte så dumt att Fbk heller leder mot Timrå .
Enda resultatet som inte går våran väg är SSK-HV.
Enda resultatet som inte går våran väg är SSK-HV.
Luleå HF > Sv: Albert Hall's tråd
Albert Hall: Är det inte allas dröm att få en tråd uppkallad efter sig i lulingarnas gb? :)
Matchtips > Sv: Tips Torsdag omgång 48,
LHC-DIF 2-5
SSK-HV 2-3
MIF-LIF 4-2
LHF-BIF 4-1
MoDo-VF 2-3
TIK-FBK 3-4
SSK-HV 2-3
MIF-LIF 4-2
LHF-BIF 4-1
MoDo-VF 2-3
TIK-FBK 3-4
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Var det inte Sperle eller vad han nu heter som stod i första?
Övrig hockey > Sv: Slagsmål !!!!
Micke80: I ES är det automatiskt matchstraff vid 5 minutare.
Fick det bekräftat nyss av en kompis.
Fick det bekräftat nyss av en kompis.
Övrig hockey > Sv: Slagsmål !!!!
Micke80: Inte vet jag om bulan slänger handskarna så ofta. Han käftas och har sig mest.
Därimot så kastar Fredde svensson sin ibland.
Därimot så kastar Fredde svensson sin ibland.
Övrig hockey > Sv: Vm i skidor.
carina: Och tyvärr så är det ju inte bara i skidåkningen som dopingen förstört mycket.
Cykel, Friidrott samt tyngdlyftning är andra sporter som drabbbats.
Cykel, Friidrott samt tyngdlyftning är andra sporter som drabbbats.
Övrig hockey > Sv: Vm i skidor.
carina: Ja, inte vet jag. Men man kan ju alltid hoppas. Fast nog lär någon åka dit...
Övrig hockey > Sv: Vm i skidor.
carina: Det gick ju riktigt bra för svenskorna. En femte plats får man ju säga är riktigt bra.
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
Jimmy: Måste säga att du har ett vackert namn ;)
Tror eran match ikväll kan bli tuff. Brynäs lär nog slåss med näbbar och klor för att komma ikapp MIF.
Tror eran match ikväll kan bli tuff. Brynäs lär nog slåss med näbbar och klor för att komma ikapp MIF.
Luleå HF > Sv: LHF-LHC
Lulekickan: Blandannat senast mot Hv så var du i Umeå och jag i Coop. det blev vinst.
Vet att det även har hänt förr men därimot kommer jag inte ihåg vilka matcher.
Att du sedan har varit i Ume då vi förlorat och jag inte varit på plats i COOP eller att vi haft bortamatch är en helt annan femma.
Vet att det även har hänt förr men därimot kommer jag inte ihåg vilka matcher.
Att du sedan har varit i Ume då vi förlorat och jag inte varit på plats i COOP eller att vi haft bortamatch är en helt annan femma.
Övrig hockey > Sv: Vm i skidor.
Frasse99: Jag tror inte heller att de svenska damerna har dopat sig.
Övrig hockey > Sv: Vm i skidor.
Frasse99: annat skulle det vara om hon var svenska.
Alla vet ju att det bara är andra som dopar sig.
Ta tex fallet Ludmila. När hon vann var hon svensk. När hon blev ertappad som dopad Ex Ryska...
Alla vet ju att det bara är andra som dopar sig.
Ta tex fallet Ludmila. När hon vann var hon svensk. När hon blev ertappad som dopad Ex Ryska...
Övrig hockey > Sv: Vm i skidor.
Frasse99: Jo, jag läste det. Men var hon dopad? Det är inte säkert, men risken finns ju förstås.
Övrig hockey > Vm i skidor.
Hur många dopingfall kommer att avslöjas under detta VM och vem blir först att åka dit?
För inte vågar man väl hoppas på ett Skid VM helt utan doping?
För inte vågar man väl hoppas på ett Skid VM helt utan doping?
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
Kollade in dagens långenlista och såg att TIK gav 2,15.
Hur brukar ni spela borta mot BIF?
Hur brukar ni spela borta mot BIF?
Luleå HF > Sv: LHF-LHC
Happ, idqag var det dax för sista grundseriematchen man får se live denna säsong.
Tydligen är Petters medverkan ytterst osäker i kvällens drabbning.
LHC har visst skickat sin bäste back Barry Richter till Lugano i schweiziska ligan. Deras ryss kommer inte att följa med till Luleå.
Tror och hoppas att vi vinner denna matchen. Mitt tips blir 6-2 till hemmalaget.
Tydligen är Petters medverkan ytterst osäker i kvällens drabbning.
LHC har visst skickat sin bäste back Barry Richter till Lugano i schweiziska ligan. Deras ryss kommer inte att följa med till Luleå.
Tror och hoppas att vi vinner denna matchen. Mitt tips blir 6-2 till hemmalaget.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Skit också! Jaja en poäng är ju bättre än inga alls.
Man får väl passa på att säga grattis till Hälge, gud medflera.
Man får väl passa på att säga grattis till Hälge, gud medflera.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Tydligen hade Burra ett rungande stolpskott just innan full tid.
Kom igen nu, en extrapinne skulle smaka mumma.
Kom igen nu, en extrapinne skulle smaka mumma.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Sven Savage: Enligt onlinen så är det skuggan som gjort målet.
Spela roll, huvudsaken det blev mål.
Spela roll, huvudsaken det blev mål.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
LL: Värst vad Ledin börjar göra mål, 3 mål på 3 matcher . För mötet mot LIF hade han gjort 4 på ca 130 matcher.....
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Strkt? Är det någon ny tjeck vi har värvat ? ;)
Tycker att M.Nilsson var mycket bra idag. Härlig vilja hos den grabben.
Tycker att M.Nilsson var mycket bra idag. Härlig vilja hos den grabben.
Luleå HF > Sv: Leksand-Luleå
Albert Hall: Hoppas att det blir en bra match ikväll.
Och med rätt vinnare...
Och med rätt vinnare...
Föregående · 161 · Nästa
Vilken formtopp Ledin har fått.
Skit BIF har hastigt och mindre lustigt kvitterat.