Historik
Föregående · 162 · Nästa
Tre Kronor > Sv: Sverige-Finland
Var ju inte så tokigt ute när jag tippade 2-2 i matchen.
Tycker att finland var i det stora hela bättre än oss men storspela av Lundqvist räddade oss från en förlust.Dessutom får vi väl tacka en linjedomare också, för var verkligen det verkligen offside då finnarna gjorde mål?
Bra spelare idag : H.Lundqvist,Rönnqvist,Davidsson.
Mindre bra: Anger,Rhodin, Drag-kedjan.
Anger och Rhodin märkte man knappt av idag. Var dom ens med kan man undra.
Tycker att finland var i det stora hela bättre än oss men storspela av Lundqvist räddade oss från en förlust.Dessutom får vi väl tacka en linjedomare också, för var verkligen det verkligen offside då finnarna gjorde mål?
Bra spelare idag : H.Lundqvist,Rönnqvist,Davidsson.
Mindre bra: Anger,Rhodin, Drag-kedjan.
Anger och Rhodin märkte man knappt av idag. Var dom ens med kan man undra.
MoDo Hockey > Sv: Att bygga ett hockeyland...
Paddan: Då jag skrev mitt inlägg så var Svarte Orm on air :)
Tre Kronor > Sv: Sverige-Finland
Frölunda85: Men enligt dig kan ju inte finnarna vinna idag för att Sverige spelar på hemmaplan.
Då borde det ju betyda att sverige inte kan vinna när Finland har hemmaplan eller?
Då borde det ju betyda att sverige inte kan vinna när Finland har hemmaplan eller?
MoDo Hockey > Sv: Att bygga ett hockeyland...
Paddan: Du har väl inte missat att det är Svarte orm på 5:an nu?
Tre Kronor > Sv: Sverige-Finland
Frölunda85: Inte vinner vi mot finnarna i VM.
Dom har ju hemmaplan :)
Dom har ju hemmaplan :)
Tre Kronor > Sv: SVT
Frölunda85: Så det är ingen fara med hans hand eller vad det nu var? Tar han sprutor inför den här matchen också?
Igår hade vi ju också hemmaplan, inte vann vi för det...
Igår hade vi ju också hemmaplan, inte vann vi för det...
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Hoppas och tror på tre poäng. Vad jag resultatet blir vill jag inte skylta med här ;)
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Hälge: Jo, vi kanske borde fixa ett sponsoravtal med honom.
Luleå HF > Sv: Luleå- Sveriges bästa lag!
Zoogin: Vad jag vet så ska ju Bulan göra comeback, annars vet jag inte.
MoDo Hockey > Sv: Kvällens match
Lulekickan: Sista inlämningstiden var idag klockan 14. Så du är liiite sent ute...
MoDo Hockey > Sv: Kvällens match
Wewillwintoday: Om du inte vill förlora pengar ska du nog låta bli att spela ;)
Få se om man är miljonär imorgon, spelade en 50 lapp på Harry Boy idag. 83 miljoner i potten...
Få se om man är miljonär imorgon, spelade en 50 lapp på Harry Boy idag. 83 miljoner i potten...
MoDo Hockey > Sv: Kvällens match
Wewillwintoday: Det gick snabbt. Efter 15 sekunder gör Shanahan 3-2 .
MoDo Hockey > Sv: Kvällens match
Wewillwintoday: Skulle vara kul med ett Hat-trick för Holmström.
Är rätt säker på att han aldrig har gjort det i NHL.
Är rätt säker på att han aldrig har gjort det i NHL.
MoDo Hockey > Sv: Kvällens match
Wewillwintoday: En bra kväll hittills för Holmström och Forsberg.
Har Lidström eller Zetterberg någon assist?
Har Lidström eller Zetterberg någon assist?
Timrå IK > Sv: Biljetter till VF-Timrå 13/2
Johan J: Tank tänka mig att Ulf Taavola säger så här inför matcherna: Nu spelar vi för ett oavgjort resultat grabbar. Kom igen!
Timrå IK > Sv: Nordgren vs Anger
swen: Har svårt att se att Hardy särar på Nordgren/Tjärnqvist/Rönnqvist i morgon.
Tycker dom hade det svårt tll i slutet av andra perioden men sedan spelade dom rätt bra.
Tycker dom hade det svårt tll i slutet av andra perioden men sedan spelade dom rätt bra.
Frölunda HC > Sv: myggan wallin
Frölunda85: Tycker att du har haft några dumma uttalanden på Tre kronors gb, så du är nog inte rätt person att klanka på andra.
Beskylla ryssarna för doping samt att tycka det är synd att inte domaren blir träffade av en snusdosa är inte så inteligenta uttalanden.
Beskylla ryssarna för doping samt att tycka det är synd att inte domaren blir träffade av en snusdosa är inte så inteligenta uttalanden.
Tre Kronor > Sv: SVT
Frölunda85: Tycker att domaren var bra med undantaget för en sak.
Vad kan ni nog lista ut själva...
Vad kan ni nog lista ut själva...
Tre Kronor > Sv: matchen swe-can
tbse: Tycker att Hannula,Davidsson och N.Andersson var klart bästa kedjan idag.Wernblom godkänd.
Tycker att bla Anger, Tolsa kan bättre.
Tycker att bla Anger, Tolsa kan bättre.
Tre Kronor > Sv: matchen swe-can
Dragan 2k: Tycker att hento får ta på sig andra målet. Första blir han påkörd och tredje var inte så mycket att göra åt.
MoDo Hockey > Sv: Werna i Tre Kronor
knaskamilla: Kul att Wernblom kom med till SHG.
Som Paddan skulle säga:
Det firar vi med en bild.
Som Paddan skulle säga:
Det firar vi med en bild.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Jag sågade inte honom va?
Tycker bara att han ser lite loj ut vissa matcher.
Nog förstår jag att Rönnqvist största krav kommer från han själv.
Dessutom skulle jag aldrig få för mig att skrika saker till spelare, det gör som du mycket riktigt påstår dom inte bättre.
Tycker bara att han ser lite loj ut vissa matcher.
Nog förstår jag att Rönnqvist största krav kommer från han själv.
Dessutom skulle jag aldrig få för mig att skrika saker till spelare, det gör som du mycket riktigt påstår dom inte bättre.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Jag hör då inte till dom som uttalar "Schärrbäck" :)
Vilka spelare tycker ni har varit bäst/ sämst i Luleå?
Själv så tycker jag Skrbek,Sandström och Hento känns som de jämnaste spelarna.
Rönnqvist har tyvärr varit så bra som vi vet att han kan. Bara hoppas att det lossnar snart.
Vilka spelare tycker ni har varit bäst/ sämst i Luleå?
Själv så tycker jag Skrbek,Sandström och Hento känns som de jämnaste spelarna.
Rönnqvist har tyvärr varit så bra som vi vet att han kan. Bara hoppas att det lossnar snart.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Har jag inte påstått heller. Tänkte mer på det Albert sa. Atthan inte var riktigt förtroendeingivande idag.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Hento måste ju också få ha sina sämre matcher.
Han har stått ca 90-100 matcher de senaste säsongerna så det vore ju underligt om han inte är på topp alla.
Han har stått ca 90-100 matcher de senaste säsongerna så det vore ju underligt om han inte är på topp alla.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall:
Ska faktiskt bli skojj att följa SHG nu när Hento för göra debut i landslaget.
Hoppas han får vakta målet i tisdagens match.
Vad gjorde Rönnqvist vid SSK segermål?
Ska faktiskt bli skojj att följa SHG nu när Hento för göra debut i landslaget.
Hoppas han får vakta målet i tisdagens match.
Vad gjorde Rönnqvist vid SSK segermål?
Föregående · 162 · Nästa
Det är bara hoppas att killarna är taggade och spöar upp leksingarna.
Skoj att Bulan är tillbaka.Han gör minst ett assist ikväll.