Historik
Föregående · 163 · Nästa
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Albert Hall: Man är ju nästan glad att man inte hade möjlighet att se matchen idag. Inte ofta man är glad för att slippa se en match.
Bara hoppas att vi kan börja om med en ny vinnarttrend efter SHG uppehållet.
Bara hoppas att vi kan börja om med en ny vinnarttrend efter SHG uppehållet.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso:
Kan inte direkt påstå att jag är ledsen över att ha missat dagens match.
Får hoppas att det tränas bra nu under uppehållet och att Luleå får en formtopp som efter All-Stars matchen.
Kan inte direkt påstå att jag är ledsen över att ha missat dagens match.
Får hoppas att det tränas bra nu under uppehållet och att Luleå får en formtopp som efter All-Stars matchen.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso: Usch, Usch, Usch. 1-2 mot SSK. En rejäl missräkning för mig ivarjefall.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Portello: Usch, bara 1-1 mot SSK.
Nu måste vi ta extrapoängen.
Nu måste vi ta extrapoängen.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Sven Savage: Har blivit bättre än i andra, men jag tycker ändå att det verkar vara en tråkig match.
Kom igen nu. Nu vill vi se ett Luleåmål.
Kom igen nu. Nu vill vi se ett Luleåmål.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso:
Hur verkar matchen mellan LHC-HV vara?
Något att hänga i julgranen?
Hur verkar matchen mellan LHC-HV vara?
Något att hänga i julgranen?
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso: Det är dax att lägga in en högre växel. Vi ska bara slå SSK på hemmaplan.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Dysso: Måste säga att det verkar vara en tråkig match, eller snarare andra perioden.
Hoppas tredje perioden blir bättre.
Hoppas tredje perioden blir bättre.
Luleå HF > Sv: Imse Vimse Luleå
Paddan: Kollade på Discovery förr idag. Gissa vad dom gjorde där? Dom käkade grodor.
Tycker det är rätt fräckt av dom att käka dina släktingar.
Tycker det är rätt fräckt av dom att käka dina släktingar.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Det var grymt härligt att vi vann. Brabenec och Tano fortsätter att spela bra ihop, Petter har börjat göra mål igen samt att Skuggan lägger drömpass. Att Hento gör en stabil match behöver jag väl inte påpeka? :)
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Paddan:
Det där med att vi förlorar när jag är på plats är bara B.S från Kickans sida. u ska inte tro på att hon säger.
En Luleå Hockey parisare har det vackra Luleå symbolen på plasten samt även björngapet.
Och så smakar de bättre än vanliga parisare ;)
Det där med att vi förlorar när jag är på plats är bara B.S från Kickans sida. u ska inte tro på att hon säger.
En Luleå Hockey parisare har det vackra Luleå symbolen på plasten samt även björngapet.
Och så smakar de bättre än vanliga parisare ;)
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Paddan: Oj vad underbart med tre poäng. Det ska firas med Luleå hockey parisare :)
Man får säga grattis till femettan mot Brynäs.
Man får säga grattis till femettan mot Brynäs.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Gör du så. Då gräver jag av din bredbandskabel istället ;)
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Undra vad det är som gör att den blivit så ostabil?
Jajaja, för mig spelar det mindre roll ikväll eftersom jag kommer vara på plats i Coop Arena.
Jajaja, för mig spelar det mindre roll ikväll eftersom jag kommer vara på plats i Coop Arena.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Lulekickan: Det är ju inte direkt ovanligt att den servern ligger nere,händer ju allt som oftast.
Luleå HF > Sv: Heja Norrland !
Hälge: Man får skicka ett lycka till i retur. Tror ni vinner rätt enkelt ikväll.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Zoogin: Det är så sant, men om man nu skulle pricka in målskyttarna får man ju skryta lite ;)
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Lulekickan: Tror det blir en väldigt jämn match ikväll.
Väldigt skönt att M:nilsson är tillbaka.
Vi vinner ikväll 3-2. Målskyttar: M.Nilsson, J.sandström samt J.Rönnqvist.
Väldigt skönt att M:nilsson är tillbaka.
Vi vinner ikväll 3-2. Målskyttar: M.Nilsson, J.sandström samt J.Rönnqvist.
Tre Kronor > Sv: snälla avgå hardy
ignoreland: Tycker ändå att den här truppen ser rätt bra ut. Jönsson och N.Andersson är med igen.De formstarkaste målvakterna.
Visst håller jag med om att spelare som Wernblom, Karlberg borde vara med , men i det stora hela är jag rätt nöjd med Hardys uttagning.
Visst håller jag med om att spelare som Wernblom, Karlberg borde vara med , men i det stora hela är jag rätt nöjd med Hardys uttagning.
Luleå HF > Sv: Kvällens Match
lizzard: Bjurling ska vakta målet för DIF i alla matcherna fram till SHG.
Frölunda HC > Sv: Norrena till shg?
sektionU: Är ju lite besvärligt att säga bägge namnen samtidigt.
MoDo Hockey > Sv: Bäva Brynäs!
knaskamilla: Ok. På så sätt.
Tycker absolut att Wernblom skulle tillföra landslaget en hel del.
Måste ändå säga att jag tycker truppen ser rätt bra ut.
Tycker absolut att Wernblom skulle tillföra landslaget en hel del.
Måste ändå säga att jag tycker truppen ser rätt bra ut.
MoDo Hockey > Sv: Bäva Brynäs!
knaskamilla: Håller klar med om att han borde vara med i truppen.
Undrar vad Hardy har emot honom?
Undrar vad Hardy har emot honom?
MoDo Hockey > Sv: Bäva Brynäs!
knaskamilla: Jo det är bra.
Din önskan är min lag ;)
Vad tycker du om SHG-truppen? Någon du saknar?
Din önskan är min lag ;)
Vad tycker du om SHG-truppen? Någon du saknar?
Föregående · 163 · Nästa
Vilket får ni bestämma själv.