Historik
Föregående · 164 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Bäva Brynäs!
knaskamilla: Tycker det låter vettigt att Hirsch får spela.
Han var ju rätt hyffsad mot oss.............
Han var ju rätt hyffsad mot oss.............
Övrig hockey > Sv: landslags truppen
Frasse99: Tydligen idag. Hento får äntligen chansen. Den är han helt klart värd.
MoDo Hockey > Sv: S U P E R B O W L ! ! ! !
knaskamilla: Vad gullig du är som bifogar en bild bara till mig.
God natt och dröm sött.
God natt och dröm sött.
Brynäs IF > Sv: Brynäs GB = Brynäs Gnällbok?
Cusken: Imponerande att ha över trots 5000 på läktarna trots ert utsatta tabelläge. Det är nu spelarna behöver erat stöd och det verkar publiken i Gävle förstått.
All heder till er för det.
All heder till er för det.
MoDo Hockey > Sv: varför sparkade ni britén?
poffa: Nästan så att man undrar om det är samma person eller kanske tvillingar?
Timrå IK > Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND: Stort lycka till mot SSK. Hoppas verkligen att ni tar hem tre poäng till norrland. Tips: 1-3
Tre Kronor > Sv: hur bra är hardy?!
sektionU: På klubbnivå kan man då inte klaga på hans meriter som tränare.
MoDo Hockey > Sv: varför sparkade ni britén?
Frisco: Skulle tro att han gillar få mer inlägg här på HS.
Timrå IK > Sv: Nu eller aldrig
DJ Hemp: Det var ju för väl det. Man får önska er lycka till mot SSK senare idag.
MoDo Hockey > Sv: Piss!
Frisco: Man får säga grattis till segern. Bra målvaktspel av både Hirsch och Hento. Utan dom hade det nog blivit några fler mål.
Föregående · 164 · Nästa