Historik
Föregående · 104 · Nästa
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Mycket illa att inte sätta den i spel 5-3 så länge. Det kan kosta oss poängen
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
2-0 till Luleå nu också. Ser bra ut, Leksand lär inte knappa in ikväll iaf
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Frella: jo, Robban borde spela med Jantunen-Warg idag. Robban var ju bland de bättre tydligen mot FBK så han ska få mer speltid än i fjärdekedjan
Timrå IK > Sv: Pavel Rosa
RödVit: Dåså, då får vi se Rosa sent mot Mora då (ännu viktigare match). Nu är jag lugn igen. Expressen svamlade ju om att vi kanske inte skulle få se honom alls... (!)
Timrå IK > Sv: Pavel Rosa
Lustigt förresten att nån hv:are hyllar sin egna "grymma" värvning Jämtin och hackar på Jantunen/Rosa. Ja... vart var Jämtin ifjol? han var ingenting ifjol, medans Rosa dominerade i kanske världens då bästa lag...
Timrå IK > Sv: Pavel Rosa
Laken: Men vaihelvete! jaja. Tänkte väl det, det kändes fan lite för bra för att vara sant. Nu lär han inte komma alls. Helvetes piss
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Johan J: Hoppet lever alltså med Rosa ikväll. Aja, annars gör han ju i alla fall bejublad debut mot Leksand på torsdag. kanske tillsammans med ytterligare ett nyförvärv? antagligen!
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Bragd-Birger: Själver tycker jag man ska köra hårt. Ta hit både Pärssinen och Nordgren! Jag har vanligen svårt för resonemang kring vad som är "typiskt svenskt" men om nånting så är det väl "måttfullhet är en dygd"... bah, satsa järnet nu istället, ju fler kvalitetsspelare desto tryggare för kval. För kvalseriespöket lever än.
Timrå IK > Sv: Nordgren
Jösses! Rosa, Jantunen + ?! Nu är jag säker på att frågan inte är OM det blir nån till ny spelare, utan snarare VEM det blir! OM nu Pärssinen, enligt det envisa ryktet, verkligen är klar, så är alltså Nubben beredd att ta hit Nordgren OCKSÅ (!!!)
Jag tror faktiskt vi får hit Nordgren, han är nog mer motiverad att hjälpa Timrå nu i slutspurten än att harva i farmarligan, som har en bra bit kvar på säsongen.
Jag tror faktiskt vi får hit Nordgren, han är nog mer motiverad att hjälpa Timrå nu i slutspurten än att harva i farmarligan, som har en bra bit kvar på säsongen.
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
WarhawK: Rozsival har fått ganska hård kritik av Rangers fans men vad jag har sett av han så har han varit helt ok. Aningen slarviga pass ibland kanske. Han skulle tveklöst förstärka backsidan iaf.
Men han har bäst +/- i hela Rangers, så näe, känns mindre troligt att de släpper han.
Dream team: Jag litar på dig angående Pärssinen... ;)
Men han har bäst +/- i hela Rangers, så näe, känns mindre troligt att de släpper han.
Dream team: Jag litar på dig angående Pärssinen... ;)
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
kuriosa. Lindman har i år gjort 3+13 på 37 matcher i Augsburger (bottenlag i Tyskland) och är därmed deras poängbäste back.
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Lagkapten: spelar ingen roll, så länge han skulle tillföra Timrås backsida nånting (bredd)
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Tycho: Lindman kunde i sina bästa stunder vara riktigt bra. Sålänge han inte är helt slut så kan han nog tillföra bredd. Osäkra i försvarson ja, men det vore han ju inte ensam om i Timrå. Lindman känns förresten inte som så särskilt dyr längre. Han är nog glad om han öht får chansen.
Try-out finnen tror jag inte en sekund på. Skicka hem han!
Try-out finnen tror jag inte en sekund på. Skicka hem han!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Angående Sannys hand-puck-incident igår säger Kenta "- Sanny tar ner en puck helt korrekt med handsken, men domare Lahti bedömer att han håller i pucken för länge och ger honom två minuter för delaying the game, vilket var märkligt".
skället här på Lahti igår var nog i sin ordning ändå...
skället här på Lahti igår var nog i sin ordning ändå...
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Tycho: Själv tror jag Lindman skulle vara mer användbar än sista backarna vi har idag. Han skulle iaf bredda upp backsidan lite. Där är det tunt så fort nån är borta.
Såg just målen och både Robbans och Regins är riktigt snygga!
arf: slutspel vore bara en bonus. Första målet är att hålla sig borta från kvalet
Såg just målen och både Robbans och Regins är riktigt snygga!
arf: slutspel vore bara en bonus. Första målet är att hålla sig borta från kvalet
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Friman SR: börjar jag tänka positivt så går det garanterat åt helvete ;)
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
men helvete... boxplay. Nu lär den sitta. Det är för tiidiigt!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Fan såhär ska hockey vara, tätt, jämn och jävligt spännande
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Per HApps: håll tätt i början av 3:e nu så har vi poängvittring. Det vore en jävligt fin lördagsbonus
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Kerstin_k: Jo Styf är inte med nu, men liksom rent allmänt. Calle har ju fått mycket speltid i pp även förut.
Vet inte vem han spelar pp med
Vet inte vem han spelar pp med
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
fan de är livsfarliga i pp. boxplayspelet har varit dpligt en längre tid nu
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
satan, stolpen... nu börjar det studsa som vanligt igen!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Kerstin_k och Talangscouten: Jo, men eftersom Calle har mindre bra puckhantering och passningar så drar han ner tempot i pp och ger andra spelare tidsnöd.
Aalto-Styf tycker jag ska matchas i pp.
Talangscouten. Chrippe var väl okej tidigare i höstas men har haft dålig formkurva. jag tyckte det fanns andra spelare som förtjänade kritiken bättre när jag försvarade Chrippe. Nåväl.
Aalto-Styf tycker jag ska matchas i pp.
Talangscouten. Chrippe var väl okej tidigare i höstas men har haft dålig formkurva. jag tyckte det fanns andra spelare som förtjänade kritiken bättre när jag försvarade Chrippe. Nåväl.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Tycker det är rätt knepigt att CJ Johansson får så mycket speltid i PP. isst bra skott, men annars?
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
PP, viktigt att göra mål nu, eftersom Timrå kommer drabbas av nästa utvisning.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Perkan: "det brukar i regel bli lika antal utv. per lag" vilekt tyder på alla jävla horribel kompensation. Det är skandal!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Perkan: Jomen ibland är det helt rätt att skylla på domarn. Som nu.
Johan J: jorå. Men typ varje gång spelarna tar ner pucken med händerna så håller dem ju den i några tiondelar
Helvete, nu är det stressigt
Johan J: jorå. Men typ varje gång spelarna tar ner pucken med händerna så håller dem ju den i några tiondelar
Helvete, nu är det stressigt
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Sibbe: nej, men domarn har ju befogenhet att avgöra en hockeymatch om han så vill.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Lahti är en hemmafavoriserande, kompenserande sopa! Det är fan tragiskt hur agörande betydelse domarna faktiskt har
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Dawidovski: Ni har iaf fått ett domarmål med er idag. Hur många fler ska det bli?
Föregående · 104 · Nästa