1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581962 inlägg · 6215 ämnen

HV 71 - Timrå IK 2006-01-23

663240 · » Till forumet


Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
RödVit: Det kan helt klart bli så..men tyckte det va svårt att avgöra efter bara 1 match o sen måste han ju komma in i laget oxo e det tar ju kanske ett par matcher innan han vågar spela ut ordentligt
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: Jantunen kanske blir lika stor lirare som Manderville, Kommer aldrig att glömma hans straff mot MoDo 3-0. Poäng i första matchen. Det kanske är det som är storheten för en klasslirare.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Dawidovski: Nej, vi sparade på honom för att inte förnedra HV totalt.

Aaaahh... Gääääsp... Snart kommer också Pärssinen, Nordgren m.fl...
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Dawidovski: Nepp, Pavel kunde inte spela för det var något problem med pappersarbetet. Tror att de väntade på veterinärsinspektion av Rosa.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Dawidovski: Nej....
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Kerstin_k: Det jobbiga, ifall det nu är någon form av hjärnskakning är väl att de är obligatoriskt med 7 dagars vila numer? Ett ganska tungt avbräck isf.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Dawidovski: nej det var inte klart med papperna
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Spelade Pavel Rosa ikväll?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Kerstin_k: Nej, det var Warg... ;-)
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Kerstin_k: Okej tack..Hoppas han kryar på sig..
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: Warg, han spelade inget mer, på sporten sa de att det kunde röra sig om en lindrig hjärnskakning, spekulation lät det som....
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: Det var Wargh. På hockeykväll sa dom att han eventuellt fick en hjärnskakning. Förhoppningsvis är han på benen till nästa match.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
diffe: Allvarligt så kommer jag knappt ihåg det jag tror det iaf :D ..Hur gick det med han som blev crosscheckad bakifrån han aldrig höra vem speakern sa att det va..Ful jävla tackling va det iaf
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
diffe: Nope....
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
för det har gått i uppförsbacke ganska länge!!
föresten spelade crippe?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
GävleLasse: Han slog den mot sargen till Styf om han kalla det rensning eller pass spelar mig ingen roll jag uppfatta det som pass o huvudsaken e att det blev mål o jag fick jubla i ett knäpptyst kinnarps arena :)
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Kerstin_k: =)) ja det har du rätt i!! kan inte bli bättre komma in ett lag som har en nerförsbacke liknande vm6an i Åre!!!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: Enligt honom själv så var det ingen passning utan en rensning från egen zon som Styf plockade upp...
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
diffe: Tycker jag du ska göra för det gör jag hehe..Hela laget spela förbannat smart idag o alla kämpa o hadde hjärtat på rätt ställe så nu ska jag gå o ta en bira o bara njuta resten av kvällen..
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
diffe: Lägg till tanken på att Rosa kommer in i laget perfekt och bidrar än mer till det offensiva, så myser man ännu mer :)
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: ja det är klart det tar någon match!! fan vad jag myser nu!!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
diffe: Svårt att säga passen han gav Styf va läcker som satan..Han utmärkte sig kanske inte sådär jättemycket men killen har klar potential o jag tror han kommer växa in i rollen ..menar det va hans första match i TIK tröjjan
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: kul att höra!!! hur var jantunen då?? hade han nå fart på grillorna?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Helvete glömde Manderville den killen har ju hjärtat på rätt ställe alltså..Han blev oxo utvald till Timrås bäste spelare..
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
RocknRolf2: ...Och jag känner en förnimmelse av en ädel medalj... ;-)
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Sådär nyss hemkommen från matchen o jävlar vilken rysare..målet va en sån jävla delikatess pass från Jantunen till Styf smack bara så läckert..Sen kan vi tacka Svobo för vinsten sista plocken ..vet ej om ni hörde den på webradion eller såg den på tv?..Världsklass så skönt i sitta bland massa Hv idioter o jubla haha..Så sköna friska poäng..nu kan det fan bara bli bättre o bättre..Måste oxo säga vilket försvars spel Timrå trasade sönder Hv totalt t.o.m när dom lira 5-3
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
lincoln: Ja. Jag har alltid tyckt mig se ett gott öga hos herr Wikegård när det gäller Timrå.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Jo Manderville är tveklöst Timrås MVP den här säsongen.

30 poäng kvar att spela om och minst 9 poängs försprång till SSK + bättre målskillnad, känner lukten av nytt kontrakt nu!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Bo Bly: Är det bara jag som ser att Wikegård inte gillar Timrå...
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
iggy: Jag har skrivit det tidigare.Lämnar Kenta tar Wikegård över.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
lincoln: KENT MANDERVILLE ÄR HJÄRTAT PERSONIFIERAT!!!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Kul att se att det börjar vända!!!
Alltid bra med en målvakt också, trots att några med en dåres envishet menat att vi hade en från början av säsongen.
Nu är det bara hålla tummarna att det går vägen,själv är jag nöjd i fall vi klarar oss utan kval med tanke på hur säsongen varit och med den tunna spelar trupp vi haft.
Forza Tik!!!!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
iggy: "Vilja slår klass"....hmmm...men VI vann ju ikväll! ;)
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Måste bara kommentera sista bilden från Jönköping...

Ser ni när Manderville kastar sig MED HUVUDET FÖRE (!!!!!!!) för att försöka täcka sista skottet från Olausson... Fan i mig det coolaste jag sett på isen på år och dar! Upp med 28:an i taket blixtsnabbt - Vilken man!
En av våra bästa värvningar genom tiderna.

Känns som att detta kan bli riktigt bra. Det är ju 2-3 spetspelare vi saknat hela säsongen. Kanske kan vi bli riktigt obehagliga att ha att göra med i ett eventuellt slutspel. Annars får vi väl slicka såren i vår.

Skönt, skönt, skönt...vem hade trott på 6 pinnar denna roadtripp!

Skulle vara kul att höra från nån av de rödvita på plats i hallen...
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
LingaN: Wikegård är lysande i sina analyser på det mesta på hockeykväll tycker jag, han skär som en laser igenom allt och han har ändå glimten i ögat. NÄR Timrå ska skaffa en ny tränare så borde man fråga Wikegård... Det vore kul att se vad han skulle kunna göra med Timrå - Tack till hela laget, ledarna för en helgjuten bortamatchinsats !!!!!! vilja slår klass...!!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
mikenomad: Ring upp Kjelle Nilsson på Hockeyförbundet och be honom redan nu skicka hit den där j-vla plåtpokalen...!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Laken: Men det kan du väl inte mena?? Såg ju för ett tag sedan en ordentlig redogörelse av dig för varför du absolut INTE ville att Timrå skulle nå ens slutspel...
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Känns som att Timrå äntligen haft lite flyt o fått möta lagen vid "rätt" tillfälle...SSK hade gått bra en längre tid och det var väl en tidsfråga innan de skulle gå på pumpen, FBK o HV är två lag med sviktande form f.n.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Laken: Ja, jag skulle inte bli brydd!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
SM-GULD, SM-GULD, SM-GUUULD!!!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Laban: Ja, och här florerar det rykten om att han är klar för oss. Tydligen var det till och med nån som visste vad han skulle tjäna hos oss samt att han skulle ansluta till oss den 30:e... Du ser, rykten är rykten tills att någon klubb verkligen går ut med det officiellt.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Bo Bly: Var har du hört det?
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
geggelundin: Pärssinen ska också vara klar vad jag hört.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Grattis till segern!!!!!!

Jag är ruskigt imponerad av TIK:s
kämpande matchen igenom.

Nu gjorde visseligen Hv71 ett
riktigt bottennapp men det föringar
inte TIK insats.Svoboda var riktigt bra
och räddade TIK när Hv71 pressade på
i slutet.Men Hv var inte värda att vinna
idag.

Hört rykten om att Pärssinen är klar för LHC.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
arf: Åh, herregud vilken skön vinst. Jag tordes inte ens lyssna på webradion, satt nervöst framför hockeysnack och swehockey. Helt otroligt bra att spöa HV borta. Av de bilder jag såg spelade Svoboda grymt. Äntligen hans första nolla! Jag blev också imponerad av Styfs avslut. Distinkt och välplacerat. Åh, gud vad skönt!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
arf: Den matematiken hängde jag inte med på...Vinner Mora i morrn är de väl 4 p före inför matchen på tors? Då kan vi ju i bästa fall gå om Brynäs väl...Bäst vore en pinne till Mora o en till Brynäs i morrn.
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
mikenomad: Piskar Mora Brynäs imorgon, och vi piskar Mora på torsdag, så är vi redan över strecket!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
geggelundin: Tre treor på rad...har det hänt tidigare denna säsong??
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Per HApps: Han är klar. Han blev tydligen klar 15 minuter innan matchstart. För sent för att delta i matchen, men han kommer vara med mot Mora på Torsdag. Kanske inte så dumt att göra debut på hemmaplan ändå!
Kommentera

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
geggelundin:
Hur är det nu egentligen med Rosa, är han klar för spel på torsdag eller inte? Har Dynamo släppt han? Är alla pappren signerade?
Kommentera

663240 · »