Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Ja exakt, men är det alltså därför dom får den sista platsen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Står ju inget om varför inte Brynäs fick en plats där.
Tar Växjö den andra B-licensen bara för att dom kom trea i serien samt att SAIK och FHC redan hade fått plats?
Brynäs IF > Sv: European Trophy
Lagen som är med i ET är lika bra som brynäs under brinnande säsong, varför är det så konstigt att vi förlorar med 2-6 under försäsongen, precis som vi kan göra mot ett "bottenlag" i elitserien under en svacka?
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs IF lördagen den 5/11-11
Halloj brynäsare!
Hittade ingen diskussion i ämnet här i forumet, så jag ställer en egen fråga:
Hur är läget med Dackell egentligen?
Känns som det är väldigt knapphändiga uppgifter från media och brynäs hemsida..
//Christian
Hittade ingen diskussion i ämnet här i forumet, så jag ställer en egen fråga:
Hur är läget med Dackell egentligen?
Känns som det är väldigt knapphändiga uppgifter från media och brynäs hemsida..
//Christian
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle
Å nej, det är konstpausen som kommenterar på PPV.
Ibland hinner ju spelet vända två gånger innan han har avslutat meningen.
Ibland hinner ju spelet vända två gånger innan han har avslutat meningen.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå HF-Brynäs IF 22/11 16.00
Jag tror matchen kommer att spelas imorgon..
Brynäs IF > Sv: 18/11 Djurgårdens IF - Brynäs IF
Tjenare, en liten off topic fråga:
Är det någon som vet vad låten heter som Brynäs gör intro till denna säsong? Har letat förgäves på google m.m.
//Chrille
Är det någon som vet vad låten heter som Brynäs gör intro till denna säsong? Har letat förgäves på google m.m.
//Chrille
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Leksands IF-Brynäs IF 21/3
Det är tur att Brynäs är så giftiga i anfallszon som dom har varit, för där är vi ingenting i period 2. Och tyvärr tror jag inte det kommer bli bättre i tredje. Håller inte med om att lagen har haft två perioder var, det var jämnt i första tack vare Brynäs alla PP. Nej, det ser inte bra ut.
Brynäs IF > Sv: LHC-Brynäs IF 16/2-08 18.30
Det måste ju hända något nu.
Att Östblom eller någon i brynäsledningen går ut och säger att det blir bättre nästa match, eller att nu ska vi rycka upp oss håller inte.
Skidskytte VM: Jaa men vi tar nya tag imorgon, det är 6 tävlingar kvar, 5 tävlingar kvar, 4, 3, 2 ,1 och 0.
I Brynäs fall är det 9 matcher och 27 poäng. Kom igen nu för fan!
Att Östblom eller någon i brynäsledningen går ut och säger att det blir bättre nästa match, eller att nu ska vi rycka upp oss håller inte.
Skidskytte VM: Jaa men vi tar nya tag imorgon, det är 6 tävlingar kvar, 5 tävlingar kvar, 4, 3, 2 ,1 och 0.
I Brynäs fall är det 9 matcher och 27 poäng. Kom igen nu för fan!
Brynäs IF > Sv: LHC-Brynäs IF 16/2-08 18.30
Fan vad tungt det här är.
Även fast Brynäs gör en skitbra tredjeperiod kan de bara göra max 4 mål, och då blir det bara ännu värre eftersom det är så nära..
Även fast Brynäs gör en skitbra tredjeperiod kan de bara göra max 4 mål, och då blir det bara ännu värre eftersom det är så nära..
Brynäs IF > Sv: LHC-Brynäs IF 16/2-08 18.30
Det tog bara 11 minuter att radera ut det tipset, 50 spänn åt skogen på matchen också.
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
Hur svårt kan det vara att få ordning på ljudet under sändningen. Brukar aldrig vara några problem annars i ppv sändningarna. I alla fall inte uner de Brynäs matcher jag har sett.
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs
Hallå alla brynäsare!
Ikväll kör vi över de däringa kaffe wannabe:erna i Karlstad!
Mitt tips: 2-4
Phillips gör två strutar!
Ikväll kör vi över de däringa kaffe wannabe:erna i Karlstad!
Mitt tips: 2-4
Phillips gör två strutar!
1 · Nästa
KulaShaker: Okej, det verkar som dom tog platsen tack vare sin slutspelsplacering,
Synd att det var grundat på sportsligt resultat, hade känts lite bättre om dom hade köpt platsen :)