Historik
Föregående · 47 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
SAIK spelarna ser inte ens svettiga ut efter matchen, alltid kul att se hur svårt Timrå gjort de för dem
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
10-0 på två matcher; Men Ante säger ju att vi spelar bra.
Vilken jävla ekokammare lever han i?
Offensivt existerar vi inte.
Defensivt existerar vi så länge JJ skjuter upp i gluten innan första perioden.
Vilken jävla ekokammare lever han i?
Offensivt existerar vi inte.
Defensivt existerar vi så länge JJ skjuter upp i gluten innan första perioden.
+ 7
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Stjärnspelarna gör ingenting heller offensivt.
Dyra spelare som bara glider runt på
isen.
Ante tar fortfarande inte timeout och är nöjd med hur spelet ser ut ”Vi spelar ju bra”
Dyra spelare som bara glider runt på
isen.
Ante tar fortfarande inte timeout och är nöjd med hur spelet ser ut ”Vi spelar ju bra”
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
HAHAHAHAH GAME PÅ ERIXON HAHAHAHAHAHA
Han har inte ens pucken, rätt att ge game.
Han har inte ens pucken, rätt att ge game.
+ 5
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Alvarez får med sig PP, bra. Gö en jävla reducering förfan
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Det dära målet är på Dahlen, ingenting kan få mig att tänka annat. Han totalt släpper förbi puckföraren
+ 6
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Längtar tills man bänkar Stenqvist, herregud.
+ 4
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
1-0 nu börjas det
Styrning på första täck av egen spelare dessutom
Styrning på första täck av egen spelare dessutom
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Nr 15 delar ut en tryckare i slutet för att markera att han är med, helt rätt
+ 13
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Nä Halloran kan vi släppa, ser jävligt lat ut i spelet
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lite andra nyheter men EP den yngre har fått ett "A" på bröstet nu i Canucks
+ 16
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Ingen Didde med imorgon heller så det var ju roligt... Vi åker till SAIK med samma backuppställning.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Angående Panu Mieho
Och jag hoppas verkligen på att man sätter han i spel redan på Lördag, finns ingen anledning till att man inte skulle göra det.
Och jag hoppas verkligen på att man sätter han i spel redan på Lördag, finns ingen anledning till att man inte skulle göra det.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Stenqvist -4 ikväll va? "Bästa backen om vi kollar statistiken"
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Det var ett jävla massa prat i tidningen om att man inte vill göra supportrar besvikna men man spelar på ett så jävla trött sätt och släpper in 0-5 på hemma plan hahahaha
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kapanen gjorde fel att inte leta efter en diva, det är exakt det laget behöver. Någon som går på mål och bara mål.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Inte ett top 6 lag det här
Och där kom 0-4, stänger av godnatt.
Och där kom 0-4, stänger av godnatt.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Erixon åker för interference, solklar men Ante lär ju skylla på den efter matchen också
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Sånna hära matcher då man VERKLIGEN saknar Rattie som bara hade skjutit på mål
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Lander åker för crosschecking, bra där. 0-4 och jag stänger av
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Men skicka in Alvarez förfan så han kan skymma målvakten så de blir nå jävla mål
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kan lika gärna ta ut JJ och spela 6 mot 3 se ifall de gör något
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Öppet mål och man skickar den under Calle Clang de är bra
5 mot 3 nu in i 3e, gör man inte mål på dem två utvisningarna så förtjänar man att förlora
5 mot 3 nu in i 3e, gör man inte mål på dem två utvisningarna så förtjänar man att förlora
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
INGEN GÅR JU FAN IN I NÄRKAMPERNA, INGEN TÄCKER SKOTT OCH INGEN KAN JU FÖRFAN SKJUTA PÅ MÅL OCH INGEN JÄVLA PASS SITTER RÄTT.
TRÖTTER I BÅSET TAR ALDRIG TIMEOUT OCH GÅR BARA FRAM OCH TILLBAKA MED ETT KILO SNUS UNDER LÄPPEN
TRÖTTER I BÅSET TAR ALDRIG TIMEOUT OCH GÅR BARA FRAM OCH TILLBAKA MED ETT KILO SNUS UNDER LÄPPEN
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Fattar inte hur man går från att spela mot Färjestad i första på ett sätt för att sedan komma ut mot Rögle på ett totalt annat sätt.
Ante måste sluta vara så envis och ta en jävla timeout när allt och alla ser att laget är helt borta.
Ante måste sluta vara så envis och ta en jävla timeout när allt och alla ser att laget är helt borta.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte om någon har sagt detta men Didde är med på träningen idag och kör för fullt :)
edit: Verkar ha klivit av lite senare
edit: Verkar ha klivit av lite senare
+ 6
Föregående · 47 · Nästa




