Historik
Föregående · 46 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Zäta75: Blomman gör mål mot sitt förra lag på Torsdag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Inte för att starta upp något om det bortdömda målet....MEN, den ser VÄÄÄLDIGT inne ut innan avblåsningen 🤣
+ 14
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Ante har tryckt upp segerprillan, sticker ut som en cysta under läppen
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Formsvaga Timrå krossar formstarka Oskarshamn
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Dom ska ringa på det dära, helt rätt. Cannata flyttar på målet tillomed
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Okej så Lyytinen åkte ut på en sådan men inte nr 26 i OIK.
Och nu får dom PP asså jag fattar inte
Och nu får dom PP asså jag fattar inte
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Stenqvist ser ut att ha blivit skadad, riktig jävla lårkaka lär det vara
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
SebastianH: Joodå vändningen kommer, direkt efter att kommentatorn säger sin klassiska "Om vi kollar här så är Timrå faktiskt bäst i 3e perioden."
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Men herregud, hur oflyt kan man ha. Börjar leka brottning med Hartmann för att skada sig själv på målvaktens skridsko
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2023-01-21
Det enda man hoppas på nu är att dom inte viker ner sig och spelar på resultat utan fortsätter med att sätta press för att stänga matchen
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Erol Ateceae: Har väl gjort en räd på SMÅLANDs spritskåp
edit: nu har jag då fan ingen aning vart bilden kom ifrån då jag redan har postat den tidigare. xd
edit: nu har jag då fan ingen aning vart bilden kom ifrån då jag redan har postat den tidigare. xd
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Villervalla: Vem kunde ana att det var exakt som du skrev
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
EP undrar man över varför skriva så långt kontrakt med någon som har huvudet sänkt under hela matchen. Dräller med puck; Sköt han ens något på mål denna match?
Sen spelar man på en 2-1 ledning istället för att stänga matchen. Snusmumriken tar aldrig timeout (Jo förlåt 15 SEKUNDER kvar)
Det är fan JÄÄVLIGT märkligt att spelare i brunkarkedjorna har farligare avslut på mål än vad spelare som Dahlén, EP och Hanzl har.
Men Ante lär ju vara nöjd nu och säga att "Vi gör iaf mål nu."
Sen spelar man på en 2-1 ledning istället för att stänga matchen. Snusmumriken tar aldrig timeout (Jo förlåt 15 SEKUNDER kvar)
Det är fan JÄÄVLIGT märkligt att spelare i brunkarkedjorna har farligare avslut på mål än vad spelare som Dahlén, EP och Hanzl har.
Men Ante lär ju vara nöjd nu och säga att "Vi gör iaf mål nu."
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Går fortfarande 3 personer på en gubbe och släpper markeringar på folk.
Förlåt, skiter totalt i markeringar på folk och dem får gratis lägen.
Förtjänad förlust när man spelar såhär
Förlåt, skiter totalt i markeringar på folk och dem får gratis lägen.
Förtjänad förlust när man spelar såhär
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
bar mofftak: Bara man står och irriterar lätt med att trycka med klubban hade räckt där, sen som jag påpekade så stod han med ena skridskon mitt i målgården och stoppade momentumet för JJ förflyttning.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Sputnik: Lundin får stå för utvisningen men Erixons ?krigande? framför egen kasse är den riktiga boven, går för att slå på puck istället för att trycka bort spelaren vid mål. Sen visar reprisen att han stoppar JJs sidledsförflyttning med sin skridskor
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
2-0 Erixon slagga från blå, Lander styr in den. Mieho skymmer
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Örebro är ligans näst mest effektiva lag offensivt, räknar med 2-6 imorgon.
Men man kommer vara nöjd eftersom man börjat göra mål igen.
Men man kommer vara nöjd eftersom man börjat göra mål igen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tycker de behövs mer närkampsträningar för laget; Förlorar nästan alla närkamper för att man inte vågar trycka på, man står och puttar lite lätt på motståndaren som inte rör sig för fem öre, sen massa jävla pet med klubban som 7/10 ggr resulterar i en utvisning för tripping eller slashing.
+ 5
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
bar mofftak: Enig, folk verkar vara snabba på att glömma bort Dahléns expert spel vid 0-2 målet :)
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-01-14
Det absolut första som kommer komma ut ur Antes mun på intervjun är "Jag tycker vi gör en bra första period, vi kontrollerar spelet i egen zon."
Föregående · 46 · Nästa



