EP undrar man över varför skriva så långt kontrakt med någon som har huvudet sänkt under hela matchen. Dräller med puck; Sköt han ens något på mål denna match?
Sen spelar man på en 2-1 ledning istället för att stänga matchen. Snusmumriken tar aldrig timeout (Jo förlåt 15 SEKUNDER kvar)
Det är fan JÄÄVLIGT märkligt att spelare i brunkarkedjorna har farligare avslut på mål än vad spelare som Dahlén, EP och Hanzl har.
Men Ante lär ju vara nöjd nu och säga att "Vi gör iaf mål nu."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen spelar man på en 2-1 ledning istället för att stänga matchen. Snusmumriken tar aldrig timeout (Jo förlåt 15 SEKUNDER kvar)
Det är fan JÄÄVLIGT märkligt att spelare i brunkarkedjorna har farligare avslut på mål än vad spelare som Dahlén, EP och Hanzl har.
Men Ante lär ju vara nöjd nu och säga att "Vi gör iaf mål nu."