Labban: cherry-picka? 3 senaste ska man vara ärlig så har det ju rent inte sett speciellt bra ut betydligt längre än så. Mer än i nån enstaka match.. Defensiven var bra frm till didrik skada tror det var i samma veva folk fick hybris och började prata Timrå som. Sm-guld kandidat
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ska man vara ärlig så har det ju rent inte sett speciellt bra ut betydligt längre än så. Mer än i nån enstaka match..
Defensiven var bra frm till didrik skada tror det var i samma veva folk fick hybris och började prata Timrå som. Sm-guld kandidat