Klart godkänd period för ett lag som inte på något sätt aspirerar på att vara det bättre laget. -Inget att säga om domarinsatsen, två snarlikt dåliga utvisningar åt bägge håll. -De jag tycker stuckit ut lite på ett positivt sätt: Lundin, Andersson, JJ, Erixon. Resten rätt meh. -Negativt notering är att Rindell MÅSTE sluta med sina otroligt kassa pass i egen zon. Kommer bli mål i röven snart. Märktes tyvärr lite att Wallis mer brunkiga sida inte helt lirade med de andra 2 denna period.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer