Historik
Föregående · 57 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
roger_sundsvall: Ante sa något som vi alla kan hålla med om. "Offensiven" var problemet ikväll.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
"Vi försöker och försöker" GÖR NI DÅ FAN INTE; STÅR OCH SOVER PÅ ISEN
FÅR MED ER BRA MYCKET PP TID SOM NI INTE KAN GÖRA MÅL PÅ FÖR MAN SKA PASSA OCH PASSA OCH PASSA
Herregud, så mycket för att "dumpa tanken" tanken dumpades fan innan matchen på någon sportbar inne i Sundsvall verkar det som.
Wedda försöker iallafall, Dahlén klappkass utan puck, står och observerar.
Stenqvist horribel i försvarsspelet.
Lundin och Hartmann får på något jävla sätt så jävla mycket istid men gör fan inge nytta med den.
Märkte det fan redan i förmiddags när Timrå la upp "Ante Inför Växjö" att det skulle bli en torsk, karln ser ut att halvsova redan där.
Framför hemmapublik också, som man har väntat efter en bortaturne men nej då här ska vi spela de sämsta spelet vi kan göra.
FÅR MED ER BRA MYCKET PP TID SOM NI INTE KAN GÖRA MÅL PÅ FÖR MAN SKA PASSA OCH PASSA OCH PASSA
Herregud, så mycket för att "dumpa tanken" tanken dumpades fan innan matchen på någon sportbar inne i Sundsvall verkar det som.
Wedda försöker iallafall, Dahlén klappkass utan puck, står och observerar.
Stenqvist horribel i försvarsspelet.
Lundin och Hartmann får på något jävla sätt så jävla mycket istid men gör fan inge nytta med den.
Märkte det fan redan i förmiddags när Timrå la upp "Ante Inför Växjö" att det skulle bli en torsk, karln ser ut att halvsova redan där.
Framför hemmapublik också, som man har väntat efter en bortaturne men nej då här ska vi spela de sämsta spelet vi kan göra.
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Sputnik: Du har inte missat något positivt... Eller ja dom första 4 minutrarna i första perren sen inget mer, vi fick med oss ett 5 minuters PP som inte blev till något för; Ja du gissade rätt, vi passar runt och runt och runt och dräller med puck istället för att skjuta på mål.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
{297}: Hade behövts möblera om för några matcher sedan.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Vi släpper igenom friläge efter friläge, har gjort det under hela matchen men trötter står i båset och tänker på nästa prilla han ska trycka upp under läppen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Det hära med timeout kommer som vanligt med 3 minuter kvar.
Säger det redan nu
0-4 i tom kasse
Säger det redan nu
0-4 i tom kasse
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Förlåt men jag har fan hakat upp mig på hela dumpa tanken grejen eftersom det var en sån "klockren analys" enligt Ante.
Men vafan visa då att man hade tänkt att dumpa tanken; Åker man lika handlingsförlamat i 3e då vet jag inte vad som kan rädda oss förutom en studspuck.
Men vafan visa då att man hade tänkt att dumpa tanken; Åker man lika handlingsförlamat i 3e då vet jag inte vad som kan rädda oss förutom en studspuck.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Lundin ser redan sömnig ut; Var hela laget ute och söp sig redig natten innan eller?
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Nä det blir en förlust, jag vill inte ens ha en till övertids vinst.
Vi förtjänar då fan inga poäng.
Vi förtjänar då fan inga poäng.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
palleparling: Sätter in han först också...
All cred till Ante men han vet inte hur man bygger en PP kedja för fem öre.
All cred till Ante men han vet inte hur man bygger en PP kedja för fem öre.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Lundin bränner nog det enklaste målet denna säsong...
Kan vi bänka han någon gång?
PP nu men aa de spelar ingen roll
Kan vi bänka han någon gång?
PP nu men aa de spelar ingen roll
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Zäta75: Vi drog väl 5-6 snabba skott på mål i början sen så får vi iväg resterande skott på 5 minuter i PP; Jag fattar inte vad fan det är för kedjor man spelar. Ställer in Hanzl med Hartmann, Lundin och Stenqvist.
Stenqvist kan inte ta emot puck, Lundin är en säkerhets risk i offensiv zon, kan enkelt bli en 4 mot 4.
Hartmann, ja ännu en spelare som inte skjuter på mål.
Stenqvist kan inte ta emot puck, Lundin är en säkerhets risk i offensiv zon, kan enkelt bli en 4 mot 4.
Hartmann, ja ännu en spelare som inte skjuter på mål.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
{297}: Varför får Lundin spela PP
Varför har man folk som inte skjuter skott på mål i PP, man hade ju trott att vi skulle skjuta mer på mål efter vi fått 5 minuters tid.
Så jävla bedrövligt PP; Växjö behöver inte ens göra något
Varför har man folk som inte skjuter skott på mål i PP, man hade ju trott att vi skulle skjuta mer på mål efter vi fått 5 minuters tid.
Så jävla bedrövligt PP; Växjö behöver inte ens göra något
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Villervalla: ...Och när anfallet går dåligt så kommer det snart flyga en puck igenom vårat försvar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laguppställning: Timrå IK - Växjö Lakers
Frånvaro
#13 Nick Halloran, Skadad.
#27 Oliver Johansson - Utlånad till Björklöven
Frånvaro
#13 Nick Halloran, Skadad.
#27 Oliver Johansson - Utlånad till Björklöven
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Ante säger att vi är väldigt väl förberedda inför Växjö;
Jo tack det får man hoppas, såg inte lovande ut sista perren förra matchen mot plastlaget LHC.
Jo tack det får man hoppas, såg inte lovande ut sista perren förra matchen mot plastlaget LHC.
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: Helt rätt.
De är bara att ha kvar de introt som vi har nu och lägga till lite ljusshow.
Sen vid målen också hade det ju inte suttit fel med att ha lite effekter runtomkring arenan och inte bara "X gjorde mål"
^ Luleå gör detta bra.
De är bara att ha kvar de introt som vi har nu och lägga till lite ljusshow.
Sen vid målen också hade det ju inte suttit fel med att ha lite effekter runtomkring arenan och inte bara "X gjorde mål"
^ Luleå gör detta bra.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nubben ser ut att försöka landa ännu en värvning från ett annat SHL lag.
Enligt höken så tränar inte Radan Lenc med Frölunda medans han verkar ha suttit klorna i information om att Nubben setts prata med någon som har en bil med tjeckisk reg-nr.
Hur äckligt mycket pengar har inte HV som kan göra värvning efter värvning och fortfarande ligga sist, känns som att man åtminstonde kunde bygga upp ett farligt lag med deras budget.
Enligt höken så tränar inte Radan Lenc med Frölunda medans han verkar ha suttit klorna i information om att Nubben setts prata med någon som har en bil med tjeckisk reg-nr.
Hur äckligt mycket pengar har inte HV som kan göra värvning efter värvning och fortfarande ligga sist, känns som att man åtminstonde kunde bygga upp ett farligt lag med deras budget.
+ 4
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
{297}: Blomman fick delaying utan någon första varning.
"Hooking" som Hartmann gjorde var inte ens en hooking, repriserna talade för det själv.
Svensson glider in för att försöka stoppa puck blir delaying.
Nae jag tror domaren är sur för att Lander gav kritik på systemet efter Örebro matchen.
"Hooking" som Hartmann gjorde var inte ens en hooking, repriserna talade för det själv.
Svensson glider in för att försöka stoppa puck blir delaying.
Nae jag tror domaren är sur för att Lander gav kritik på systemet efter Örebro matchen.
+ 17
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
Pallar inte med samma domare, herregud vad vinklad han var idag återigen.
Som tur är gick gränsen vid Littles lilla försök till att filma till sig en utvisning; Såg sig hålla för ansiktet nära slutet av 3:e, sen när han såg att det inte blev till någon utvisning så ställde han sig upp snabbt och fortsatte spela som om inget hände.
Sen i ÖT så SÖKER han till sig EP för att kollidera och viftar mot domaren.
LHC tränaren säger att EP söker Little...Jaja, för reprisen visar verkligen inte hur EP försöker kasta sig åtsidan innan.
Som tur är gick gränsen vid Littles lilla försök till att filma till sig en utvisning; Såg sig hålla för ansiktet nära slutet av 3:e, sen när han såg att det inte blev till någon utvisning så ställde han sig upp snabbt och fortsatte spela som om inget hände.
Sen i ÖT så SÖKER han till sig EP för att kollidera och viftar mot domaren.
LHC tränaren säger att EP söker Little...Jaja, för reprisen visar verkligen inte hur EP försöker kasta sig åtsidan innan.
+ 6
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
VADÅ UTVISNING? HAN ÅKER JU IN FÖR ATT SKYDDA MÅLET, HATA DENNA PISSDOMARE
+ 13
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
HERREGUD TA TIMEOUT ANTE, VI SPELAR INTE HOCKEY
+ 4
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
HARTMANN FÖRFAN DIN KÖTTFÄRS SKJUT ELLER PASSA
+ 8
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
Vad de där ens straff? reprisen visar att hartmann inte ens rör LHC spelaren?
+ 4
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
Kanske dags för Stenqvist att ta sig en kalldusch? En del misstag gjorda defensivt och med puck.
Fattar inte första PP kedjan med att ha Lundin inne???
Annars en helt okej period vi ger dem inte så mycket.
Men då fan ska vi väl ha mer skott på mål?? Dom uppdaterar ju fan nästan inte när får av ett skott på mål.
Fattar inte första PP kedjan med att ha Lundin inne???
Annars en helt okej period vi ger dem inte så mycket.
Men då fan ska vi väl ha mer skott på mål?? Dom uppdaterar ju fan nästan inte när får av ett skott på mål.
+ 1
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
Angående Hanzl
– Han har varit på is i dag (måndag), så det närmar sig.
Kommer han spela mot Linköping?
– Han utvärderas dag för dag, så det vågar jag inte svara på. Men det är inte helt omöjligt
– Han har varit på is i dag (måndag), så det närmar sig.
Kommer han spela mot Linköping?
– Han utvärderas dag för dag, så det vågar jag inte svara på. Men det är inte helt omöjligt
+ 3
Föregående · 57 · Nästa





