hockeyärnice: Missat typ hela matchen och slog på nyss, av stämningen härinne så är frågan om det är så vist att Lander skall iväg och spela i landslaget. Känns som vi behöver honom i fullgott skick för framtiden istället..
Sputnik: Du har inte missat något positivt... Eller ja dom första 4 minutrarna i första perren sen inget mer, vi fick med oss ett 5 minuters PP som inte blev till något för; Ja du gissade rätt, vi passar runt och runt och runt och dräller med puck istället för att skjuta på mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer