Vi släpper igenom friläge efter friläge, har gjort det under hela matchen men trötter står i båset och tänker på nästa prilla han ska trycka upp under läppen.
När Timrå spelade som bäst mot Rögle t.ex. så spelade man på öppna ytor där spelare fick trampa sig till pucken i fart.
Det är tyvärr som bortlåst nu. Passen kommer i bakhasorna på spelare som måste stanna upp för att man i tidigare läget puckat i två sekunder extra för att få sinnesro.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer