Historik
Föregående · 48 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: björklöven som var klar för SHL efter 5 omgångar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Haha fan va bajsnödiga ni alla är. Fan lugna ner er, låter som vi blev utspelade av Västerås.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: med en normal effektivitet så hade vi vunnit med ett par puckar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt hur mycket hakningar och slag vi får mota varje match utan någon åtgärd av domarna 🤔
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Viaplay har matchmixen och hoppar friskt mellan NHL-matcherna. Jag vill minnas att det fanns något liknande i den dåvarande Elitserien? 🤔 Vill minnas att det var tidigt 2000-tal, är det någon annan som minns? 😅
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När vi ändå pratar om enterfeldt, Widing och mfl, så lägger jag upp den här.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan inte vara lätt att va målvakt åt Brynäs, får knappt göra något
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: det blir svårt att skapa vinnarskallar när dom inte får tävla fören dom är 13 år 😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vill starta insamling till Mora så dom kan köpa lite klubbtejp med grepp.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu får amerikanerna vakna! Vägrar att förlora en final mot Finland!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindstein lär försvinna nästa säsong oavsett serietillhörlighet
+ 1
Juniorhockey > Sv: Junior VM
USA är i helt egen liga i år Känns som det är pojkar vs män i deras matcher.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Jo, det var vi fått bevittna en hel del den här säsongen 😅
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltid varit fascinerad av Kanada, vilken jäkla mentalitet dom besitter. Alltid bäst när de gäller.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: jag har en polare som har gjort en 50/50-tröja av landslagets/Brynäs-tröja! Så det är bara att sätta sig och sy ihop 😅
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Han vela inte följa med ner till allsvenskan! ;) Inte omöligt att han sitter här inne med ett nytt nick. Aarnio/Lejonkräk är väl högst suspekta som hans tidigare konton
+ 5
Föregående · 48 · Nästa