Historik
Föregående · 49 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: förhoppningsvis så kanske det blir en liknande situation som Timrå hade och fick hem lite spelare som kände sig klar ute i världen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Domarna verkar ha problem med vanliga tacklingar i jvm också 😂
Edit: dom gjorde en Bertilsson-ändring 😎
Edit: dom gjorde en Bertilsson-ändring 😎
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra att domarna blundar för första trippingen men sen tar han den andra 👍 stabilt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste bara påpeka att dom röda tröjorna är fruktansvärt snygga, tycker dom borde kunna köra dom även i fler bortamatcher.
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10071}: "Hahaha jaa, du tror dig verkligen kunna hockey 🤣🤣
Ser du inte strukturen/grundspelet ska du inte uttala dig heller 😅🤘"
Nu var jag ironisk och anspelade på vissas tjat om saknad av grundspel/spelidé, som har varit på tapeten efter nästan varje match och att vi vinner matcherna med indivuell skicklighet 😂
Ser du inte strukturen/grundspelet ska du inte uttala dig heller 😅🤘"
Nu var jag ironisk och anspelade på vissas tjat om saknad av grundspel/spelidé, som har varit på tapeten efter nästan varje match och att vi vinner matcherna med indivuell skicklighet 😂
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt att vinna med 10-2 utan grundspel/spelidé! Tänk när vi får ett grundspel då lär det bli 30-2.... 😉
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag blev mest chockad över att wikegård har blivit 60 bast!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul att SSK fick känna lite på första platsen i ett dygn. Det är vad dom kommer få det här året. 😄
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: det är ju en spelare som folk har tjatat efter sen palushaj, en ren målskytt. Det är en spelare som kommer ta skotten istället för passa, så är det bara.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det där räknar jag in som PP-mål! Roligt att PP-spelet har kommit igång på allvar nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: En julsaga
+ 1
Brynäs IF > Sv: En julsaga
Svensson_62: Under sina hayday-dagar så var det snabba handgranater av Falcon som gällde! 😎
+ 1
Brynäs IF > Sv: En julsaga
Jag har fastnat för Melleruds Pilsner. Har blivit min go to-öl på senare tid 🍻
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: accepterar förluster alldeles för lätt?
Hur ska man reagera då?
Skulle spelarna och klubben ha samma psyke som er pessimistiska individer, så hade inte Brynäs funnits längre 😂 tur att ni är en minoritet, som alltid.
Hur ska man reagera då?
Skulle spelarna och klubben ha samma psyke som er pessimistiska individer, så hade inte Brynäs funnits längre 😂 tur att ni är en minoritet, som alltid.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: olika man kan tycka och känna. Jag för första gången på flera år känner en framtidstro för klubben och det var många år sen jag var så hype på hockey som nu.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste påpeka att Rödin var jävligt på hugget idag, hoppas han spinner vidare på det här nu trots förlusten.
Varför inte testa Rödin och Scott ihop igen till nästa match?
Varför inte testa Rödin och Scott ihop igen till nästa match?
+ 6
Föregående · 49 · Nästa