Historik
Föregående · 47 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: var inte Simon på g innan säsongen? 🤔 Iaf så hade det varit en riktigt bra breddspelare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: laget på pappret behöver inte bli bättre, då vi är överlägsen.
Det vi behöver är en andra keeper och någon breddspelare på ok allsvensk nivå.
Det vi behöver är en andra keeper och någon breddspelare på ok allsvensk nivå.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: jag har inte alls blivit så imponerad av ssk eller Djurgården, trots förluster. Men jag lägger nog dif som största utmanaren iaf pga hovet.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ajdå, dif förlora mot Östersund! Björklöven och SSK har det tufft. Ingen kommer ta klivet upp i år!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: och att det är yngre förmågor, det bådar gott för framtiden!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: oj, oväntat inlägg av Brynäs ändå! Men jävligt bra att dom informerar folket vad som gäller på ståplats. 💪
"Brynäs IF ska förena, inte skapa splittringar, därför vädjar vi alla krafter att gå samman. Vår hemmastå ska vara en plats som lever och frodas Brynäs IF. Det betyder att besökare på sektionen uppmanas till rätt klädkod, halsdukar och flaggor. Det kan givetvis innebära att sikten kan vara skymd. Står man på hemmastå deltar man i läktarengagemanget och sjunger för vårt lag. "'
"Brynäs IF ska förena, inte skapa splittringar, därför vädjar vi alla krafter att gå samman. Vår hemmastå ska vara en plats som lever och frodas Brynäs IF. Det betyder att besökare på sektionen uppmanas till rätt klädkod, halsdukar och flaggor. Det kan givetvis innebära att sikten kan vara skymd. Står man på hemmastå deltar man i läktarengagemanget och sjunger för vårt lag. "'
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: du är på fel sektion om du vill se matchen 100% och leka hockey professor. Det är billiga priser av en anledning. Flaggor ska få viftas hur mycket som helst och när som helst under matchens gång, om det inte passar så finns det alltid sittplats. 😊👍
+ 18
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: du menar serievinsten som alla lag har vunnit som har tagit steget upp sen det nya seriesystemet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som Bif och dif spelar final i vår. Dom är det största hotet i mina ögon.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag är redo med mute-knappen om djurgården gör mål, vägrar lyssna på deras oerhörda dryga måljingel
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: okej, jag pudlar! Jag skyller på min 40 graders feber. Orkade inte läsa
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det här firar vi med en vindaloo, vilket jag säkert kommer ångra inatt 🔥😅
+ 3
Föregående · 47 · Nästa