Historik
Föregående · 52 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Costanza: det där känns som en otroligt luddig undersökning 😂
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har en lös spekulation.
Det har varit i flera matcher där vi har inte varit förberedda på motståndet, speciellt på bortaplan. Lagen som vi åker till har Brynäs som deras "årets match" för både publiken och spelarna.
Men jag tror Brynäs är FÖR förberedda och det blir pannkaka av det hela. Det är samma sak när man försöker för mycket, så kan det se ut som tvärtom.
Det har varit i flera matcher där vi har inte varit förberedda på motståndet, speciellt på bortaplan. Lagen som vi åker till har Brynäs som deras "årets match" för både publiken och spelarna.
Men jag tror Brynäs är FÖR förberedda och det blir pannkaka av det hela. Det är samma sak när man försöker för mycket, så kan det se ut som tvärtom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: "Jag är med och betalar deras löner, så nog fan har jag rätt att ställa krav på mina anställda."
- Big Yikes
- Big Yikes
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: ok, vi förstår poängen. Dags att vända blad nu, myling.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: höll klass för sin tid. Dom skulle aldrig orka med dagens hockey.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: förstår inte? Det är helt naturligt att det ser ut såhär när ett lag har en man mer och försöker kvittera.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Haha kungen! Fan glöm inte att du ligger i framtiden här!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ursäkta mig nu, men börjar bli less att höra dess svammel om grundidér/grundplaner/grundspel. 🤣 Man åker oftast dit på inviduella misstag.
Många här som har hackat upp sig på det och jag tror inte de flesta av er vet vad ens ett grundspel är.
Många här som har hackat upp sig på det och jag tror inte de flesta av er vet vad ens ett grundspel är.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill inte jinxa här...men fan va limpan ser lugn och stabil ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: undrar om det kommer bli en repris från Rocklunda när vi spelade kvalserien? 😄
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilken jäkla match Benn gör ändå, han får verkligen städa upp efter sin kollega
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt mig en av dom sämsta perioder hittills den här säsongen. Lite lojt och dålig kommunikation. Men starkt att vända! Så fort det klaffar lite så blir det ett stort övertag
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har nog aldrig känt mig så här lugn efter en förlust. Känns konstigt 🤣.
Tror inte löven har någon som helst chans mot oss i bäst av 7. Man trodde att lövenspelarna skulle spela med mer tyngd och fart, men deras spel var en väldigt tunn laktosfri lättfil.
Tror inte löven har någon som helst chans mot oss i bäst av 7. Man trodde att lövenspelarna skulle spela med mer tyngd och fart, men deras spel var en väldigt tunn laktosfri lättfil.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tanken slog mig under intervjun med Scott hur likt hans röst påminner om skådespelaren Jay Baruchel!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spännande med Clara igen, även om jag hade föredragit Lindbäck just den här matchen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vi lova att inte bli så förbannat skitnödiga om det skulle bli förlust ikväll? 👍
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kent747Socker: sen ska vi inte glömma att vi har Scott och öhlund skadade, två SHL-spelare och en NHL spelare på ingång.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Aldrig att domarna dömer mål här.. även om det är ett solklart mål enligt mig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Foppa lugn nu! Andas! Har sett betydligt dåligare spel. Vi måste börja med ett rakare spel, vi krånglar till det så förbannat och tappar onödiga puckar till kontringar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gillar rödins keps, ger lite nostalgiska vibbar till 90-talet, där elitserielagen skulle härma NHL med coola lagnamn 😅
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: vill minnas att vi tappade ett gäng 3-1 ledningar under senaste guldåret. Där var det lite öppna spjäll bakåt 😅.
Men jag känner att vi inte behöver copy&pasta Växjö, vi måste hitta en balans givetvis. Vi måst ha ett bättre "kontringsskydd".
Men jag känner att vi inte behöver copy&pasta Växjö, vi måste hitta en balans givetvis. Vi måst ha ett bättre "kontringsskydd".
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Väldigt ineffektivt Brynäs i första perioden. Östersund har inte haft något förutom några farliga uppåkningar och en gratis chans i början. Med det sagt, så är dom här lagen livsfarliga om det får ett uns av momentum.
Vi skulle ha in minst två puckar den här perioden.
Vi skulle ha in minst två puckar den här perioden.
Föregående · 52 · Nästa
