Historik
Föregående · 51 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: sant! Fast tror Clara och Lindbäck tar priset ändå. Sperrle hade sin match i Linköping
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs klart bättre laget efter 4 min.. otroligt att man inte leder
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Första matchen för säsongen som Brynäs har högre odds än sina motståndare!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag känner mig inte orolig för någon av våra konkurrenter i ett slutspel. Jag har svårt att se någon av lagen vinna en bäst av 7 serie mot oss.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jens Lööke borde väl vara en relevant spelare för ett Brynäs i HA?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sen så är det tydligt att det saknas konkurrens i laget, alla spelar i samma formationer/kedjor sen match 1 i stort sett.
Scott och Ölis måste komma tillbaka pronto för att ruska om laget och Alcen bör ligga på Wänna varje minut nu för att skriva på.
Det ser så jäkla bekvämt ut.
Scott och Ölis måste komma tillbaka pronto för att ruska om laget och Alcen bör ligga på Wänna varje minut nu för att skriva på.
Det ser så jäkla bekvämt ut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såg Börje-serien igår! Är det någon som minns den där Timrå matchen som var med? Var det verkligen så urspårat på läktaren/isen? 😅
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10071}: ska bli spännande den 29 nov, då vi möter löven borta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaha spelar löven ikväll också?! Så då kommer dom ha tre matcher mer spelade än oss 🤣 vad är det här för planering av spelschema? Visst resekostnader hit och dit, men borde kunnat skötas bättre.....värsta sen corona-säsongen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Egentligen är det inte så konstigt att vi inte har ett bättre PP. Vi får högst 2 PP/match. Helt otroligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10381}: tur? Vi har dominerat typ hela matchen (förutom 30 sek i början). Äntligen börjar vi få en vanlig effektivitet.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ikväll måste vi få se rätt inställning av grabbarna, annars börjar även min båt sippra in vatten. Nu är vi snart uppe 20 matcher.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag kommer aldrig förstå varför vi inte har mindre rinkar här i Sverige.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om nu Brynäs anmäler och sen får man avslag från förbundet, där har vi det värsta scenariot. Helt otroligt att man lägger det här på Brynäs ansvar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kan göra en deal med taif och få deras keeper, så får dom behålla sina 3p 😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: om Brynäs skulle anmäla så hade det blivit ett jäkla liv
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: så länge det finns liv, så finns det hopp! 😅
Nä men bottennappet igår kväll var det värsta hittils ändå, framförallt att det skedde på hemmaplanen. Men jag väljer ändå tro att det var nyttigt i det långa loppet.
Nä men bottennappet igår kväll var det värsta hittils ändå, framförallt att det skedde på hemmaplanen. Men jag väljer ändå tro att det var nyttigt i det långa loppet.
Föregående · 51 · Nästa