Historik
Föregående · 53 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan vilken härlig seger mot skansen! Klasskillnad emellanåt! Synd på darrigt spel från Clara, tror jag föredrar lindbäck ändå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är det här matcherna som är svåra, speciellt i början av en säsong med ett halvt nytt lag på isen. Att vi spelar dåligt idag är ingen hemlighet, men att vi tar 3p ändå är så jäkla starkt. Det märks att vi inte vet hur vi ska spela mot dessa "blåbärs"-lag än.
Som tur är det inte slutspel nästa vecka. Nu ska det spelas hem poäng oavsett hur det ser ut spelmässigt.
Syns i erpen på onsdag. 🙌
Som tur är det inte slutspel nästa vecka. Nu ska det spelas hem poäng oavsett hur det ser ut spelmässigt.
Syns i erpen på onsdag. 🙌
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Aja, skönt att kunna dra av förlust-plåstret iaf.. det var en sån match ikväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: vi möter ett Nybro fulla på andrenalin på bortaplan. Gäller att rida ut första perioden. Förhoppningsvis så bör verkligheten komma ikapp och trötta ben på Nybro kommer..
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan.. den här matchen kan bli väldigt obehaglig. Nybro kommer ge 200%
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag tror han tillhör dom sista i sin generation som får ha utan visir. Jag är inte helt säker, men tror det är visirkrav även i NHL nu. Tyvärr.
Tror 97 var sista året med en spelare utan hjälm - Mctavish 😅
Tror 97 var sista året med en spelare utan hjälm - Mctavish 😅
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det någon som vet om matchen sänds ikväll? Kan inte hitta någon information på tvmatchen.nu
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra känsla av domarna att ta dubbelutvisning när det är 1 sek kvar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det går bra för aporna! 🤣 tänk om vi hade deras säsongstart. HS-servern skulle ligga nere..
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Larsson avstängd vilken fjollsport hockeyn har blivit 🤣
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: tycker det ser mer ut som en klassisk första match efter ett uppehåll
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Jag är hellre ett topplag i HA än ett bottenlag i shl. En chans att kunna bygga upp en ny mentalitet i föreningen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vårt pp måste bli bättre! Inte varit något riktigt skönspel i tidigare PP heller.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det märks att vi fans är vana att återgå i panik. Men rätts så tydligt att vik hade ett momentum pga PP och målet.
+ 2
Föregående · 53 · Nästa