Historik
Föregående · 54 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: är det så här supportar till dansbandslaget känner?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har varit lugn hela sommaren fram till nu.. nervositet kryper fram.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Satan! Det var länge sen man var så här taggad för premiär 😎
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd - ALLSVENSK PREMIÄR: Brynäs - AIK
Anders Berg: Han har varit bra hela försäsongen, så förstår inte vilken du menar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag är nog ensam att gilla Lindbäcks "Libero" stil. Visst att det kan skita sig någon gång, men jag tycker det hjälper mer än stjälper. Tex när han hindrar ett friläge i senaste matchen. 🙌
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gameday! Ska bli intressant om vi får se en förändring nu jämfört med förra matchen mot Karlskoga.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rätt så tydligt att ssk är betydligt mer motiverade och taggade för att vinna mot stora favoriten Brynäs. Brynäs spelade en träningsmatch. 😎
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: det är otroligt att alcen lyckades sno honom framför shl-lagen
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rätt tydligt klasskillnad till och från, trots att ssk har mer matcher i benen. Boxplay 5+
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: Jag har kollat på gd sen matchen i Hudiksvall, då skaffade jag någon prenumeration på två månader för 19 kr
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10364}: jag betala 19kr för två månader och ser matchen via gd just nu
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul att vi kommer köra i reklamfri tröja igen!
Jag blir dock lite fundersam hur vi klarar oss utan sponsorer på tröjorna? Varför gör inget annat lag det, om vi kan köra det i HA? 🤔
Jag blir dock lite fundersam hur vi klarar oss utan sponsorer på tröjorna? Varför gör inget annat lag det, om vi kan köra det i HA? 🤔
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: hur fasiken kan man va kluven till Silfverberg?? Han skulle vara en toppspelare i SHL, han hade klivit in i samtliga SHL-lag😂
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs årsmöte 2023
{10065}: det är lugnt! Han är på väg hem och filar på sin novell som ska skrivas på Brynäs FB-sida. Från att månlandningen är fejk, jorden är platt till att Brynäsvalet är riggat.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: väldigt bra! Men är lätt nervös inför morgondagen. Det har kan bli kaos på riktigt. Känns som kommande säsong kommer avgöras imorgon.
+ 3
Föregående · 54 · Nästa