Historik
Föregående · 55 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Det där laget (forwardsidan), skulle helt klart gjort ett bra avtryck i shl också.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som vet hur det blir med "den rena dräkten" inför säsongen? Kommer vi köra lapptäcke igen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är skönt att kunna hata Finland igen. Ordningen återställd!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: vad ska man bry sig om nu under silly då? Absolut ska det spelas om det och att alla ska dra åt samma håll. Lindbäck har gjort en dålig säsong på typ 10 år. Vi får se om det var ett undantag.
Men just nu tänker jag må jävligt gött och leva på hybris, det blir en trevligare sommar då! ☀️😎
Men just nu tänker jag må jävligt gött och leva på hybris, det blir en trevligare sommar då! ☀️😎
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: hittar lite sura kommentarer på diverse sociala medier
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: man vet att det blir ett bra lag när man ser vad andra supportrar skriver
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man marknadsför fansens värvning väldigt mycket just nu. Undrar vilken spelare man har på kroken nu då?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs har nu tre potentiella 50+ poängspelare i laget. Grymt
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Det här upplägget med play out är bara förkastligt. Har alltid varit emot detta. Så här kan man inte ha det.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Supportern: top 6 i HA, tar vi. Ska bli intressant om det är någon som kommer stanna kvar? Johan Larsson lär hamna i Alperna.
Kommer "en bra start" skrotas och blir det reklam på tröjorna? Mycket som kommer hända till nästa säsong, lär inte bli en endaste lugn stund i vår/sommar.
Kommer "en bra start" skrotas och blir det reklam på tröjorna? Mycket som kommer hända till nästa säsong, lär inte bli en endaste lugn stund i vår/sommar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
surt, jäkligt mycket otur ikväll. fan, lindbäck ska ta den sista!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är match ikväll!!! Livet är så jäkla fattigt utan brynäsmatcher oavsett om det förstör humöret en hel kväll
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: hur ser möjligheterna för Ersson? Ersson och karhunen vill jag se!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är helt orimligt att det ska finnas såna ytor bakom Lindbäck. Helt otroligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Per Svensson skulle inte ha någon chans mot Johan Larsson i en ren hockeyfight. Det går inte att få ner en tjur.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Bertil måste väl ändå göra sin sämsta säsong hittils? Alltid varit så stabil. Man känner inte igen honom längre.
+ 8
Föregående · 55 · Nästa