Historik
Föregående · 56 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10062}: Kul! Han kanske har något på kroken, eftersom han vågar visa upp sig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: fast tycker Alcen borde få chansen att utvecklas, innan han ska lämna.
Hur många chanser har inte mormor fått? 😂
Hur många chanser har inte mormor fått? 😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: förlängning av palve var bra för ett år sen. Nu blev som det blev ute i världen. Så det kan han inte lastas för.
Sen har vi förlängt med sklenicka iår! Den är otroligt viktigt.
I överlag tycker jag Alcen har gjort det bra, men såklart är det inte 5+. Jag tror att han kommer växa in i rollen om vi ger honom tid.
Även om jag hellre hade sett någon ny utanför Brynäs-världen.
Sen har vi förlängt med sklenicka iår! Den är otroligt viktigt.
I överlag tycker jag Alcen har gjort det bra, men såklart är det inte 5+. Jag tror att han kommer växa in i rollen om vi ger honom tid.
Även om jag hellre hade sett någon ny utanför Brynäs-världen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag tycker man kan säga upp Erika grahm och sätta in en mer rutinerad sportchef, som kan vara en mentor/stöd till Alcen. Svårt att se vad Erika kan bidra med. För i alcen kan jag ändå se potentialen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: jag tror på mer en komplett spelare än en ren målskytt ala Pavel Brendl. Vi behöver en stor stark jäkel som inte ursäktar sig.
Oerhört tråkigt att inte Saku M hamnade här. Som var i stort sett klar innan NHL skulle in och peta. Han skulle passa perfekt.
Oerhört tråkigt att inte Saku M hamnade här. Som var i stort sett klar innan NHL skulle in och peta. Han skulle passa perfekt.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Widing var en otroligt viktig spelare under hans sejour i Brynäs. Stenhård. Hade han varit 10 år yngre, så skulle han ha varit självskriven i Brynäs idag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Jag tycker svenska juniorverksamheter har producerat rätt svaga talanger överlag dom senaste 5-8 åren. 90-tals kullarna satte en otrolig hög ribba.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ni är dumma i huvudet som spyr på brynäs. När det domaren som avgör
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det så man slipper dom svenska sändningar nu? Vore helt jäkla underbart!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: 80-120k är inte så farligt. Det är väl snittlönen för en SHL-spelare idag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo
Brynäs kommer alltid att vara lite snyggare och lite bättre än Modo. Ha en trevlig dag!
+ 6
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Linus Wickman: det har jag missat totalt?! Var kan man få tag på det? :-)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Sheena Punkrocker: det ska även finnas nya patcher till spelet, så man kan få dom senaste trupperna och flytta fram tiden så man slipper börja vid år 2006!
Det är ett sjukt beroendeframkallande men sjukt roligt också.
Det är ett sjukt beroendeframkallande men sjukt roligt också.
Brynäs IF > Sv: Niklas Svedberg: "DOM ANDRA JÄVLARNA DOM GNÄLLER...
Huge: om Sundlöv fixar OMARK så är allt förlåtet! Nästan iaf..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: och självklart är det lauritsen... Briljans på hög nivå!
Brynäs IF > Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Äsch, snart så är det en ny säsong... Och NHL börjar på lördag..
Brynäs IF > Sv: Modo - Brynäs IF 10/1 - 2013
Synd att streckstriden är över... Eftersom Brynäs förtjänar spela i kvalserien i år.. Ett jävla skämt lag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Äh, man är van av allt skit spel som Brynäs levererar varje match.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Det är så jävla skönt att NHL har börjat igen! Äntligen få se riktig hockey!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Mår illa hur glad Brynäs spelaren blir efter 2p... När dom hade 4-2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Gurra88: Sperrle var ju betydligt bättre, eftersom han kunde storspela vissa matcher!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla typiskt! Nu när man har fått in Persson, så ska självklart Bertilsson bli skadad... nä, det är fan inte brynäs säsong det här.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Zappaholic: Det är bara en tidsfråga innan Brynäs ligger under.... speciellt med Rahm i målet.
+ 1
Föregående · 56 · Nästa
