EXPLORERSMÅLAND

10323 inlägg · 16762 besäkare

Historik

· 203 ·
Timrå IK > Sv: Oddset
VAD: SEXLING 100 KR

ODDS: 38.44

07-1 BRYNÄS-DJURGÅRDEN(SÄKER ETTA)
08-1 HV 71-FÄRJESTAD(HV71 STARKA PÅ HEMMAIS)
09-1 LEKSAND-LULEÅ(LULEÅ SVAGT LAG PÅ BORTAIS)
10-1 LINKÖPING-V.FRÖLUNDA(LHC STARKA HEMMA)
11-1 MIF REDH-MODO(MIF STARKA HEMMA)
12-1 TIMRÅ-SÖDERTÄLJE(DAGENS SÄKRASTE ETTA)

Timrå IK > Sv: Oddset
jonas karlsson: Nej,jag sprack på matcherna Västra Frölunda-Leksand och Djurgården-Södertälje resten fick jag in.....tänk att jag fick in att TIK skulle slå FBK,men det visste jag ju redan innan matchen var spelad......TIK är alldeles för underskattade i år...de blir ett topplag i år......

Timrå IK > Sv: Tack Timrå
dr-nix: Kom ihåg att förra året då var "Z" med i power-play spelet och då hade vi det ruskigt svårt att göra mål...

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2014-02-11
Tips:4-1......!
5500 åskådare(lapp på luckan)

Timrå IK > Sv: Tack Timrå
250kg kärlek: Det ska bli kul att se hur det går mot SSK på lördag.
I SCA-CUPEN fick vi torsk med 3-1,men en frisk Koivunen och Jindrich och en storspelande Kapanen mellan stolparna och med det fina power-play spelet så går det vägen på lördag oxå...
Ett bra lag ska ha tur och vi är ett bra lag alltså har vi tur...
Årets TIK blir inget strykgäng vi kommer att kriga i toppen..
Vi kommer att få slå i underläge i år och det passar oss perfekt...
Tänk att ikväll var det bara 8 Timråfans som jublade av de ca 7000 som befann sig i Lövbergs Lila Arenan....KUL..

Timrå IK > Sv: Tack Timrå
dr-nix: Det har väl egentligen i någon sexuell betydelse om han var med eller inte.......Vi vann och ditt tips 3-1 gick in....
Vi slog Nationens Hockey Suveräner.....
Leve TIK.......i år blir det slutspel.....

Timrå IK > Sv: Tack Timrå
Godkväll alla Timråfans.
Vilken underbar kväll vi har upplevt.
Vi leder Elitserien efter 2 omgångar och vi åkte till Karlstad idag utan Jindrich,Koivunen och Wallenberg.
Vi har en helt underbar målvakt som kommer att betyda oerhört mycket för oss i vinter.
Kimmo släpper bara in ett mål ikväll och räddar 42,helt otroligt.
Vi vinner mot FBK med 3-1 och på 4:ans Hockeykväll står ärthjärnan Challe Berglund och säger att Timrå kommer att få spela kvalserien efter 50 omgångar......är han inte klok?
Jag har hela tiden sagt att Timrå kommer att bli en joker i årets Elitserie och än så länge har jag haft rätt.
Och när Challe sa att nu när Timrå förlorade "Z" så blev laget värdelöst.....jag har sett det efter 2 matcher..Vi spelar äckligt diciplinerat och kontrar in mål för att när Pär Styf gjorde 1-1 så tappade FBK hela sitt spel..
Jag måste säga det att det är en stor bragd av Timrå att åka till Karlstad och ta med sig 3 poäng hem och SSK kommer inte heller få det lätt på lördag,men som vanligt tror jag på vinst.
Vi vinner med 4-1..
Grattis Dr nix ditt tips gick in ikväll..
Nu lallar vi och trallar vi vidare..
Älska TIK i med o motgång ALLTID!!!
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: Oddset
Zoogin:Detvar ju synd att kryzzmatchen var fel den skulle ha varit en 2,men du förlorar ju bara 20 spänn......

Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
dr-nix: Nä,jag har lagt av med att läsa tidningen de skriver bara skit om TIK..
Jag bojkottar Canal Digital som inte visar FBK-TIK ikväll..
Tyvärr så är vi redan på förväg utdömda,men snart så visar det sig att de har haft så fel....efter ikväll älskar alla TIK när FBK har besegrats....

Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
dr-nix:Nä,men då har jag läst fel i tidningarna och ber så hemskt mycket om ursäkt......drillofotboll det vet jag det är..alla kan vi ha fel ibland..

Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
dr-nix:Jag vet,men de kanske skulle börja med drillohockey.....långa puckar och bara att åka...se på GIF Sundsvall...drillofotboll och de ligger 6 i Allsvenskan..

Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
Hälge:Ja,det blev det visst jag får ge fan i att smutta på segerchampagnen redan..så fel det kan bli ibland!

Timrå IK > FBK - Timrå IK 2002-09-26
2 timmar och 15 minuter till vi möter Nationens hockey suveräner(skratt) och vi är ju årets bottengäng så att det ska bli kul att se hur toppen står sig mot botten.
Jag hoppas bara inte influensan ska få oss på fall ikväll.
Jag hoppas att både Koivonen och Wallenberg kan lira.
Synd bara att inte Jindrich har fått vara med och visa upp sig än.
Jag hoppas på att Kapanen spelar lika lysande ikväll och att vi är lika framgångsrika i power-play.
Vi får inrikta oss på att spela försvarshockey(Drillo) och köra kontringar.
Jag hoppas att de sjuka kan spela ikväll..
Så kom igen TIK så tystar vi HockeySverige ikväll genom att slå FBK=Nationens Hockey Suveräner..
Kom igen TIK kom igen..
Älska TIK i med o motgång ALLTID..
Kötta o Kämpa TIK i 60 min..
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: Oddset
jonas karlsson:Ja,efter fem minuters titt i programet fick jag fram de här resultaten och jag ser inte detta som någon omöjlighet att få in..

Timrå IK > Oddset
VAD: SEXLING 100 KR

ODDS : 246,61

40-1 BRYNÄS - LINKÖPING
41-2 DJURGÅRDEN - SÖDERTÄLJE
42-2 FÄRJESTAD - TIMRÅ
43-1 LULEÅ - MIF REDH
44-2 MODO - HV 71
45-2 V.FRÖLUNDA - LEKSAND

=24661 KR till mig.....TACK!

Timrå IK > Sv: Steg 2 av 50
Vandringen har börjat.......ikväll genomförs steg 2 av 50 och jag hoppas och tror på vinst mot FBK ikväll....
Heja TIK....ALLTID!

Timrå IK > Sv: Steg 2 av 50
25 timmar till matchen FBK-TIK!
Ska TIK överraska igen?
Ja,jag tror att vi vinner mot FBK!!!
Tips:FBK-TIK 2-4...!
Älska TIK i vått och torrt ALLTID!
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: Steg 2 av 50
Dumle:Det var länge sedan man såg en AIKare här på Hockeysnack...har skammen sedan i våras släppt nu?

Timrå IK > Sv: Steg 2 av 50
mike66:Helt rätt tänkt.
LHC vann igår mot DIF,men det är klart att de gjorde det.
DIF kommer att få problem i år och med LHC 8 exStockholmare så gav de allt för att vinna.
Ett par match i nedförsbacke för LHC och proppen går ur den och sedan får de fiska bottenskiktet och när spelarna med fantasilöner lägger av att spela hockey och bara tänker pengar..så förstår ni själva vad som händer...Goodbye LHC!!

Timrå IK > Sv: Steg 2 av 50
Dumle:Håller man på AIK som dig så tycker jag att du och din vän Humle inte ens ska yttra sig i den här frågan.....AIK har ju inte precis övertygat någon i årets Norra Allsvenska...
Kanske de till och med får svårt att hålla sig kvar?
Tack vet jag TIK ett lag med klass..
FBK-TIK 2-4 punkt slut!!!

Timrå IK > Sv: Steg 2 av 50
Slask: Nu har säsongen börjat och som jag har sagt tidigare så kommer jag att lalla som aldrig förr och vi kommer att vinna mot FBK imorgonkväll.....
Inget snack om saken...årets TIK har den styrkan som ett lag behöver.
Vi är nu mera ett lag som inte bara står och faller på en ända spelare..
Vi kommer att nå slutspel i år,vi börjar med att ta steg 2 imorgonkväll genom att slå FBK med 4-2..!
Lall On Lall On..

Timrå IK > Steg 2 av 50
Då går man bara och väntar på att det ska bli torsdag och vi ska chocka Hockeysverige ännu mera genom att vinna över de regerande mästarna FBK i Löfbergslila Arenan...
Here we go TIK...
Älska TIK i med o i motgång ALLTID..
Lall On Lall ON..
Tips FBK-TIK 2-4.....!

Timrå IK > Sv: Tack Timrå
Patrick Polly:Nej,inte den där tråkiga negativa sidan nu igen...
Vi måste tänka positivt och inte negativt...
Vi vann ikväll mot hela svenska folket..
Timrå blir att räkna med i år..
Synd att varken SVT el TV4 visade något från matchen,men med Christer Jonassons härliga referat på radiosporten så får man väl vara nöjd för ikväll tystade Timrå alla Sveriges Hockeyexperter..
Tack Timrå....
Det finns ett liv utan "Z"

Timrå IK > Sv: Tack Timrå
Lunkster:Tack,ja vi möts i nästa match och jag tror att match blir jättejämn för att Timrå IK blir att räkna med i år..
Lycka till själv..

Timrå IK > Tack Timrå
Jag finner inga ord efter denna lyckliga premiär.
Vi slår MODO med 4-1(mitt tips på profilen)och jag tror att vi tystade alla expeter med det här resultatet..
Nya Timrå utan "Z" som spelar som ett lag där alla spelare är stjärnor..
Det är precis vad vi har saknat de senaste säsongerna innan "Z" försvann..
Alla såg upp till han och han var hela Timrå..
Nä,det här var kvällen när Timrå visade HockeySverige att vi blir att räkna med i år..
Vi har nu klarat av steg ett av femtio..
Tre av etthundrafemtio perioder..
Sextio av 3000 minuter..
Vi kommer att kämpa och kriga oss till slutspel i år..
Jag kommer att lalla mer än någonsin denna säsong..
Jag vet att vi kommer att göra underverk denna säsong..
TACK TIK för vinsten ikväll!
Jag ser redan fram emot torsdag då vi möter FBK..
Kan vi skrälla där oxå..
Ja,jag tror det..
Vi lallar och trallar vidare..
Älska TIK i med och motgång ALLTID..
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: Är det någon mer än jag som är fundersam
RedEagleJkp: Tänk,du orden ur min mun....Årets upplaga av TIK har kapacitet att nå slutspel i år.....
Leve TIK..

Timrå IK > Sv: Är det någon mer än jag som är fundersam
Smokey:Visst är det kul med fanatiska TIK:are....
Ända sedan kvalserien slutade i våras så jag längtat till detta ögonblick som kommer imorgonkväll.
När trissan släpps i Timrå Isstadion..
Här sitter man 80 mil ifrån matchen med radiosporten och text-tv på under hela matchen..
Sambon och mina barn undrar i vilken värld jag befinner mig och jag säger att när Timrå spelar match så existerar inget annat än Timrå..
Så det har hänt många gånger att jag nästan har kraschat mitt förhållande,men vad fan gör man när TIK betyder mest av allt i ens liv..
Man får ju fjeska lite för sambon och barnen mellan matcherna så brukar det gå bra....
Nu faller vi alla ner på knä och ber mot mecka...men jag behöver inte be om hjälp för att jag vet att vi går till slutspel i år....Halleluja!!

Timrå IK > Sv: Är det någon mer än jag som är fundersam
RedEagleJkp:Klart jag håller med dig...men jag har slutat att titta på tabeller och tips för att jag vet att de har fel..
Timrå spelar slutspel i år punkt slut...

Timrå IK > Sv: tipsa kvällens och morgon dagen...
mike66:Ja,nu tar vi det lugnt.
En match i taget.
Nu tar vi oss an det första skitlaget imorgon..
Medelpadssegertåget börjar imorgon..
Välkomna allihopa..
Jag sitter själv i första kupe..
Nu rullar tåget mot sista stationen..
Stationen där SM-GULDET står och väntar..
Älska TIK i med o motgång ALLTID!
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: tipsa kvällens och morgon dagen...
mike66:Låter det inte bättre med att vi ska krossa alla de andra 11 skitlagen i Elitserien?
För det finns ju bara ett topplag i Elitserien och det är Timrå..!

Krossa skitlagen i ES..

Forza Timrå.

Timrå IK > Ska man skratta eller gråta?
Timrå kommer att komma sist i år..
I alla tidningar står det att vi får kvala..
På tvn säger de det oxå..
Vi har inga profiler i år..
Vi har inga pengar..
Vi har ingen omsättning..
Vi har en skabbig islada med träbänkar..
Va fan bränn ner ladan..
Sälj alla spelare..
Lägg ner föreningen Timrå IK..
Nä,för fan Timråfans upp med hakan..
Skit i vad alla experter säger..
Vi har förlorat våran stora idol "Z"..
Men vi kommer att kämpa som ett lag..
Kimmo kommer att spika igen kassen..
Mathiasson kommer att spruta in mål..
Crippe kommer att få sitt stora genombrott i år..
Hela laget kommer att kämpa till sig en slutspelsplats i år..
Det kommer att gå bra i år..
Skit i vad alla expeter säger..
Vi tystar dem snabbt och blir en "JOKER" i ES i år..
Kom igen TIK i år överraskar vi hela HockeySverige..
Två dagar kvar till ES-PREMIÄREN...
Älska TIK i med och motgång ALLTID..
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Inte ens Turkiska SKs lag?

Timrå IK > Sv: Fotboll?
gud: Snälla säg inte så....!
Då kanske Liv inte ens platsar i HV 71 J-20......?

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Dysso:Nä,nu gräver ner stridsyxan.
Jag tror inte heller att något av lagen har gjort 4 mål efter 15 minuters spel i första perioden..
Jag tror att det kommer att bli ställningskrig och det är bara tillfälligheterna som kommer att avgöra vilket lag som vinner kampen...må det vara TIK..
Ha det gott i Götet..!

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Dysso: Tänk att ibland blir det bara för mycket....
Vi kanske kan skaka hand efter matchen när du grinar och jag jublar?
Årets upplaga av TIK kör tyvärr över ditt HV 71....
Stefan Liv kommer att byta ut sig själv när han gräver ut den fjärde pucken ur nätmaskorna efter 15 minuters spel i första perioden..!
Leve TIK...!
Lall On Lall On..

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Glöm inte bort GIF Sundsvall-Hammarby IF idag kl 16:00!!!
Seger idag och det börjar lukta UEFA-CUPKVAL nästa år...
Smaka på den!
Heja GIF o TIK=Västernorrlandsguld..!

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Dysso:Det var ju synd om dig att du missar när Elitserien bästa lag kommer till Kinnarps Arena.
Jag skulle gråta blod om jag vore som dig som missade årets match i Jönköping....Starkas dig grabben..
Tänk när TIK kör över HV 71..!

Timrå IK > Sv: Fotboll?
RedEagleJkp:Ja,det kan man ju undra varför inte vi fick en länk....!
Jag skulle så gärna vilja se alla matcher i ladan,men bor 80 mil ifrån härligheten så är det inte lätt att se matcherna..
Jag brukar se någon enstaka match "LIVE" per säsong fler blir det tyvärr inte..
Hade jag haft ett par miljoner på banken så hade jag någ hyrt ett privatplan som tog mig till varje hemmamatch,men det har jag inte..
Men hade jag det så skulle jag nog befinna mig i ladan till 110% varje match..
Kanske vi kunde titta tillsammans när Timrå kommer till Kinnarps Arena den 3/10?
Jag har ju bara 11 mil till Jönköping?
Vi får se om jag får ledigt ifrån jobbet?
Jag jobbar nämnligen kvällsskift då!

Timrå IK > Sv: Fotboll?
RedEagleJkp: TACK,Jag känner mig hedrad att äntligen få tillhöra medlemslistan på TIK036....!
Fast det var ju inte många namn där....!
Kanske dags för oss att leta nya medlemmar för nog måste finnas mer Timråsupportrar ute i stora småland,eller?

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Fotbollstips:GIF Sundsvall-Bajen 3-1..........
Bye Bye Bajen Bye Bye...!

Timrå IK > Sv: L-G´s tips
Bigge:Må ni ha pengar nu och det går bra för er,men det vänder snabbt.....
Man kan inte köpa ett lag till framgång.
Se på AIK,IFK Göteborg och MIF....!
När det går dåligt så skiter spelarna i laget...
Tänk att i två år har Timrå fått kämpa i uppförsbacke och vi kämpat som ett lag genom svett och blod och tårar...
Det ska bli kul att se när SSKs överbetalda spelare sviktar om det skulle gå dåligt...
Tacka vet jag Timrå de kämpar för varann och tänker inte bara pengar..
Älska TIK i mot o medgång ALLTID
Lall On Lall ON..

Timrå IK > Sv: Fotboll?
Se upp Bajen i helgen får ni stryk av GIF Sundsvall..

Timrå IK > Sv: Nisse
RedEagleJkp:Ja,det är ju alltid en tröst.
Det är alldeles för få TIKmedlemmar i Småland..
När jag säger Timrå skrattar folk åt mig och bara skakar på huvudet..nu är jag med gänget iallafall...SKÖNT!

Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Frella:Hur blir man uttagen i matchen?
Har jag någon chans?
Skulle vara kul!
Kanske inte i år,men nästa..!

Timrå IK > Sv: Nisse
RedEagleJkp: Tyvärr inge svar på varken hem el mobil...SORRY!

Timrå IK > Sv: Nisse
RedEagleJkp: Jag ringer nu "Håll tummarna" för småland..

Timrå IK > Sv: Nisse
RedEagleJkp:Kanske man skulle ringa Ingvar Kamprad??????

Timrå IK > Sv: Nisse
Dream Team:Ja,tänk vad pengar det skulle bli.
En ny fräch hall med en publikapacitet på 10000 pers.
Den skulle kunna användas till Svenska hockeylandskamper.
Stora musikkonseter.
Basketlandskamper.
Tänk vilken omsättning TIK skulle få.
Tänk va kul att få se landskamper i hockey i Timrå.
Eller att Brian Adams kom till Timrå..
Sicken succe det skulle bli..
Norrlands största Ishall..
Nä,dags att leta efter någon som är villig att punga ut med ett par 100 miljoner och hallen skulle stå på plats om ett par år..
UT OCH LETA!

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK,online tonight
mike66:Skönt att höra jag trodde att luften hade gått ur dem...nu kan jag sova lugnt inatt..
Men det är ju klart att en vinst mot ett storsatsande Allsvenskt topplag på bortaplan är ju bra..
Leve TIK....

Timrå IK > Sv: Fotboll?
mike66:Sug på den här karamellen:
Tänk om TIK spelar slutspel i vår och om GIF kvalar till UEFA-CUPEN nästa höst??
Snacka om en triumf för medelpad..
Ut med bajen och Götlaborg..

Älska TIK och GIF i vått och torrt..
Lall On Lall On..

· 203 ·
Om EXPLORERSMÅLAND
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Rockagatan,Bergeforsen!